Inak ja mám 66kw a myslím, že ho je počuť..mám ho na prvej strane ako otvárací ceremoniál
Turbo - komu húka krajšie?
- Marod22
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 844
 - Registrován: 09.05.2012 08:19
 - Bydliště: Bratislava
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
wilder mohol by si vložiť aj tak..neboj, nebudeme sa ti smiať že ti nehúka turbo 
 
Inak ja mám 66kw a myslím, že ho je počuť..mám ho na prvej strane ako otvárací ceremoniál
			
									
									
						Inak ja mám 66kw a myslím, že ho je počuť..mám ho na prvej strane ako otvárací ceremoniál
- vita_k
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 4023
 - Registrován: 05.11.2010 17:55
 - Bydliště: Brno a okoli
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
to je fakt. Asi prvni 66kW co takto slysim. U 80kW je to celkem bezna vec.
			
									
									Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
						byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1129
 - Registrován: 18.06.2012 11:59
 - Bydliště: Náchodsko
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Panove, dneska jsem potkal sveho dvorniho elektrikare, ktery ma BMW 3 uz nejaky ten patek stary a klidne by se mohl zucastnit taky  
 A asi 3 peugeoty ktery na tom jsou stejne jako my  
			
									
									Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
						Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- vita_k
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 4023
 - Registrován: 05.11.2010 17:55
 - Bydliště: Brno a okoli
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Ja je vsechny trumfnu, jen pockejte az se mi to nahraje na youtube :)
			
									
									Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
						byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 4023
 - Registrován: 05.11.2010 17:55
 - Bydliště: Brno a okoli
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
houkani je daleko silnejsi, kdyz je sundany kryt motoru a dekl nahore. Ale bude az v dalsim dile naseho serialu.vita_k píše:Ja je vsechny trumfnu, jen pockejte az se mi to nahraje na youtube
ted jsem si jeste podle jednoho neverejneho videa delal srovnani s p. Wilderem a jsem presne tam kde byl on na videu ze 3 strany
Myslim, ze nakonec vyhraju.
skoda, ze ten zvuk neni nic moc. Je tam jakysi procesing zvuku, kdyz se zvysi hlasitost. Dela to fotak...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=71MbRjfxiws[/youtube]
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
						byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- smoula
 - Test driver

 - Příspěvky: 4352
 - Registrován: 21.06.2012 15:24
 - Bydliště: Klecany
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Koukám, že všichni za studena vytáčíte motor až k hranici 3tis otáček. Je to bezpečný? Jakmile nastartuju, tak motor nevytáčím přes 2tis otáček, dokavad se jakž takž nezahřeje a děsím se jakékoliv silnější akcelerace abych neoddělal turbo a motor  
 
Díky za info
			
									
									
						Díky za info
- vita_k
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 4023
 - Registrován: 05.11.2010 17:55
 - Bydliště: Brno a okoli
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
u mě to nebylo úplně studený i když teploměr ukazuje skoro 0. navíc teplotní pecku to dostává až při zatížení. takhle na volnobeh podle mě moc ne.
			
									
									Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
						byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Marod22
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 844
 - Registrován: 09.05.2012 08:19
 - Bydliště: Bratislava
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Ináč toto napadlo aj mňa, že či ho takto nedokončím, ale snažím sa neísť nad 2500 ot. Ale asi by som z toho takú katastrofu nerobil pri kvalite dnešných olejov.
			
									
									
						- Sagic
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1129
 - Registrován: 18.06.2012 11:59
 - Bydliště: Náchodsko
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Studeny motor do 2500 radit na 2000 treba na 1 a 2 tak to padne az k volnobeznym, takze kdyz me z motoru nevypadne turbo tak si pro zmenu muzu jit sebrat na silnici zbytky dvouhmoty.
			
									
									Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
						Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- smoula
 - Test driver

 - Příspěvky: 4352
 - Registrován: 21.06.2012 15:24
 - Bydliště: Klecany
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
zlatej benzín!  
  
			
									
									
						- lucky.jack
 - Test driver

 - Příspěvky: 8462
 - Registrován: 12.03.2011 21:18
 - Bydliště: v Hradci Královým
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Jde o to se s nafťákem naučit jezdit. Do 2500ot/min úplně v pohodě. Když je ohřáto klidně i víc. Měním olej po 7-8000km páč jezdím převážně město. Ale to už se to začíná stáčet jinam než k původnímu názvu tématu...takže OT.
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Marod22
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 844
 - Registrován: 09.05.2012 08:19
 - Bydliště: Bratislava
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Sagic, pokiaľ viem, tak dvojhmote nejak extra neškodí radenie na 2000 pri nízkych prevodoch. Dvojhmota hlavne trpí pri podtáčaní na vyšších prevodoch.
			
									
									
						- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Dvojhmote vadi hlavne podtocenie pod volnobezne otacky motora, ked motor uz chce chcipnut, ale pohanaju ho kolesa. Na to skratka dvojhmota nie je ani zvyknuta, ani stavana. Takze jazdenie na 1500 otackach, kde diesel zacina zatahovat je uplne bezproblemova vec. Preco potom eko ukazovatele v modernych autach radia vyssi prevod tak, ze po preradeni padaju otacky k 1100 az 1200  
 A o dvojspojkovych automatoch ani nehovorim.
			
									
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Radekjo
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1517
 - Registrován: 08.12.2009 18:30
 - Bydliště: OVA
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Není problém udržet šedesátku na budíku i po sto kilometrechsmoula píše:Koukám, že všichni za studena vytáčíte motor až k hranici 3tis otáček. Je to bezpečný? Jakmile nastartuju, tak motor nevytáčím přes 2tis otáček, dokavad se jakž takž nezahřeje a děsím se jakékoliv silnější akcelerace abych neoddělal turbo a motor![]()
Díky za info
Mě teplo nevadí a pokud mám topení na plné kule a fukar taktéž tak rafika teploměru má co dělat aby se zvedla.
Reaguji jen na to že motor který je po zátěži na devadesát stupňů nemusí vlastně ani nemůže ukazovat po pár minutách nečinosti devadesát stupňů. Minuty ber s rezervou. Deset nebo dvacet.
Jádro věci: to že mám na budíku šedesát stupňů (minimum ukazatele) neznamená že motor huntuji
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
 
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
						FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: Turbo - komu húka krajšie?
vita_k :
Naaadhernyyy zvuk. Presne takto kvililo aj moje turbo. Po demontazi hadice do IC verdikt jasny - bolo v kybli. To iste sluzobny voz. Presne ten isty zvuk, len este zretelnejsi a hlasnejsi. Vysledok kontroly rovnaky - turbo pridrete na lozisku, ktore si to odnieslo a velka radialna vola, kolizia rotora kompresora so skrinou s naslednym repasom vsetkeho okrem skrine. A po 3000 km huka znova. Vcera som s tym bol v Budapesti, bal som sa, ci ma este dovezie domov. Pred jazdou doliatie oleja na max, po jazde cca 380km dohromady (s priemernou spotrebou 5.3/100, minule iba 5.295/100 - kua co sa stalo ???) je olej v polovici medzi ryskami. Auto ide o 2 tyzdne do drazby (kto ho chce ?), dnes som videl naseho buduceho tatosa -kombajn OII 1.9 TDI PD 77kW
			
													Naaadhernyyy zvuk. Presne takto kvililo aj moje turbo. Po demontazi hadice do IC verdikt jasny - bolo v kybli. To iste sluzobny voz. Presne ten isty zvuk, len este zretelnejsi a hlasnejsi. Vysledok kontroly rovnaky - turbo pridrete na lozisku, ktore si to odnieslo a velka radialna vola, kolizia rotora kompresora so skrinou s naslednym repasom vsetkeho okrem skrine. A po 3000 km huka znova. Vcera som s tym bol v Budapesti, bal som sa, ci ma este dovezie domov. Pred jazdou doliatie oleja na max, po jazde cca 380km dohromady (s priemernou spotrebou 5.3/100, minule iba 5.295/100 - kua co sa stalo ???) je olej v polovici medzi ryskami. Auto ide o 2 tyzdne do drazby (kto ho chce ?), dnes som videl naseho buduceho tatosa -kombajn OII 1.9 TDI PD 77kW
					Naposledy upravil(a) V12 dne 24.11.2012 20:42, celkem upraveno 1 x.
									
			
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

