Bily kour

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Bily kour

Příspěvek od Radekjo » 20.11.2011 09:24

Co jsem zatím četl tak s SW jsou problémy.
1c-palivova-soustava-motoru.pdf
(956.66 KiB) Staženo 178 x
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Bily kour

Příspěvek od Eidž » 20.11.2011 09:51

Máte vůbec představu, o čem se bavíte? To není set to box, který přeflešujete firmware, který stáhnete z ruského fóra. A ŘJ neběží na woknech.
Začněte třeba tím, že si sami naprogramujete nějaký Atmel. Získáte hrubou představu, co obnáší jednoduchý chip, který má jen logické hradla. Pak můžete pokračovat v programování ŘJ :mrgreen:

Pokud by PSA vyrábělo motor, který je identický s DPF bez DPF, tak by čistě teoreticky, mohlo být řešením použití ŘJ bez DPF. Prakticky to spíš nepůjde, protože stačí jeden blbý senzor od jiného výrobce a už to přestane fachat.

A hlavně - když by to bylo tak snadné, tak už to píšou na všech nádražích.... Prostě vykuchání DPF přináší problémy. Otázkou je, co je lepší, jestli jej tam mít nebo ne...

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4023
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Bily kour

Příspěvek od vita_k » 20.11.2011 13:09

Eidz:
Jednoduchy procesor je mozna dnes "slozitejsi" naprogramovat nez jednotku pro klasickeho BFU, ktery umi Matlab a simulink a je schopny naprogramovat od dost slozitejsi procesory. :) Doba kamenna uz je pryc.

Jestli bych si tipnul, tak opravdu pri odstraneni nalouduji jinym SW nez ze by menili neco primo v kodu... To by me prislo dost harakiry a pochybuji, ze by meli nastroje na kompilovani kodu pro jednotku, tak aby to takto bez problemu frcelo.

Jinak ja si nemuzu po vykuchani stezovat.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od MedWed » 20.11.2011 13:16

tak zase mi prijde trochu "nefer" inzerovat odstraneni DPF bez odladeneho softweroveho kodu, ktery eliminuje vyse zminene problemy... kazdopadne uvidim, moudrejsi budu po dalsi uprave od firmy, ktera DPF kuchala...

V12> ja vim... prodat to... ale jeste 2 roky mi musi vydrzet...
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4023
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Bily kour

Příspěvek od vita_k » 20.11.2011 13:18

MedWed píše:Eidž> oukej, to si myslim taky... a cesta, jak z toho ven??
Me se po prvni navsteve fapoff stavalo cukani po 180km. Tipoval jsem regenerace... Nechal jsem si prehrat novejsim SW jednotku, tento sw maji od kvetna 2011 a od te doby po problemu. Sahara se pousti, ale tu neresim... Teploty na cidlu DPF mam ted do 450 stupnu...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4023
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Bily kour

Příspěvek od vita_k » 20.11.2011 13:19

MedWed píše:tak zase mi prijde trochu "nefer" inzerovat odstraneni DPF bez odladeneho softweroveho kodu, ktery eliminuje vyse zminene problemy... kazdopadne uvidim, moudrejsi budu po dalsi uprave od firmy, ktera DPF kuchala...
Oni ti zas reknou, ze je tech verzi dost a ne vzdy to dopadne podle jejich predstav, coz chapu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od MedWed » 20.11.2011 13:32

vita_k> tak me to vyndavali ten koncem rijna... takze sw by mohl/mel byt dost novej...
jiste, ne vzdy se podari, ale to pro me jako pro zakaznika a uzivatele auta neni akceptovatelne, takto s autem jezdit nemuzu.
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Bily kour

Příspěvek od Eidž » 20.11.2011 13:57

vita_k píše:Eidz:
....

Jestli bych si tipnul, tak opravdu pri odstraneni nalouduji jinym SW nez ze by menili neco primo v kodu....
1. Kdyby to přehráli, tak tam asi nebude ten dostřik při otevřeném výfukovém ventilu - aby se nafta dostala na těleso DPF (v režimu regenerace).
2. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak už si někdo naprogramuje komplet ŘJ sám a od nuly. (V Matlabu, v VB či v jakémkoliv vyšším programovacím jazyce.).
3. Problém je v tom, že ŘJ je propojená na další systémy ve vozu :-(

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4023
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Bily kour

Příspěvek od vita_k » 20.11.2011 16:30

MedWed píše:vita_k> tak me to vyndavali ten koncem rijna... takze sw by mohl/mel byt dost novej...
jiste, ne vzdy se podari, ale to pro me jako pro zakaznika a uzivatele auta neni akceptovatelne, takto s autem jezdit nemuzu.
To pak jo, to je neco spatne, ale zkus jim (fap off?) zavolat, jestli by nevedeli, co s tim... Oni maj potencial neco vymyslet :) Ja uz bych tam zpatky filtr nechtel ani za nic...

Edit: Co diagnosticke kody? Jsou tam nejake?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od MedWed » 20.11.2011 16:44

volat jsem jim uz volal, ted v tydnu to tam vezu... jinak zpatky to tam taky nechci, ale zaroven ani nechci kourici auto...

kody jsem nenechaval vyvolavat, takze nevim...
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4023
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Bily kour

Příspěvek od vita_k » 20.11.2011 16:54

Pro Eidz: Mozna se to dela takto:)
http://www.peugeotforums.com/forums/mai ... 100-13017/
pekne pocteni. Chce to ale vic casu...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Bily kour

Příspěvek od V12 » 20.11.2011 21:50

MedWed píše:...ale to pro me jako pro zakaznika a uzivatele auta neni akceptovatelne, takto s autem jezdit nemuzu.
Na toto mam jedinu a poriadne sprostu otazku :
Preco si nesiel do Fordu na normalnu vymenu DPF ?
Odpoved mi je vopred znama - pretoze defap bol lacnejsi. Aj ja by som na 100% urobil to iste, co Ty - cize DPF von a potom salvy nadavok. Inak vidim, ze to mas chipnute - nemoze byt aj toto zdroj problemov ? Pretoze natahovat 1.6 TDCI do vykonu nie je velmi dobry napad, ten motor ma dost problemov uz sam so sebou.
Zostava verit, ze sa objavi nove verzia softu, ktora to dymenie odstrani. Dovtedy budes musiet vydrzat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19243
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od foki » 20.11.2011 22:00

kdyz tam nekdo budete tak se zeptejte jestli je mozne nahrat nove kalibrace u forda . myslim po odstaneni DPF
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od MedWed » 20.11.2011 23:08

V12> protoze je to levnejsi a protoze mi slovy klasika DPF neprinasi nic navic. Jinak DPF nezlobilo, ani nemelo pokusy o regeneraci. Auto ma cca 100kkm, prevazne mnou najetych, ve velke vetsine dalnice. Chipovane to bylo ve stejne firme jako vyndavany DPF. Jinak kazdopadne nenadavam :)

foki> kdyz mi to prelozis do srozumitelne reci, rad se Ti zeptam ;)
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
veny
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2209
Registrován: 30.03.2009 11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od veny » 20.11.2011 23:30

Foki asi myslel to, jestli existuje ofiko cesta jak se zbavit DPF... Jestli mají ve Fordu soft, který ti zruší to vypalovaní DPF...

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů