Rachtání motoru.
- Fabio88
- Nováček

- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.04.2012 13:30
Re: Rachtání motoru.
Zdravím lidi, mám také podobný problém s rachtáním v motoru.. Jde o to, že při studeném startu motoru mi připadá, jakoby to startovalo na tři válce.. je to strašný hluk... po chvilce toto přestane a klape vše v pohodě... mám podezření na svíčky, tak se chci zeptat po jakých intervalech se mění a zda-li je možná nějaká jejich oprava v podobě vyčištění... Jak jsem psal toto se děje pouze při studeném startu, u ostatních startů je vše OK
děkuji za pomoc, do zimy to musím vyřešit, abych pak vůbec nastartoval 
FoFo r.v 2005 1,6 TDCi 80kW, bez DPF
-
důchodce
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 25.06.2011 20:33
- Bydliště: Náchod
Re: Rachtání motoru.
Podle nahrávky bych řekl, že se jedná o spodní řemenici klínového řemene. Řemenice je složená tak, že mezi díly je guma, která se časem vytlačí a pak dochází k podobným zvukům.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Rachtání motoru.
Kde je ta nahravka ?
Moj byvaly 2.0TDCI tiez pri teplotach pod 5 stupnov startoval s naznakmi trojvalcovania a to aj s novymi zhavicmi. Vymena vstrekovacov (za jazdene so 60 k km) tuto teplotu posunula na -5, pri starte pod -15 bolo uz jasne a zretelne, trvalo cca 15 sekund na normalnu naftu, 5 sekund na OMV premium. Tento problem malo viacero ludi s motormi 2.0HDI (TDCI) a velmi casto to koncilo diagnozou poohybanych ojnic, co bola standardna choroba tychto motorov do roku vyroby 2007 vratane. Az potom zabozruti prisli na to, ze ich treba zpevnit. Toto trojvalcovanie a ozyvajuci sa DMF boli dovody, preco slo auto z baraku.
Moj byvaly 2.0TDCI tiez pri teplotach pod 5 stupnov startoval s naznakmi trojvalcovania a to aj s novymi zhavicmi. Vymena vstrekovacov (za jazdene so 60 k km) tuto teplotu posunula na -5, pri starte pod -15 bolo uz jasne a zretelne, trvalo cca 15 sekund na normalnu naftu, 5 sekund na OMV premium. Tento problem malo viacero ludi s motormi 2.0HDI (TDCI) a velmi casto to koncilo diagnozou poohybanych ojnic, co bola standardna choroba tychto motorov do roku vyroby 2007 vratane. Az potom zabozruti prisli na to, ze ich treba zpevnit. Toto trojvalcovanie a ozyvajuci sa DMF boli dovody, preco slo auto z baraku.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

