a když na to teď hledim, tk na tvé auto má.... prachovky a dorazi potřebuješ tak jak tak....tady už ti chybí jen horní uložení




koumess píše:ale to né,to není nutné.Uřvanej píše:Jak samozřejmě můžeš vidět na fotce tak na tom nic složitého není,jen se musí popustit náprava,aby jsi se dostal na horní šroub.
K výměně postačí běžná gola sada a ktěm horním úchytům obyč stranový a očkový klíč skrz omezený prostor. Jedíné co je asi opravdu důležité je dotáhnout úchyty nových tlumičů až když auto stojí normálně na kolech. Pokud se to dotáhne třeba na heveru se svěšeným kolem,tak to odnesou ty silentbloky tlumičů,...ale to je asi jasné,že....
Není potřeba vtom hledat nějakou vědu..





 rozdil asi znatelnej, co
   rozdil asi znatelnej, co   
  


 to ty moje co se mi už nelíbily vzadu, tak vypadaly oproti tvým jako funglovky
  to ty moje co se mi už nelíbily vzadu, tak vypadaly oproti tvým jako funglovky   To ti muselo pěkně mlátit do pedálu a vibrovat zadkem
   To ti muselo pěkně mlátit do pedálu a vibrovat zadkem   Jinak krásná práce
  Jinak krásná práce  





 Ti dokážou pokazit vše
  Ti dokážou pokazit vše   Zkus to reklamovat, ale jestli uspěješ
  Zkus to reklamovat, ale jestli uspěješ   Přeci jen stály nějaký peníz...
  Přeci jen stály nějaký peníz...
 Tak vyměním horní uložení, a nevím jak bude vypadat tlumič po 210 000 tisících poctivích km. Pravděpodobně bude asi na výměnu, jestli ano, tak udělám obě strany naráz, ať je na chvilku pokoj. A když na to dojde, tak jaký?
  Tak vyměním horní uložení, a nevím jak bude vypadat tlumič po 210 000 tisících poctivích km. Pravděpodobně bude asi na výměnu, jestli ano, tak udělám obě strany naráz, ať je na chvilku pokoj. A když na to dojde, tak jaký?

 
 Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti