Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
V12: On přeci jezdí na 0w-40, takže u něj to nehrozí
...nemohl jsem jinak 
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
No já dám radši za 4 a vyletím to na 2300ot. bez toho aniž by se motor trápil v nízkých a odrovnával jsem dvouhmotu. Ten motor to vyjede daleko lehčejc, při nižší spotřebě a tudíž předá oleji míň tepelné energie. Ono krouťák je pěkná věc, ale práci stejně dělá výkon.
lucky.jack: No teď zatím jezdím 5W-40
lucky.jack: No teď zatím jezdím 5W-40
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Pracu robi tazna sila na kolesach a ta je produktom krutiaku. Vykon (marketingovy udaj) hovori o tom, ako rychlo bude ta praca vykonana. Nicenie dvojhmoty v 2000 otackach NEHROZI ani v najhorsom sne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
prosim ta CR4... kludne si tu pis tie svoje hlboke myslienky, ale ta spotreba nebude ani nahodou na 4 mensia , vyskusaj si to ak mas kde...bude citelne vacsia samozrejme ako aj tepelne zatazenie motora, fyzika nepusti
inac pre zaujimavost skor pre ostatnych - vcera naobed na dialnici regeneracia - na teplomeri 88 a kupodivu sa teplota ani nepohla takze sa to stacilo uchladit, teplota DPF 630-640 pocas regeneracie...vyse 400 pred...(vonku 35 samozrejme klima pustena)
inac pre zaujimavost skor pre ostatnych - vcera naobed na dialnici regeneracia - na teplomeri 88 a kupodivu sa teplota ani nepohla takze sa to stacilo uchladit, teplota DPF 630-640 pocas regeneracie...vyse 400 pred...(vonku 35 samozrejme klima pustena)
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Na tohle jsem ti odpověděl v SZ a dále bych se tomu věnoval právě v SZ ať to tu nezasíráme.V12 píše:Pracu robi tazna sila na kolesach a ta je produktom krutiaku. Vykon (marketingovy udaj) hovori o tom, ako rychlo bude ta praca vykonana. Nicenie dvojhmoty v 2000 otackach NEHROZI ani v najhorsom sne.
Ad. k otáčkám: Bavíme se o 1800ot. kde motor rozhodně vytváří silnější vibrace než v otáčkách 2300, takže namáhání dvojhmoty je prokazatelně vyšší.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
S někým, kdo si myslí že jen množství spaleného paliva určuje tepelný zatížený motoru, nehodlám ani debatovat.Komi píše:prosim ta CR4... kludne si tu pis tie svoje hlboke myslienky, ale ta spotreba nebude ani nahodou na 4 mensia , vyskusaj si to ak mas kde...bude citelne vacsia samozrejme ako aj tepelne zatazenie motora, fyzika nepusti
inac pre zaujimavost skor pre ostatnych - vcera naobed na dialnici regeneracia - na teplomeri 88 a kupodivu sa teplota ani nepohla takze sa to stacilo uchladit, teplota DPF 630-640 pocas regeneracie...vyse 400 pred...(vonku 35 samozrejme klima pustena)
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Moj 2.0TDCI siel pokojne a plynule uz od 1200 otacok. Od 1500 - 1600 zaberal naplno, bez vibracii, kopancov ci dunenia, alebo akychkolvek inych negativnych prejavov. Aj turbolag uz bol dost maly, v 2000 otackach zmizol uplne. Ako ide 1.6TDCI neviem, 1.6HDI v P307SW je v 1800 rpm uplne v pohode, tiez bez vibracii.cr4sh3r87 píše: Bavíme se o 1800ot. kde motor rozhodně vytváří silnější vibrace než v otáčkách 2300, takže namáhání dvojhmoty je prokazatelně vyšší.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
1,6TDCi a 2,0TDCi jsou svým průběhem výkonu naprosto odlišný motory. Doma máme i 2,0TDCi a to si člověk připadá jak v silným benziňáku. Zabírá jak říkáš skoro od volnoběhu a táhne skoro až k červenýmu. Podle mě nejpodařenejší motor a s 1,6TDCi se vůbec nedá srovnat.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Jo a k vibracím. To že ty ty vibrace necítíš, neznamená, že tam nejsou. To právě ona dvouhmota se stará o to aby jsi nic necítil. Takže ty si jedeš pohodlně a ona dostává nakládáno.
Prostě podle mě jsou otáčky pod 2000 k udržení rychlosti na rovince a ne k tahání naloženýho auta do kopce. Od toho tam máme převodovku, aby jsme motoru ulehčili práci. Motory daleko líp snášej půl plynu ve středních otáčkách než plnej plyn v nízkejch.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
ked pre teba su otacky nad Mmax prinizke tak fakt nie je o com ...
pri normalnej jazde po okreskach radim 5 okolo 80 cize 5 roztacam od 1500 samozrejme s miernym plynom, motor ide hladko a netrasie a slusne akceleruje, na druhej strane sa mi obcas stane ze pozeniem 2 do 80 do obmedzovaca ked to vyzaduje bezpecnost pri predchadzani...podla tvojich demagogii by som pri mojich 140t km uz musel mat asi piaty zotrvacnik, ale ono je to trochu inac, ale to je ti pisat zjavne zbytocne....len tak pre tvoju informovanost jeden zo zakladnych udajov auta - pruzne zrychlenie z 50-100 zacina tesne nad 1300ot na plny plyn a je o trochu lepsie ako u nepreplnovaneho benzinaka 2 litra 145PS (takze ani Ford nema s nizkymi otackami problemy inac by snad takyto udaj neuvadzal), ale to ti asi tiez nic nehovori , mas svoje teorie ku ktorym si sa musel urcite pracne prepracovat
a este zaujimavost k 2 hmote - tento nas HDI motor je uplna slabota v porovnani trebars s klasikou Octa TDI 81kW kde ide motor bez najmensich protestov 1000ot na 5 po meste - jediny problem je zanasanie variability, 2hmota mi v nom ide po skoro 150t km bez najmensich problemov, ale to nielen mne - asi skoro vsetkym TDIckarom, samozrejme spotreba priemerna dlhodoba o pol litra nizsia ako u rovnako silneho a tazkeho Focusa , akurat prijemnejsie jazdenie nevyzadujuce tolko radenia a za menej nafty ktora moze byt kludne aj z JZD...
pri normalnej jazde po okreskach radim 5 okolo 80 cize 5 roztacam od 1500 samozrejme s miernym plynom, motor ide hladko a netrasie a slusne akceleruje, na druhej strane sa mi obcas stane ze pozeniem 2 do 80 do obmedzovaca ked to vyzaduje bezpecnost pri predchadzani...podla tvojich demagogii by som pri mojich 140t km uz musel mat asi piaty zotrvacnik, ale ono je to trochu inac, ale to je ti pisat zjavne zbytocne....len tak pre tvoju informovanost jeden zo zakladnych udajov auta - pruzne zrychlenie z 50-100 zacina tesne nad 1300ot na plny plyn a je o trochu lepsie ako u nepreplnovaneho benzinaka 2 litra 145PS (takze ani Ford nema s nizkymi otackami problemy inac by snad takyto udaj neuvadzal), ale to ti asi tiez nic nehovori , mas svoje teorie ku ktorym si sa musel urcite pracne prepracovat
a este zaujimavost k 2 hmote - tento nas HDI motor je uplna slabota v porovnani trebars s klasikou Octa TDI 81kW kde ide motor bez najmensich protestov 1000ot na 5 po meste - jediny problem je zanasanie variability, 2hmota mi v nom ide po skoro 150t km bez najmensich problemov, ale to nielen mne - asi skoro vsetkym TDIckarom, samozrejme spotreba priemerna dlhodoba o pol litra nizsia ako u rovnako silneho a tazkeho Focusa , akurat prijemnejsie jazdenie nevyzadujuce tolko radenia a za menej nafty ktora moze byt kludne aj z JZD...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Komi: Jezdi si jak chceš.... Klidně na volnoběh... Já nepotřebuju nikoho učit jezdit.... Něco jinýho je se rozjíždět z 1500ot. nebo jet v nich 50km s plně naloženým autem do kopce...
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- phofy
- Moderátor

- Příspěvky: 9513
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
cr4... S kolika autama jsi jezdil prosimtě? Jinak auto se nemá podtáčet, takže nejlépe jízda nad 1500rpm a nemělo by se prudce zrychlovat od nízkých otáčkách to pak dostává dost na prd...l
Dneska jsem jel dokopce na 1900rpm a ještě jsem měl naložený auto
, tak mi asi brzo odejde setrvák
nějakých 1800 mu do kopce nevadí ani s naloženýma věcma.
Jak psal Komi to už bych musel mít podle tebe taky už nějaký 3 setrvačník na autě.
Jinak tvé myšlenky jsou velice zajímavé

Dneska jsem jel dokopce na 1900rpm a ještě jsem měl naložený auto
nějakých 1800 mu do kopce nevadí ani s naloženýma věcma.
Jak psal Komi to už bych musel mít podle tebe taky už nějaký 3 setrvačník na autě.
Jinak tvé myšlenky jsou velice zajímavé
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Komi píše:6000Kc za par diod je trochu privela- altik kompletny 120A stoji o dost menej, 150A zhruba tolko a to mas so zarukou a stary mozes opravit urcite daleko lacnejsie....
uz zdrazily , stoji kolem 9000kc
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Chlapi nehadajte sa, narusa to harmoniu tohto kludneho fora 
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Myslím si že s více autama než typhofy píše:cr4... S kolika autama jsi jezdil prosimtě? Jinak auto se nemá podtáčet, takže nejlépe jízda nad 1500rpm a nemělo by se prudce zrychlovat od nízkých otáčkách to pak dostává dost na prd...l![]()
Dneska jsem jel dokopce na 1900rpm a ještě jsem měl naložený auto![]()
, tak mi asi brzo odejde setrvák
![]()
![]()
![]()
nějakých 1800 mu do kopce nevadí ani s naloženýma věcma.
Jak psal Komi to už bych musel mít podle tebe taky už nějaký 3 setrvačník na autě.
Jinak tvé myšlenky jsou velice zajímavé![]()
![]()
![]()
Já bych to už nějak uzavřel tuhle kapitolu, je mi jedno jak si kdo jezdí... Když tu řeknu svůj názor tak se akorát od PITOMCŮ dočkám urážek... Proto si všeci jezděte od volnoběhu a nadávejte na TDCi jak hovno vydrží.....
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

