Řazení
- Mikami
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kousek od K.Varu
- Kontaktovat uživatele:
Řazení
Zdarek,
chtel jsem se zeptat....mam Focus kratce a setkal jsem se s problemem razeni...
Zjistli jsem ze razeni pateho stupne je docela terno....pokud jedu pod 100km/h tak tam 5 dostanu hodne obtizne, ale pokud jedu nad 100km/h tak tam jde docela v poho. Je to cilene nebo je v razeni nejaka chyba?
Focus, 5 dveri, 1.6 Ghia, r.v 99
Diky za help.
chtel jsem se zeptat....mam Focus kratce a setkal jsem se s problemem razeni...
Zjistli jsem ze razeni pateho stupne je docela terno....pokud jedu pod 100km/h tak tam 5 dostanu hodne obtizne, ale pokud jedu nad 100km/h tak tam jde docela v poho. Je to cilene nebo je v razeni nejaka chyba?
Focus, 5 dveri, 1.6 Ghia, r.v 99
Diky za help.
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
No je to pravda, 5 stupeň zařadíš i při 50-60km/h při jízdě třeba z kopce, když samozřejmě nechceš po motoru výko, ale při 80km/h je už dostatek obrátek na přeřazení ze 4. stupně na 5.stupeň.Tak to asi nebude normální.
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
taky se přidám,pětka by tam měla jít zařadit při každé rychlosti,jak při malé do 70km/hod tak nad 100km/hod.
Já jsem zkusil motor trochu protáhnout a čtverku jsem roztáhl skoro ke 140 a pětku jsem tam dostal uplně bez problémů,myslím že tím to nebude kdy řadíš a v kolikati,taky když řadíš pětku v sedmdesáti a postupně to rozjíždíš tak motoru to nedělá obzvlášt dobře,jsou tam velké tlaky na ojniční ložiska.
Ford Focus r.v. 99 2.0i 16V Trend
Já jsem zkusil motor trochu protáhnout a čtverku jsem roztáhl skoro ke 140 a pětku jsem tam dostal uplně bez problémů,myslím že tím to nebude kdy řadíš a v kolikati,taky když řadíš pětku v sedmdesáti a postupně to rozjíždíš tak motoru to nedělá obzvlášt dobře,jsou tam velké tlaky na ojniční ložiska.
Ford Focus r.v. 99 2.0i 16V Trend
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- Focusini
- Junior
- Příspěvky: 484
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 5 - Barrandov
Protože mám první auto s otáčkoměrem, chtěl jsem se zeptat, při kolika otáčkách bych měl zhruba řadit, na kolika otáčkách motor držet např. ve městě, na dálnici, jaké otáčky jsou optimální z pohledu spotřeby, atd.
Jezdím už dost let, umím samozřejmě řadit dle sluchu a pocitu, ale i tak mě tohle hodně zajímá, poradíte ? Na otáčkoměru nemám takovou tu věc co jsem někde viděl - zelené pole, červené pole...a vyznačené optimální místo pro spotřebu, takže si to tam budu muset představit, až budu vědět kam
Jezdím už dost let, umím samozřejmě řadit dle sluchu a pocitu, ale i tak mě tohle hodně zajímá, poradíte ? Na otáčkoměru nemám takovou tu věc co jsem někde viděl - zelené pole, červené pole...a vyznačené optimální místo pro spotřebu, takže si to tam budu muset představit, až budu vědět kam

- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- Focusini
- Junior
- Příspěvky: 484
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 5 - Barrandov
Já jsem zatím spotřebu měřil jen jednou, vyšlo to na 7,1 l. Dneska jsem koukal na rychlost a otáčky, na dálnici to vypadalo asi takhle.
120 km/h - 3 000 ot
130 km/h - 3 200 ot
140 km/h - 3 400 ot
150 km/h - 3 600 ot/min
Nevím jestli to je dobře nebo špatně, každopádně jak jsem tu párkrát psal, motor má krásně dravej zvuk, ale dle mého by měl být tišší - když to srovnám s Oktávkou, je to rozdíl, Oktávku jsem takhle neslyšel....
Možná o otáčkách najdu něco v té knížce, dneska jsem jí objednal.
(1,6 combi 74kw)
120 km/h - 3 000 ot
130 km/h - 3 200 ot
140 km/h - 3 400 ot
150 km/h - 3 600 ot/min
Nevím jestli to je dobře nebo špatně, každopádně jak jsem tu párkrát psal, motor má krásně dravej zvuk, ale dle mého by měl být tišší - když to srovnám s Oktávkou, je to rozdíl, Oktávku jsem takhle neslyšel....
Možná o otáčkách najdu něco v té knížce, dneska jsem jí objednal.
(1,6 combi 74kw)
- Max
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Zpátečka
Mám asi ten samý problém, co Max. Občas se mi stává, že se tam nechce zpátečce. Zatím zabírá to, že 2x vyšlápnu spojku a pak tam rychlost jde, ale stejnak to lehce cukne celým autem.
Poradíte, čím to je? Předpokládám sežízení spojky?
Díky
Mirek
Poradíte, čím to je? Předpokládám sežízení spojky?
Díky
Mirek
- Focusini
- Junior
- Příspěvky: 484
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 5 - Barrandov
Pokusím se k tomu řazení zpátečky něco napsat...
Někdo mi říkal, že snad spojka nejde seřizovat, že se musí vyměnit, když je špatná. Možná to ale nebude jen ve spojce,ale v převodovce...to odhaduju - kamarád mě viděl a slyšel řadit zpátečku u studeného motoru, taky to zarachtalo. On na mě vyběhnul a řekl, že takhle to udělá párkrát a zpátečku už nezařadím...bránil jsem se, že "to samo", ale on si sedl do auta, pomalu a čistě dal zpátečku, vystoupil a mě se to pak znovu nepodařilo. Ukazoval mi to ještě jednou - dává jí hodně jemně, pomalu...vykroužil to a bylo to v pohodě. Možná to časem už nejde jemně zařadit vůbec, když se ochodí zuby v převodovce, ale o tom už by měl promluvit odborník a ne já
Někdo mi říkal, že snad spojka nejde seřizovat, že se musí vyměnit, když je špatná. Možná to ale nebude jen ve spojce,ale v převodovce...to odhaduju - kamarád mě viděl a slyšel řadit zpátečku u studeného motoru, taky to zarachtalo. On na mě vyběhnul a řekl, že takhle to udělá párkrát a zpátečku už nezařadím...bránil jsem se, že "to samo", ale on si sedl do auta, pomalu a čistě dal zpátečku, vystoupil a mě se to pak znovu nepodařilo. Ukazoval mi to ještě jednou - dává jí hodně jemně, pomalu...vykroužil to a bylo to v pohodě. Možná to časem už nejde jemně zařadit vůbec, když se ochodí zuby v převodovce, ale o tom už by měl promluvit odborník a ne já

Focus combi, 1,6, 74 kw, rv 2001
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpátečka
ta zpátečka ti nejde zařadit pokaždé nebo jen někdy,ono se někdy stává jak se ten hlavní hřídel v převodovce točí tak do sebe ty zuby někdy nezapadnou a je potřeba někdy vyšlápnout spojku.Mirek píše:Mám asi ten samý problém, co Max. Občas se mi stává, že se tam nechce zpátečce. Zatím zabírá to, že 2x vyšlápnu spojku a pak tam rychlost jde, ale stejnak to lehce cukne celým autem.
Poradíte, čím to je? Předpokládám sežízení spojky?
Díky
Mirek
To že ti to cukne celým autem může být příčina i opotřebení spojky,spojka má životnost víc jak 100 000km.
Nebo to taky může být netěsní spojkový válec a zavzdušněné,toti dělá jen u zpátěčky nebo i u první rychlosti.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
- Mirek
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Ahoj,
tak stává se mi to jen u zpátečky a občas pomůže ji 2x vyšlápnout a pak to jde dobře, ale když nezabere ani vyšlápnutí, tak je to o hrubší síle, ale cukne to autem, ale žádný zuby .... naprosté ticho.
Tak životnost by mohla být 150 000 tisíc...ale záleží jak s tím kdo předemnu jezdil.
Když odchází spojka, to je slyšet třeba v kopečku na jedničku, ale tohle mi nedělá. Vyloženě občas ta zpátečka.
To zavzdušnění se mi líbí nejvíc...nechám to prověřit .o)
Díky.
Mirek
tak stává se mi to jen u zpátečky a občas pomůže ji 2x vyšlápnout a pak to jde dobře, ale když nezabere ani vyšlápnutí, tak je to o hrubší síle, ale cukne to autem, ale žádný zuby .... naprosté ticho.
Tak životnost by mohla být 150 000 tisíc...ale záleží jak s tím kdo předemnu jezdil.
Když odchází spojka, to je slyšet třeba v kopečku na jedničku, ale tohle mi nedělá. Vyloženě občas ta zpátečka.
To zavzdušnění se mi líbí nejvíc...nechám to prověřit .o)
Díky.
Mirek
1.8 16V Combi Trend 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti