čerpadlo

Odpovědět
fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 168
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: čerpadlo

Příspěvek od fofo2001 » 19.10.2012 17:03

není pravda, že na reklamace nereaguje, já jsem z Prahy, čerpadlo mi posílal poštou, protože auto mi stálo ve Ford Hale, ve stejné době, co mi odešlo čerpadlo, mi tekla voda do oleje, komprese šla do háje a motor šel nepravidelně, v Hale, kde mi Kovaříkovo čerpadlo za majlant namontovali, to ani nepoznali a já s tím jezdil dál. Myslel jsem si, že je to čerpadlem, p.Kovařík si vyzvednul auto v Praze, celej motor rozebral, zachránil co šlo, a nechtěl za to moc. Vím, že se nemáte rádi, asi si závidíte navzájem kšefty, s tím se nedá nic dělat. Nicméně, pokud někomu selhalo čerpadlo od Kovaříka a on to nechce řešit, rád si to přečtu, ale nebudu to brát jako absolutní pravdu, protože Kovařík se k tomu nevyjádří, na tvoje fórum nechodí a myslím že ho dokonce bannuješ.
Naposledy upravil(a) fofo2001 dne 19.10.2012 17:10, celkem upraveno 1 x.
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 168
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: čerpadlo

Příspěvek od fofo2001 » 19.10.2012 17:09

tomuhle rozumím tak, že sis od něj nechal poslat čerpadlo, proto abys ho mohl zkritizovat, a chtěl po něm zpátky peníze, protože údajně obsahuje součástky z vrakáče?

To, že na vrakovištích bere stará čerpadla - co je na tom divného? dokonce si je bere i od lidí, kteří chtějí repasované. Ne každý poté, co dostane poštou repasované, vrátí to staré, aby mohlo být repasováno pro dalšího. Někdo prý slíbí, že ho pošle, a nic nepošle, proto teď bere navíc zálohu tisíc, kterou po zaslání starého čerpadla vrací.
foki píše:
no uz se to tu resilo , pan kovarik si vezme penize , doda smejd a na reklamace nereaguje , uz dva roky z neho taham 12t a zatim dela mrtveho brouka

a slysel jsem , ze jeho "repase" fungujou tak se sklada nekolik cerpadel do jednoho , protoze vim ze na vrakovistích si bral rozbitá aby si z nich bral střeva . kdyz se dela ofiko repas tak se nemusi nahravat a on nabizi na programovani i s montazi , proc ? protoze repasovane nejsou .
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 30.10.2012 07:40

Klucí netvrdim, že tyhle informace nejsou zajímavé....ale je to nutný?
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od foki » 30.10.2012 14:14

Marty píše:Foki no ty seš borec.
Proč neřekneš pravdu místo toho brečení. Bojíš se o kšefty? Těch 12t bylo za co? A co to tvoje nevysvětlitelný zabíjení diagnostik? Nedlužíš spíš něco ty?
Čerpadla má normálně nahraný ze stanic. Nahráním je samozřejmě myšleno spárování čerpadla s autem, ale to určitě odborník jako ty ví. To skládání z vrakáče je taky moc hezká teorie. Ještě něčím pobav.
mila vlezdoprdelko ,

nebrecim jen informuju

pan kovarik mi dluzi 12t za diagnostiku , to ze to ze si bere cerpadla a sklada je vim od jednoho cloveka z trebíče , znas ho taky .

a je zajimave ze kdyz mu clovek zavola z jineho cisla tak to vezme a kdyz se dozví kdo to je tak to nebere .

a to ze jsem po jeho odbornem zasahu predelaval kalibrace na jednom mondeu aby vubec ten clovek mohl jet to je taky vymysl ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Marty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 145
Registrován: 01.06.2009 22:21

Re: čerpadlo

Příspěvek od Marty » 31.10.2012 20:17

Takže to že nereaguje na reklamace je jako za tu diagnostiku a ne za čerpadlo?
Aha.

Nevím co jsi kde kalibroval, ani to tvoje kalibrování radši vidět nechci, ale měl by jsi si koupit novou klávesnici. Nefunguje ti totiž SHIFT a nebo nevíš že se na začátku věty píše velký písmeno?

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: čerpadlo

Příspěvek od stano. » 31.10.2012 22:25

Marty, ale no. to uz nemas co ine vytahovat? na internete sa bezne pise bez velkych pismen. ked uz sme pri tom, tak "nefunguje ti totiz" sa pise s velkym "Ti".

Uživatelský avatar
georginek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 14.04.2012 21:29
Bydliště: Rašovice - Jižní Morava

Re: čerpadlo

Příspěvek od georginek » 01.11.2012 19:36

Toto je vlákno na čerpadlo
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia

Tony78
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 18.03.2008 21:21

Re: čerpadlo

Příspěvek od Tony78 » 11.11.2012 10:45

Ahoj. Za poslední týden se mi stala dvakrát naprosto totožná věc. Minulý pátek jasem zastavil na benzince, natankoval naftu (před natankováním dojezd cca 50 km), ale když jsem sedl zpět do auta, blikala kontrolka žhavení. Zkoušel jsem vypnout klíček a s různýma prodlevama opět zapínal, ale stále blikala. Něž jsem si zajistil odtah, uběhla asi hodina a během tažení, jsem vyzkoušel opět vypnout a zapnout klíček, kontrolka už neblikala, na první otočení motor naskočil a normálně jsem jel. Po dvou dnech jsem zajel do servisu, kde to dali na diagnostiku, ale diagnostika ukázala "neznámá závada". Dohodli jsem se, že s tím nebudeme nic dělat a budeme čekat, jestli to udělá znova. Od té doby jsem absolvoval asi osm 50km jízd, a aspoň patnáct krátkých. Starty s teplám i studeným motorem. Žádný problém nenastal, auto bezproblémů strartovalao. Až do tohoto pátku, kdy se situace opakovala. Opět tankování (mezi tím žádné nebylo, tentokrát ukazoval dojezd asi 250 km), opět na stejné benzince :D a když jsem sedl zpět do auta, zase se rozblikala kontrolka žhavení. Zase jsem to několikrát vyzkoušel, bez úspěchu a jelikož jsem nesehnal odtah, auto jsem tam nechal, že se pro něj o víkendu vrátím. Dnes jsem k němu přijel, otočím klíčkem, kontrolka neblikala, na první otočení jsem nastartoval a odjel. Po cestě jsem dal zkušebně autu "pokouřit", vše v pohodě, naprosto bezproblémová jízda až domů (25 km). Auto má nalítáno 250.000 km. Je to po výměně oleje, na palivovým filtru je asi 4000 km, je to dva měsíce po výměně snímače polohy vačky. Máte někdo nějakou ideu, co to může být a co s tím? Mám obavy o čerpadlo. Díky.
Ford Focus - 1,8 TDCI - 85kW - 12/2003 - Kombi

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 11.11.2012 11:07

Jj tyhle závady se nejhůř hledají,ale čerpadlo to asi nebude. Viděl bych to spíš na nějakej problém v elektrice,nějakej špatnej spoj,nebo vadný čidlo.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Marek53
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 15.11.2012 22:52
Bydliště: Znojmo

Re: čerpadlo

Příspěvek od Marek53 » 15.11.2012 23:01

Čaute všichni, tak po pročtení toho fóra jsem se utvrdil v nepříjemném faktu, že mi s největší pravděpodobností také odešlo vstřikovací čerpadlo :( Chci se jen zeptat zda má opravdu smysl do tohoto auta nové čerpadlo pořizovat? Přeci jen co se mě týče je to polovina celkové částky za auto :(

FF combi, 11/2001 TDCi
FORD FOCUS kombi, DIESEL 1.8 TDCi Ghia 2001, tmavě modrá metalíza

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: čerpadlo

Příspěvek od Eidž » 16.11.2012 04:40

Marek53: na otázku, zda-li se vyplatí investovat do čerpadlo+vstřiky (neboť když už děláš jedno, je nesmysl neudělat to komplet), si odpověz sám - mrkni do bazarů či inet, zjisti, za kolik se teď prodává podobný vůz, přičti k tomu odhad ceny za opravu čerpadla + vstřiků a dostaneš částku, za kterou můžeš koupit další ojetinu. Která je blízko další zásadní opravě...
Protože auto, které neopravuješ, je nové. Tak za 150 tis. kup Thalii v základu. Pak ale nebreč, že to je malé, že to je slabé, atd.
Všechno něco stojí.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Marek53
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 15.11.2012 22:52
Bydliště: Znojmo

