MartinXPV píše:O prestavbu na E85 jsem se zajímal než jsem šel do LPG. Postřehy z diskuzí shrnu takto: přestavba stojí kolem 8k. 1L E85 kolem 26kč. Jedni píšou jak klesla spotřeba oproti benzínu o 0,5-1l ale klesl i výkon, jiní jak výkon se jim zdá vyšší ale i spotřeba je vyšší asi o 1-2l. Po přestavbě je potřeba vyměnit benzínový filtr a znovu po 500-1000km protože E85 rozpustí usazeniny z benzínu a zanesou filtr. Údajně E85 může časem poškodit (rozleptat nebo způsobit jejich zkřehnutí) gumové části kterými prochází (hadice,těsnění). Má vyšší teplotu vzplanutí než benzín nebo plyn takže může být problém se starty v silných mrazech. 1km na LPG mě vychází 1,5kč, na E85 by to bylo teoreticky 2kč a na benzín kolem 2,6kč. Zvolil jsem LPG. Nechápu smysl tunit výkon auta na LPG. Na jednu stranu chce dotyčný ušetřit tak pořídí LPG ale je ochotný nacpat 10-20k za zvýšení výkonu o 7-10% o který příjde po přestavbě LPG. Samotný systém LPG váží kolem 50kg+50L LPG taky něco, takže už jen díky tomuto se spotřeba může zvýšit a snížit pružnost motoru. Leda že by na tuningu chtěl nasrat někoho s názorem že plyn je na vaření tím jak jej "oddělá na sprintu"
Dobře ty



