Nyní přidám trochu na zamyšlení. Jestli zimní guma stačí nebo nestačí, pozná řidič, když již je většinou pozdě. Diví se ,že odstup v létě mu stačil

Může jen dle potřeby se rozhodnout, jakou gumu si koupit, která mu bude vyhovovat, ale na 90% veškerých bouraček v zimě jsou ty, kdy řidič jede, suchá zimní silnice svítí sluníčko a jelikož má gumy z prvního místa testů , tak proč ne. Ale najednou za horizontem, kde je severní strana, nebo za zatáčkou cesta ve stínu , opepřená namrzlým mostkem 50 - ti metrovým úsekem se sněhem , ledovkou i rozjetou závějí. Tam ta supr guma z prvního místa pro i výborné vlastnosti na suché a mokré vozovce, oproti jiným, za které to první místo dostala, těžko bude konkurovat i té z posledního místa , která měla sucho a mokro za známku 4 - 5, ale na ledě a sněhu za 1. Žádná zimní guma nemůže mít za 1 ve všech disciplinách ,vždy to je o kompromisu.
Je to má vlastní zkušenost na pirellkách, měl jsem co dělat, abych to na sněhu za zatáčkou udržel na cestě a to jsem zátáčku nějak moc neřezal. AMEN