Re: čerpadlo

Příspěvek od Marek53 » 16.11.2012 13:24

Eidž:
Děkuju za názor. Věř, že ještě včera dopoledne by mě tato otázka nenapadla. Ale je to docela složité, přeci jen je to poměrně velká částka, která je potřeba vynaložit na opravu, respektive na koupi nového čerpadla. Mám svoje auto a vůbec tento typ vozu rád a tak to s největší pravděpodobností nechám vyměnit. Chtěl jsem se Vás ještě zeptat, jestli je možné opravdu efektivně předejít poškození čerpadla? Tankuji naftu od shell a auto mám garážované. Bavil jsem se se známým, který mi vyčetl, že jsem nechal auto 3 dny stát takřka bez šťávy. Protože jsem už časově nestíhal. Teď si to hrozně vyčítám, myslíte, že to mělo na to čerpadlo nějaký vliv? Jinak mám na tachometru 142 000km.

FF combi, 11/2001, TDCi, ghia
FORD FOCUS kombi, DIESEL 1.8 TDCi Ghia 2001, tmavě modrá metalíza

fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 168
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: čerpadlo

Příspěvek od fofo2001 » 16.11.2012 17:41

Předejít mechanickému poškození (třeba zadření přestavovače předvstřiku, kvůli kterému vyhoří elektronika čerpadla) se dá přidáváním složky zlepšující mazivost, nejlépe motorového oleje v poměru tak 1:500-1:1000. Ale to víš, když už to čerpadlo bude hodně načatý, tak to taky nemusí stačit.

A myslím, že stání auta bez nafty nemá na čerpadlo žádný vliv. Čerpadlo vůbec neví o tom, kolik je v nádrži nafty. Akorát když už nafta opravdu dochází, začne cukat a nakonec vypne, aby se zabránilo běhu nasucho. Takže v podstatě se nasucho nikdy nedostane. Leda při nějakém vypuštění nafty ze systému, když by se systém před startem správně nenaplnil.
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: čerpadlo

Příspěvek od Antony » 17.11.2012 08:13

fofo2001 píše:Předejít mechanickému poškození (třeba zadření přestavovače předvstřiku, kvůli kterému vyhoří elektronika čerpadla) se dá přidáváním složky zlepšující mazivost, nejlépe motorového oleje v poměru tak 1:500-1:1000. Ale to víš, když už to čerpadlo bude hodně načatý, tak to taky nemusí stačit.

A myslím, že stání auta bez nafty nemá na čerpadlo žádný vliv. Čerpadlo vůbec neví o tom, kolik je v nádrži nafty. Akorát když už nafta opravdu dochází, začne cukat a nakonec vypne, aby se zabránilo běhu nasucho. Takže v podstatě se nasucho nikdy nedostane. Leda při nějakém vypuštění nafty ze systému, když by se systém před startem správně nenaplnil.
Sorry, že se do toho pletu, ale nemá on v podpisu TDCI? :) Tam je přece jiný typ čerpadla, kde neodchází elektronika.Princip závady je ale stejný.Nemazivost nafty a vydírání čerpadla a vstřiků. :(
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

Marek53
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 15.11.2012 22:52
Bydliště: Znojmo

Re: čerpadlo

Příspěvek od Marek53 » 17.11.2012 16:57

přesně tak mám TDCi. Borci pravda je, že to čerpadlo a vůbec auto ještě není rozebrané. Chystáme se na to s automechanikem zítra. Ale po tom co jsem tu četl to je čerpadlo, ponevadč stejně jako u spousty z Vás mi nešlo auto nastartovat a po chvíli se rozblikala kontrolka žhavení. Poté přijel za mnou automechanik se sprejem, načež jsme zjistili, že čerpadlo z nádrže netlačí naftu do motoru a tedy logicky nenastartuje. Ale nejsem si úplně jistý tím rozdílem mezi TDCi a TDDi. V nádrži mám 5l nafty tak mi automechanik poradil natankovat do kanystru ještě alespoň 5l a zkusíme to dolít, zda to náhodou není nedostatkem nafty. Tak Vám nevím, ale selský rozum mi říká, že je to hloupost. Vidíte v tom někdo nějakou naději, že by to nemuselo být čerpadlo? Jak říkám, mám pouze tyto předběžné informace + pročítání Vaších příspěvků, takže se smiřuji s tím, že to čerpadlo opravdu odešlo, ale jak říkám mám TDCi a detaily ohledně čerpadla úplně přesně neznám. Všem děkuji za odpověď.
FORD FOCUS kombi, DIESEL 1.8 TDCi Ghia 2001, tmavě modrá metalíza

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti