Teplota paliva
- romanva
- Nováček

- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Teplota paliva
Tak torque si asi nespustím - tuším že je jen pro android. Ten Elm co mám je asi naprd - bude to nějaká čína, tak těch hodnot moc nezískám. Já bych taky rád nechal ten Egr zaslepený - jede to parádně, ale nevím, co to udělá třeba se spotřebou - v sobotu jedu asi 200Km, tak to posoudím. Já si chci koupit nějaký lepší kabel abych se dostal k víc hodnotám. Myslím si, že ten Egr na vině nebude, spíš něco spůsobuje že to víc kouří a pak to přes Egr dusí motor. Zkusím zítra vyčíst nějaké grafy hodnot které získám a vystavím to sem, ale tlak v sání mi jde jen ve scanmasteru ato jen chvilku, protože se mi to sekne a hodí chybu a nevím co s tím. Množství vzduchu vyčtu, to by taky mohl být zajímavý údaj. Nejvíc hodnot vyčtu programem Forscan - ten mi i ukazuje kompenzace na tryskách. Ještě dnes posílám druhou sadu trysek na otestování a jestli budou dobré, tak je tam dám a uvidíme.Zatím to nechám "zaslepené" tak jak to mám, protože na odslepení mi stačí jen přehodit konektor. Jestli na to nepřijdu, uvažuju o tom, že udělám úpravu a skrz Egr budu pouštět do sání čistý vzduch z filtru a přestanu to řešit dokud to pojede. Možná by to mohlo být docela dobrý řešení, už jsem i vymýšlel jak bych to udělal, jen nevím co to udělá - jestli to pomůže zhasnout kontrolku. Po servisech už mě to nebaví lítat - tady v okolí to zatím nikdo nevyřešil a na to abych s tím letěl někam jinam nemám v týdnu moc času.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota paliva
ELM je OBDII rozhranie, to neurcuje, kolko velicin sa bude dat precitat. Skus ScanXL Pro od Palmer Performance, ma rozsirenu diagnosticku sadu pre Fordy, ten spolahlivo cita polohu EGR (a furu dalsich zaujimavych veci).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- romanva
- Nováček

- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Teplota paliva
Jo, scanXL mám, tak zkusím co mi půjde
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]- romanva
- Nováček

- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Teplota paliva
Tak ani scanxl mi nic moc nevyčte. Prostě to s mým motorem asi moc nemluví. Dnes jsem se vrátil z cest a mám nové poznatky. Stále mi smrděl motor do kabiny, tak jsem vlezl pod auto a spodek IC byl zablitej od oleje. Když jsem IC vyndával, zjistil jsem, že mám volnou sponku na hadici k sání. Z IC nevytekla ani kapka, jen je to takové mastné, ale na spoji hadice od IC a parohů k motoru jsem objevil malou kalužinku oleje - prstem jsem ji otřel. Po zkompletování jsem zapojil zpět i EGR a jel projet. Je to úplně stejné - motor při 1400ot jakoby vynechá a pak táhne dál. Výfuk na volnoběh zase štípe, kouř jsem nepozoroval.Navíc bych řekl, že mi turbo zabírá až tak kolem 2000ot a mělo by jít už od 1700. To auto si nějak žije vlastním životem. Zítra zkusím kouknout po věcech kolem turba, ale už jsem z toho dost nešťastnej.Musím sehnat kloudnou diagnostiku abych si načetl data za jízdy. Jinak se asi nehnu z místa. Jinak spotřeba se zaslepeným EGR mi přijde stejná, jen se to líp chová v nízkejch otáčkách a řekl bych, že trochu víc klepou ventily při akceleraci, ale proti tomu mi zase přijde motor celkově tišší. Nemůže mi třeba blbnout váha vzduchu? Nebo je prostě motor za zenitem a chystá se k věčnému spánku. Mám najeto 210 tisíc
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota paliva
Mne ScanXL fungoval super. Vedel citat polohu variabilu turba, otvorenie EGR, vyuzitie CR cerpadla plus furu dalsich veci. Vyrovnavacie davky na vstrekovacoch ale vycitat nevedel. Ked si na zaciatku vyberas auto, vyber Focus 2005 s benzinovym motorom 2.0i, mal by sa pripojit. Ked zlyha tento pokus, skus pouzit Focus 2003 diesel, to by tiez malo frcat. Zrejme to zalezi od riadiacej jednotky - ja som mal Siemens.
K tomu turbu - pred aj po vymene sa spravalo takmer rovnako - od volnobehu po 1500 otacok nic, potom priam explozia vykonu, ze sa zabozrut snazil cez prednu masku vyskocit pred auto a zdrhnut, toto trvalo tak do 2200 otacok, tah potom mierne klesal az do cca 3000 rpm, potom vyrazna strata ochoty zrychlovat, od 4000 do 4500 uz motor tocil iba z povinnosti. Po vymene vstrekovacov sa oblast maximalneho tahu natiahla do cca 3000 otacok, az potom zacal vadnut, no nie tak dramaticky, ako predtym. Takisto ale poklesla gradacia tahu v rozmedzi od 1600 do 2000 otacok, motor ziskal trosku prijemnejsi charakter.
K tomu turbu - pred aj po vymene sa spravalo takmer rovnako - od volnobehu po 1500 otacok nic, potom priam explozia vykonu, ze sa zabozrut snazil cez prednu masku vyskocit pred auto a zdrhnut, toto trvalo tak do 2200 otacok, tah potom mierne klesal az do cca 3000 rpm, potom vyrazna strata ochoty zrychlovat, od 4000 do 4500 uz motor tocil iba z povinnosti. Po vymene vstrekovacov sa oblast maximalneho tahu natiahla do cca 3000 otacok, az potom zacal vadnut, no nie tak dramaticky, ako predtym. Takisto ale poklesla gradacia tahu v rozmedzi od 1600 do 2000 otacok, motor ziskal trosku prijemnejsi charakter.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- romanva
- Nováček

- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Teplota paliva
Tak a je to. Můžu se zařadit mezi množství dalších se stočenými kilometry. Jinak si to neumím vysvětlit. Můj motor není OK, ale KO. Včera jsem vyčistil trubky sání a dnes když jsem ráno nastartoval s velkým dýmem, jsem jen tak cvičně sundal hadici ze sání a byla tam zase kalužinka oleje. Olej ale z motoru neubývá, tak jsem nevěděl kde se bere. Napadlo mě při nastartovaném, studeném motoru oddělat víčko oleje a ejhle - z hrdla se hulilo jak z komína. Když mě opustily mrákoty, zajel jsem pro jiný tlakoměr a světe div se - motor nemá kompresi. Na studeným motoru jsem naměřil asi 13 a na vlažným už 15. To mi vysvětluje všechny moje problémy. Netěsné válce tlakují prostor kliky a vzduch ssebou strhává kapičky oleje které se dostanou do sání a pak se spálí v motoru. Motor začne hulit a když to ještě Egr pustí zpátky do sání, tak už toho čerstvého vzduchu motoru moc nezbývá a hulí ještě víc. Proto když jsem zaslepil EGR to bylo lepší a motor šel líp. Tím, že je malá komprese se ještě asi špatně spaluje nafta a hoří dlouho a pak to klepe. To že mi neubýval olej si vysvětluju tím, že se stačil doplňovat nespálenou naftou přes netěsné písty. Jen mi nejde do hlavy, že ten motor bez problémů startuje a docela i jede. Nejradši bych ten motor vyrval ven a někomu ho hodil na hlavu, protože mi spousta lidí tvrdila, že motor je OK. Já už s tím strávil tolik času a i dost peněz za diagnostiky a testy čerpadla a trysek a kdoví čeho všeho, že bych za to měl motory dva. Teď nevím co s tím, ale vzhledem k tomu, že zbytek auta je ve velice slušném stavu, tak asi jdu shánět jiný motor. Tady u nás jich moc není, ale koukal jsem, že v Polsku jich je spousta a za slušný peníz a je to dost často s dokladem a zárukou, tak když toho co nejvíc při koupi přeměřím, tak snad to dopadne.K nejbližšímu motoru to mám asi 100Km, tak asi vyrazím.Na nový auto zatím nemám a prodávat tohle v tomhle stavu se mi taky nezdá nejšťastnější.Měl jsem trochu jiné plány, ale dnešek mi je trochu pomíchal.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Teplota paliva
a kolik by ty tlaky mely byt? Ja jsem nikde vetsi tlaky zatim na netu nenasel. Jestli startuje, tak to nebude tak zle. Kolisaji otacky? Kdyz oddelas vicko oleje, tak to huli kazdymu. Je tam rozptylena olej. mlha. Bordel v sani ma kazdy, protoze ta mlha jde z odvetrani klik skrine. Tim padem je to pred turbem za turbem a nekteri stastnejsi to maj na vaze vzduchu jako ja.
Proved kapkovy test oleje, kolik tam mas nafty. Kiblik ti urcite rad poskytne navod. Treba bys pak mel lepsi predstavu. Ma to tu i ve foru.
Proved kapkovy test oleje, kolik tam mas nafty. Kiblik ti urcite rad poskytne navod. Treba bys pak mel lepsi predstavu. Ma to tu i ve foru.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota paliva
A zasa sa dostavame k ohnutym ojniciam. Zabozrut 2.0TDCI do roku vyroby 2008 je po 200k km skratka na srot. A toto je jeden z prvych 2.0TDCI, ktore sa do tych aut davali. Zaujimalo by ma, kolko to moze mat v reale. Nezistoval si to cez FZ ? Daj VIN, vyskusame FordPoliciu...
Skusil by som ale este jednu vec - najdi dostatocne dlhu rovnu cestu a urob niekolko testov akceleracie 0 - 100. Jednu sadu jednym smerom, druhu sadu druhym smerom. Akceleruj tak, aby Ti to nezahrabalo. Ak budu casy vacsie ako 10 sekund, ten motor ma furu pokapanych koni. Na zaver skus extrem - rozbeh z dvojky. Moj Focus II 2.0TDCI toto dal za neuveritelnych 8.4 sekundy
a to viem, ze nebol v celkom OK stave. Report zo sprintu je tu : http://www.ford-focus.cz/forum/download ... p?id=99728
Ak ale takemuto meraniu neveris, vybehni s tym niekde na brzdu. Novy motor by som zacal hladat az potom
Skusil by som ale este jednu vec - najdi dostatocne dlhu rovnu cestu a urob niekolko testov akceleracie 0 - 100. Jednu sadu jednym smerom, druhu sadu druhym smerom. Akceleruj tak, aby Ti to nezahrabalo. Ak budu casy vacsie ako 10 sekund, ten motor ma furu pokapanych koni. Na zaver skus extrem - rozbeh z dvojky. Moj Focus II 2.0TDCI toto dal za neuveritelnych 8.4 sekundy
Ak ale takemuto meraniu neveris, vybehni s tym niekde na brzdu. Novy motor by som zacal hladat az potom
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota paliva
Takze podla servisaka priamo z PSA by tie tlaky mali byt 20 az 22 barov, rozdiely medzi valcami maximalne 2 bary. Ak ale po zohriati a premazani motora ten tlak stupol o 2 bary (z 13 na 15), ten motor ma velmi blizko do hrobu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- romanva
- Nováček

- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Teplota paliva
Už jsem zrychlení měřil a jsem někde kolem 10s, ale zkusím to s připojeným PC - myslím že některý z těch programů to umí. Ještě mě napadlo - kolik má mít motor otáček na starter? Zdá se mi, že mi to točí tak nějak rozvážně. Je mi divný, že ty válce mají všechny přibližně stejný (nízký) tlak. Čekal bych, že to bude víc rozhozený než O,5atm. Při takhle nízkých tlakách by to už téměř nemělo jet ne? Pak by ten olej v sání mohl být z turba.
Vin určitě dám, ale až se dostanu domů
Vin určitě dám, ale až se dostanu domů
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]- romanva
- Nováček

- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Teplota paliva
Já se v tom ještě dneska pohrabu, seženu ještě jeden tlakoměr a přeměřím to znova a změřím otáčky při startování. Když by to mělo málo otáček, tak ten tlak taky asi bude menší ne? Kdysi jsme to ještě zkoušeli kompresorem a bylo krásně slyšet kam to utíká. To můžu taky vyzkoušet. Pak jsme ještě na benziňákách stříkli do válců trochu oleje a když tlak stoupl, tak to byly kroužky, když ne, tak ventily. To u nafťáku asi funguje taky ne? Ještě můžu zkusit jinou baterku, tahle je sice dva roky stará, ale kdo ví. Vezmu z práce velkou baterku z náklaďáku a uvidím. Mám služební Galaxi a ten točí podstatně rychleji než to moje, ale to je trochu jinej motor ( VW). Možná se mi to ale jenom zdá. Jsem z toho na prášky.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Teplota paliva
v hadici pred turbem mas sucho? Ne vsechno tam musi byt pokazeny naraz (ted mam na mysli turbo)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- romanva
- Nováček

- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Teplota paliva
Zkusím se tam dostat, ale tam je přístup jak k penězům. Snad to půjde nějak zezpoda. To by vlastně ukázalo od kud se ten olej bere že? Zatím jsem zkusil to zrychlení a jsem někde kolem 10,5s.C-max má myslím papírově 9,4. Myslím si ale, že to nic neříká, protože turbo mi zabírá pozdě a pak to zrychlení je jiné. Měřák na tlaky jsem nestihl, tak to zkusím později. Start byl zase s dýmem - nebo teda spíš první přidání plynu, pak už to čudí stále a asi po 500 - 1000m to přestane. Dnes jsem slyšel vrčet ohřáté 1.8tdci a má to lepší zvuk než ten můj - ten můj motor je takovej víc udrčenej.
Jinak moje VIN: WFOMXXGCDM3U00728
Když mi něco zjistíte, budu jen rád, ať je to cokoli.
Jinak moje VIN: WFOMXXGCDM3U00728
Když mi něco zjistíte, budu jen rád, ať je to cokoli.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Teplota paliva
tak to ta moje nytovacka taky nic moc zvuk:). do toho mi fici vcelku turbo, ale porad to fici vic nejakem memu sousedovi s garazi vedle s jeho HDI Peugeotem a zrejme se stejnym motorem. Az ten vymeni turbo, pak o tom pomalu zacnu uvazovat i ja:)
tipuji, ze tvoje hadice pred turbem bude zahnojena od oleje stejne jak ta moje z odvetrani kliky.
tipuji, ze tvoje hadice pred turbem bude zahnojena od oleje stejne jak ta moje z odvetrani kliky.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota paliva
Tie km podla VIN az po 5.10.2012
Inak ked tvrdis, ze 1.8TDCI ma krajsi zvuk ako Tvoj 2.0TDCI, nieco silne prehnite je v Tvojom motore, pretoze 1.8TDCI vzorom kultury chodu nie je. Mne ten dvojliter siel velmi pekne, len muselo byt viac ako 5 stupnov.
Inak ked tvrdis, ze 1.8TDCI ma krajsi zvuk ako Tvoj 2.0TDCI, nieco silne prehnite je v Tvojom motore, pretoze 1.8TDCI vzorom kultury chodu nie je. Mne ten dvojliter siel velmi pekne, len muselo byt viac ako 5 stupnov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

