
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- martasak
- Junior 
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Třeba chtěl jen dostat téma nahoru  
			
									
									
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
						Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- 
				Bastr
- Nováček 
- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jak vidím tohle téma je hodně obsahlé ale podle mě dost zbytečně.
Hodně z vás tu řeší to co tu už někdo ríkal 
 
1) Pokud máte fitr pevných částic tak s ním nic nedělejte dokud se sám neozve to znamená snížení výkonu-zajedete do Fordu napichnou vás na diagnostiku a řeknou vám.
2)Jak se ozve tak ho dejte vykuchat a je po problemech 
 
Ještě tu nekdo vzpomínal to že někdy netáhne motor a dělá to nepravidelně. Mě to začalo dělat zavezl jsem to do FOrdu ve Zlíně a zjistili že je to nějaká vzduchová klapka ktárá prostě je zasraná a občas "náhodně" nedovírá a motoru a nevznikne daný podtlak a je to v haj.... prostě:) Vyčištění pomůže na 80% ale jen dočasně.
Nová klaptka stojí 10k takže celkem vyděláné
			
									
									Hodně z vás tu řeší to co tu už někdo ríkal
 
 1) Pokud máte fitr pevných částic tak s ním nic nedělejte dokud se sám neozve to znamená snížení výkonu-zajedete do Fordu napichnou vás na diagnostiku a řeknou vám.
2)Jak se ozve tak ho dejte vykuchat a je po problemech
 
 Ještě tu nekdo vzpomínal to že někdy netáhne motor a dělá to nepravidelně. Mě to začalo dělat zavezl jsem to do FOrdu ve Zlíně a zjistili že je to nějaká vzduchová klapka ktárá prostě je zasraná a občas "náhodně" nedovírá a motoru a nevznikne daný podtlak a je to v haj.... prostě:) Vyčištění pomůže na 80% ale jen dočasně.
Nová klaptka stojí 10k takže celkem vyděláné
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
						- vita_k
- Člen klubu 
- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
						byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- 
				Joni
- Nováček 
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zpátky k zjištění doby regenerace DPF.
Mám C-maxe 1,6 TDCi 80kW r.v.2008 a DPF samozřejmě mám. Tak jsem se napích u konektoru teploty filtru, natáhl provizorně kablík do kabiny a připojil na V-metr. A tu jsou výsledky:
Za studena - před startem (po zap. žhavení) je tam 4,5V. Během jízdy zaznamenáno: po pár km zahřátí napětí od 4,3 -volnoběh, během jízdy 2,2 - 4V podle otáček a zatížení motoru, jednou při stoupání na IV stupeň až 1,6V cca 30-40s. To nedokážu odhadnout, zda probíhala regenerace, ale musel jsem zpomalit a napětí normálně narostlo do normálních hodnot = teplota filtru klesla. Zvažuji zbastlit nějaký LED bargraf pro trvalé připojení-sledování, zda napětí klesne ještě níž a na jak dlouho. To by již asi byla ona regen. ??
Druhá věc je, zjistit hodnoty na difer. čidle tlaku - tím by se mohlo jednoduše vyhodnotit, nakolik je již filtr přicpán. K tomu jsem se však ještě nedostal.
Jestli máte někdo další poznatky - dejte ve známost...
			
									
									Mám C-maxe 1,6 TDCi 80kW r.v.2008 a DPF samozřejmě mám. Tak jsem se napích u konektoru teploty filtru, natáhl provizorně kablík do kabiny a připojil na V-metr. A tu jsou výsledky:
Za studena - před startem (po zap. žhavení) je tam 4,5V. Během jízdy zaznamenáno: po pár km zahřátí napětí od 4,3 -volnoběh, během jízdy 2,2 - 4V podle otáček a zatížení motoru, jednou při stoupání na IV stupeň až 1,6V cca 30-40s. To nedokážu odhadnout, zda probíhala regenerace, ale musel jsem zpomalit a napětí normálně narostlo do normálních hodnot = teplota filtru klesla. Zvažuji zbastlit nějaký LED bargraf pro trvalé připojení-sledování, zda napětí klesne ještě níž a na jak dlouho. To by již asi byla ona regen. ??
Druhá věc je, zjistit hodnoty na difer. čidle tlaku - tím by se mohlo jednoduše vyhodnotit, nakolik je již filtr přicpán. K tomu jsem se však ještě nedostal.
Jestli máte někdo další poznatky - dejte ve známost...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
						C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- milanivs
- Junior 
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Asi by bolo najlepšie, ak by si vedel auto napichnuť aj na diagnostiku a porovnávať tebou merané hodnoty s údajmi, ktoré ukáže diagnostika. Tak by si vedel určiť, že čo vlastne tebou merané údaje v skutočnosti znamenajú. Toť môj skromný laický názor.
			
									
									Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
 
 
						https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
 
 
- 
				Joni
- Nováček 
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Bohužel v současné době nemám možnost to napíchnout - mám už to asi CAN,  - ale pro základní info... mohlo by stačit. Ještě zkusím proměřit ten "tlak před a za filtrem".
			
									
									Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
						C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- BobTDCi
- Zkušený 
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tudy cesta nevede...domnievam sa že treba iba meranie teploty na správnu indikáciu stavu i dejov v DPF. Meranie tlaku je bezpredmetné pre "patológov"...a regenerácie podľa dátumu a podľa km im možno budú chodiť ďalej...teda jedine teplota podľa mňa.
			
									
									Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
						Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- omezenec
- Nováček 
- Příspěvky: 91
- Registrován: 22.03.2011 12:09
- Bydliště: Pardubice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
právě jsem zaslechl, že nějaká poslanecká bestie vrtá do aut s odstraněným filtrem pevných částic..mám ho chvilku venku  
			
									
									
Ford Focus II Tournier 1,6TDCi, 80kW, 10-2006, DPF off
						- C-Maxis
- Zkušený 
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
- omezenec
- Nováček 
- Příspěvky: 91
- Registrován: 22.03.2011 12:09
- Bydliště: Pardubice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tož tos mně Maxis nepotěšil..ale zřejmě to chce klid..
			
									
									Ford Focus II Tournier 1,6TDCi, 80kW, 10-2006, DPF off
						- salamio
- Junior 
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No co, si ho tam zase necháš namontovat, ne?  Časem se určitě objeví nějaká firma FAPon nebo tak nějak
  Časem se určitě objeví nějaká firma FAPon nebo tak nějak  .
.
			
									
									 Časem se určitě objeví nějaká firma FAPon nebo tak nějak
  Časem se určitě objeví nějaká firma FAPon nebo tak nějak  .
.Kdo se bojí, sere v síni.
						- omezenec
- Nováček 
- Příspěvky: 91
- Registrován: 22.03.2011 12:09
- Bydliště: Pardubice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tak lehce mně štve, že jsem problémy neměl a ještě ten filtr nechal u kuchače. No uvidíme..dyť jsou na světě horší věci..řeším vrzaní podvozku
			
									
									Ford Focus II Tournier 1,6TDCi, 80kW, 10-2006, DPF off
						- salamio
- Junior 
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak ono je hlavně důležité nepodléhat nějakým davovým hysteriím ohledně DPF. V12 v tomhle udělal tady na fóru kus dobré práce  .
.
Já třeba DPF mám, šel jsem do toho s plným vědomím, co to znamená a nečekám nějaké výraznější problémy. Snad nebudu nemile překvapen.
			
									
									 .
.Já třeba DPF mám, šel jsem do toho s plným vědomím, co to znamená a nečekám nějaké výraznější problémy. Snad nebudu nemile překvapen.
Kdo se bojí, sere v síni.
						- C-Maxis
- Zkušený 
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ono to neni az tak o problemech, jako spis o penezich.
Problem teda muze byt pad do nouzaku, kor nekde v cizine. To zase jo.
			
									
									
						Problem teda muze byt pad do nouzaku, kor nekde v cizine. To zase jo.
- salamio
- Junior 
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Peníze by měly samozřejmě být součástí úvah, jestli si auto s DPF koupím, nebo ne. To ostatně platí i pro diesel obecně. Jak D-F v jednom článku poznamenal, turbodiesely jsou výhodné pro lidi, kteří neumějí počítat. Otevřeně přiznávám, že si zatím nejsem jist správností své volby paliva (to ukáže budoucnost), ale ohledně DPF jsem z možné nabídky Fordu v době, kdy jsem auto kupoval, chybu myslím neudělal.
			
									
									Kdo se bojí, sere v síni.
						Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů










