Oddelal jsem hadicky, zaspuntoval je, filtr naplnil naftou, pridelal hadicky a pak po montazi asi 3x zapnul a vypnul to zapalovani. Start byl na prvi sup, a otacky nekolisaly
Druh palivového filtru
- Dav
- Nováček

- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.08.2009 07:23
- Bydliště: Ostrava
Re: Druh palivového filtru
Nekde jsem jeste cetl, ze je dobre po montazi palivoveho filtru zapnout klickem zapalovani do polohy II, tim by se mel natlakovat palivovy system. Jde to slyset, jak vrci cerpadlo.
Oddelal jsem hadicky, zaspuntoval je, filtr naplnil naftou, pridelal hadicky a pak po montazi asi 3x zapnul a vypnul to zapalovani. Start byl na prvi sup, a otacky nekolisaly
Oddelal jsem hadicky, zaspuntoval je, filtr naplnil naftou, pridelal hadicky a pak po montazi asi 3x zapnul a vypnul to zapalovani. Start byl na prvi sup, a otacky nekolisaly
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Druh palivového filtru
Presne nevim, jak to plnit naftou - tak abych do vystupu filtru nelil necistenou naftu. Do vstupu to nevadi... Cim se daj hadicky zaspuntovat? Necim cistym. diky za rady
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Druh palivového filtru
Naplnit stříkačkou do toho černýho plastovýho vstupu na čerpadle. Je na něm i šipka jako vstup.
@Dav: Žádný el. čerpadlo v nádrži není, jinak by se to nemuselo pumpovat balonkem.
@Dav: Žádný el. čerpadlo v nádrži není, jinak by se to nemuselo pumpovat balonkem.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Druh palivového filtru
Ja teda nevim, ale slysel jsem, ze je v nadrzi cerpadylko...
no idealni je to udelat asi takle:
1. vypojit stary filtr, zašpuntovat hadice
2. nasadit novy filtr a napojit hadici z nadrze do filtru
3. balonkove čerpadlo nasadit na vystup z filtru.
4. az se nafta protahne filtrem, tak nasadit druhou hadici do motoru
Tim se zaruci ze tam nikde nemam nefiltrovanou naftu. jen to čerpadylko jsem nikde zatim nesehnal...
no idealni je to udelat asi takle:
1. vypojit stary filtr, zašpuntovat hadice
2. nasadit novy filtr a napojit hadici z nadrze do filtru
3. balonkove čerpadlo nasadit na vystup z filtru.
4. az se nafta protahne filtrem, tak nasadit druhou hadici do motoru
Tim se zaruci ze tam nikde nemam nefiltrovanou naftu. jen to čerpadylko jsem nikde zatim nesehnal...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Druh palivového filtru
Víťo a jakej je v tom rozdíl?! Natáhneš naftu z nádrže, stejně jako když ji stříkačkou natlačíš do vstupu do filtru. Vyjde to nastejno.
Místo balonku můžeš použít jakoukoliv pumpičku, která má i ruční posun paliva. Třeba ze starý Š120. Já jsem třeba použil pumpičku ze starý multikáry
. Princip je uplně stejnej. Jen je potřeba sehnat odpovídající průměr hadic na vstup a výstup pumpičky.
Místo balonku můžeš použít jakoukoliv pumpičku, která má i ruční posun paliva. Třeba ze starý Š120. Já jsem třeba použil pumpičku ze starý multikáry
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Druh palivového filtru
jedinej rozdil vidim v tom, ze ve strikacce nemas filtrovanou naftu, kterou plnis filtr (do vstupu i výstupu předpokládám). kdezto, kdyz to natahnes pres filtr z nadrze, tak je nafta přes filtr "čistá"
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Druh palivového filtru
Dáváš to jenom do vstupu filtru, proto je to jako by nafta prošla filtrem. Dělá se to takhle úplně běžně i u jiných značek.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Druh palivového filtru
tak jo, super:) zacina to davat smysl:)
Trocha vzduchu tam bude, ale to cerpadlo zvladne. diky
Trocha vzduchu tam bude, ale to cerpadlo zvladne. diky
lucky.jack píše:Dáváš to jenom do vstupu filtru, proto je to jako by nafta prošla filtrem. Dělá se to takhle úplně běžně i u jiných značek.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Dav
- Nováček

- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.08.2009 07:23
- Bydliště: Ostrava
Re: Druh palivového filtru
Muzes tam dat podobny balonek, je to popsano i v Etzoltovi, pokud nechces zalit bud strikackou nebo hadickou primo palivovy filtr.
http://www.avaryacht.cz/balonek-na-benzin.p.aspx
Pro luckyho. Cerpadlo zadne z nadrze neni, klidne si z nadrze pres hadicku k filtru muzes vycucat nafty kolik chces, tak jsem to i delal, abych zaplnil filtr
Vyse jsem popisoval natlakovani hlavnim cerpadlem, ktere slysis vzdy po vypnuti motoru
http://www.avaryacht.cz/balonek-na-benzin.p.aspx
Pro luckyho. Cerpadlo zadne z nadrze neni, klidne si z nadrze pres hadicku k filtru muzes vycucat nafty kolik chces, tak jsem to i delal, abych zaplnil filtr
Vyse jsem popisoval natlakovani hlavnim cerpadlem, ktere slysis vzdy po vypnuti motoru
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8462
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Druh palivového filtru
Jestli myslíš čerpadlo tlakovací tak to si tahá naftu podtlakem z filtru, resp. nádrže.
Čerpadlo, který slyšíš doběhnout po vypnutí motoru je čerpadlo na servo a ne na naftu!
Čerpadlo, který slyšíš doběhnout po vypnutí motoru je čerpadlo na servo a ne na naftu!
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Druh palivového filtru
Jak píše lucky.jack stříkačka nebo natáhnout balonkem (seženeš v každý dílně, starý škodárně atd.). FoFo nemá podávací čerpadlo, aby sis to nasál zapínaním a vypínáním zapalování.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti



