Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 02.02.2013 09:44

no tuto filozofickou debatu sme tu uz meli, ale ja asi budu vracet DPF do auta a prodavat.
Navrat k tematu:
http://youtu.be/uLm0dqxw8gM

to jsem jeste nevidel:)
Naposledy upravil(a) vita_k dne 02.02.2013 17:16, celkem upraveno 1 x.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 02.02.2013 10:00

vyzerá to dobre....aspoň vie že mu to vstrekuje tak ako má...:D
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 02.02.2013 12:10

Tak včera vyměněn vstřik a dnes ranní start zase s dýmem. Že by čerpadlo?
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
sleva147
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25.11.2012 14:33
Bydliště: Nové Sedlo od K.V.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od sleva147 » 02.02.2013 17:03

a co žhaviče ? taky mi to blbe chytalo a hlavně po ránu.
po výměně ok
Ford Focus II 1.8 TDCI 11/06

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 02.02.2013 17:19

Se startováním problém nemám ale mrknu na ně.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 02.02.2013 17:21

A co egr? Ještě když jsem ho neměl zaslepenej, tak mi to při startu docela hodně čudilo

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od paranmax » 02.02.2013 17:24

vita_k píše:no tuto filozofickou debatu sme tu uz meli, ale ja asi budu vracet DPF do auta a prodavat.
Navrat k tematu:
http://youtu.be/uLm0dqxw8gM

to jsem jeste nevidel:)
Ještě kdyby si u toho zapálil. :D
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
sleva147
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25.11.2012 14:33
Bydliště: Nové Sedlo od K.V.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od sleva147 » 02.02.2013 17:30

Taky mi to i hodně kouřilo... když se motor zahřál tak to bylo v pohodě...
Ford Focus II 1.8 TDCI 11/06

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 02.02.2013 18:19

Tak ja neviem, v zime studený štart ide aj mne z výfuku biely dym...považoval som to za normálne :idea:

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Eidž » 02.02.2013 20:12

frantik.17 píše:Kilometry nejsou pevnou měrnou jednotkou poškození vstřikovačů natož čerpadla.
Např. bazarové mondea hlavně dovozy mají velký problém se vstřikovací soustavou už i v 128 tis.

Jak už všichni jistě víme, záleží co do toho ten dotyčný leje a hlavně jak se o to stará. Km na stav vozidla jako takového mají 40% vliv.
Jenže než ten dovoz dovezou, tak na německý straně má klidně 300 tis. km i víc. Pak se auto za 2800 € dovoze sem, najednou má 143 tis. km a rázem je auto za 125 tis. Kč. A světe div se, vstřiky v háji.... :nixw:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 02.02.2013 20:25

Radekjo píše:Tak včera vyměněn vstřik a dnes ranní start zase s dýmem. Že by čerpadlo?
Ee, toto cerpadlom podla mna nebude. Diagnostika a merat tlak paliva v raile. Pri startovani musi byt vacsi ako 125 barov, inak nenatoci. SKor si myslim, ze niektory z dalsich vstrekovacov to ma tiez uz nahnute.
vita_k píše: ...a to vim, ze nemam zadne chyby, ktere by elm327 zjistil.
ELM nie je etalon diagnostiky. Chyta sa len na Powertrain a SAE (veci priamo ovplyvnujuce emisie) zavady. Ta svietiaca kontrolka moze znamenat aj nejaku vadu v GEM a pod. alebo zlyhania komunikacie po CAN zbernici. IDS by ale mala prist na presny chybovy kod.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 03.02.2013 13:46

Tak je to na 99,9% žhavič. Naštěstí je to ten první kde jsem se dostal kleštěmi protože jak na potvoru mě v golovce chybí sedmička ořech.
Proč jsem si to já kokot hned neproměřil :wallbash: necelá dvojka za jiný vstřik v háji. :dih:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
sleva147
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25.11.2012 14:33
Bydliště: Nové Sedlo od K.V.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od sleva147 » 03.02.2013 14:11

vyměnil bych radši všechny 4 pro jistotu ... Já koupil BOSCH DURATERM a jsem spokojen
Ford Focus II 1.8 TDCI 11/06

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 03.02.2013 14:29

Radekjo píše:Tak je to na 99,9% žhavič. Naštěstí je to ten první kde jsem se dostal kleštěmi protože jak na potvoru mě v golovce chybí sedmička ořech.
Proč jsem si to já kokot hned neproměřil :wallbash: necelá dvojka za jiný vstřik v háji. :dih:
To si děláš prd.... :D :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 03.02.2013 17:42

NE! Nechce někdo vstřik? :mrgreen:
Ten starý dám asi na diagnostiku a podle toho usoudím jak asi vypadají ostatní.
phofy-Egr je zaslepený cca 20k km.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti