
Myslím, že by to šlo, je to v podstatě to samé, co jsi popsal to plnění turistických bombiček, akorát ve velkým.
Yeshterr píše:Milane, to sám nevyndavej, máš to v záruce! MH30 taky popisuje, že mu to dělal technik. Trvej po opravě na zkušební jízdě s technikem a řiď auto sám. To bude asi nejlepší.
Fascinuje mě tvá sebejistota - pravděpodobně to nějak souvisí s tvým avataremYeshterr píše:A pak ať si hned přečte o tý ČOIce, Sdružení ochrany spotřebitelů a další kecy o plynařskejch buzerantech
Tomu se říká HUMOR, to neřešPaja-ja píše:Fascinuje mě tvá sebejistota - pravděpodobně to nějak souvisí s tvým avatarem.
To "Yeshterr" -Yeshterr píše:Tomu se říká HUMOR, to neřešPaja-ja píše:Fascinuje mě tvá sebejistota - pravděpodobně to nějak souvisí s tvým avatarem.
Takže aby bylo vidět, že to myslím z LEGRACEYeshterr píše:A pak ať si hned přečte o tý ČOIce, Sdružení ochrany spotřebitelů a další kecy o plynařskejch buzerantech
To "Yeshterr"Yeshterr píše:Tohle není ale žádná KONTROLA, tohle je to, že ONI posrali instalaci a nazývá se to REKLAMACE!!! Kontrolou rozumím prohlídku systému, když chci ze své vůle nechat zařízení překontrolovat z důvodu že jsem někde něco utrhnul, urazil, po nehodě, nebo protože Ti to přikazuje vyhláška (roční revize). Nikoliv však z toho důvodu, že Ti to sprasili a za to z Tebe budou tahat prachy...Chápu, že ne každý se chce/má psychicky na to se s touhle svoločí hádat, tudíž bych to v Tvém případě zkusil už natvrdo řešit přes ČOIku nebo Sdružení ochrany spotřebitele. Nevím jak funguje to druhé, nicméně ČOIka má povinnost se zabývat každou stížností, ač neoprávněnou či naprosto dementní. Manželka dělá ve skoro stejném resortu a když občas vidím ty stížnosti, kterými se musí zabývat...ale prostě musí. Rozjeď to konečně na nějaký úrovni, ať tě ty idioti přestanou tahat za nos a tahat z Tebe prachy. Oni nse k Tobě pak začnou chovat jinak, když uvidí, co jsi proti nim inicioval. Věř mi
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů