Ahmed píše:No, tak já už taky patřím mezi vás.
Krátkodobé sporadické straty výkonu
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
ahoj. Dělá Ti to furt nebo občas? Jaký je interval? Díky
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Dělá to pořád, ale poznat je to více méně jenom v záběru, chová se to jako bych pouštěl plyn. Zastaví se to třeba na 2500ot, pak 0,5s pauza a pak zase jede. Ale podle mechanika to prý ani moc nejede
Já to tak nepoznám, sice se mi to zdálo už dávno, ale jezdím poměrně klidně, takže to tak nejde vypozorovat. A vypadá to, že ani nikdo nezjistí, co tomu je, egr tam zkoušel jiný a tím to není 


- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Ahoj,po kolika km.ti to začne cukat.Je to nějak pravidelně?Ahmed píše:Dělá to pořád, ale poznat je to více méně jenom v záběru, chová se to jako bych pouštěl plyn. Zastaví se to třeba na 2500ot, pak 0,5s pauza a pak zase jede. Ale podle mechanika to prý ani moc nejedeJá to tak nepoznám, sice se mi to zdálo už dávno, ale jezdím poměrně klidně, takže to tak nejde vypozorovat. A vypadá to, že ani nikdo nezjistí, co tomu je, egr tam zkoušel jiný a tím to není
Mě to auto cuká po různém počtu ujetých km.Ty máš motor 66kw. a já 80kw. bez DPF.
Tak že s odstranění DPF ,to nemá nic společné.


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Dělá to pořád, když šlápnu na plyn, tak to je jako by se mě zezadu někdo snažil někam dožduchat
Škube to při všech rychlostech, jedno jaká je teplota motoru nebo venku.

- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
A když vypneš motor a znovu nastartuješ,tak to cuká stále??Ahmed píše:Dělá to pořád, když šlápnu na plyn, tak to je jako by se mě zezadu někdo snažil někam dožduchatŠkube to při všech rychlostech, jedno jaká je teplota motoru nebo venku.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
třeba u mě ne - po nastartovani to jede uplne normalne. Ale ja stale podeziram tu regeneraci (pro 66kW to neplatí). A při regeneraci bych radši motor nevypínal - turbo by melo byt zahrate vic než obvykle a tim padem by se v nem mohl přepalovat olej a to by nebylo dobré. No však se to časem ukáže s diagnostikou, co by mi mela brzo dojít. Jestli to v regeneracich nebude, tak to bude nová záhada 
Kolik km vám trvá než cukání přejde? U mě cca 10-15 km. Zkusim přistě lip změřit.

Kolik km vám trvá než cukání přejde? U mě cca 10-15 km. Zkusim přistě lip změřit.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
No nějak přesně jsem to neměřil,ale tak do 10ti min.Ale zajímavé je,že když vyhodím rychlost,a přidám plyn,tak to necuká.vita_k píše:třeba u mě ne - po nastartovani to jede uplne normalne. Ale ja stale podeziram tu regeneraci (pro 66kW to neplatí). A při regeneraci bych radši motor nevypínal - turbo by melo byt zahrate vic než obvykle a tim padem by se v nem mohl přepalovat olej a to by nebylo dobré. No však se to časem ukáže s diagnostikou, co by mi mela brzo dojít. Jestli to v regeneracich nebude, tak to bude nová záhada
Kolik km vám trvá než cukání přejde? U mě cca 10-15 km. Zkusim přistě lip změřit.
A co olej,máte ho furt stejně?Já ano.Upřímě,už mě to auto ser...!! Můj první diesel a asi i poslední.

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Spraaavne, FFII s 1.8i to isti. Dobry vykon, dobra spotreba, jednoduchy, rozvod retazou, ziadne turbo, vstreky, dvojhmota... Na co som este zabudol ?pavel28 píše:Upřímě,už mě to auto ser...!! Můj první diesel a asi i poslední.
Skoda, ze sa uz nedaju kupit nove FFII s 1.8i (iba dychavicne 1.6i a diesle 1.6 s DPF !!!), v bazaroch prakticky nie su a ked aj su, tak iba 24 hodin. To iste 2.0i.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
No já nemyslel motor,ale značku.V12 píše:Spraaavne, FFII s 1.8i to isti. Dobry vykon, dobra spotreba, jednoduchy, rozvod retazou, ziadne turbo, vstreky, dvojhmota... Na co som este zabudol ?pavel28 píše:Upřímě,už mě to auto ser...!! Můj první diesel a asi i poslední.
Skoda, ze sa uz nedaju kupit nove FFII s 1.8i (iba dychavicne 1.6i a diesle 1.6 s DPF !!!), v bazaroch prakticky nie su a ked aj su, tak iba 24 hodin. To iste 2.0i.
Pokud bych sháněl benzín,tak určitě Japonce,nebo Škoda.

Ale to už jsem troch mimo téma.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Zdárek pánové, nechcete obratit svou energii zpět k tématu? Pro v12 by bylo nejlepe založit jeho vlastní téma (název třeba: Ford-diesel je největší katastrofa na zemi) , kde se bude delat na disle toto:
Tím se Ti nechci vysmívat - ještě stále Tvé přispěvky (kromě velkého Tvého téma jestli je diesel dobrý nebo špatny napad) jsou přínosné a já si z nich hodně dal dohromady. Všechna čest.
Tento cukaci problém má určitě příčinu, na kterou stačí přijít a vyřešit. S eskortem to bylo podobné, taky jsem to vyrešil (stálo to dlouhé úsilí a asi 2500 korun), tak bych to ani teď nevzdával. Mít auto o které se nemusím starat by byla nuda.

Tím se Ti nechci vysmívat - ještě stále Tvé přispěvky (kromě velkého Tvého téma jestli je diesel dobrý nebo špatny napad) jsou přínosné a já si z nich hodně dal dohromady. Všechna čest.
Tento cukaci problém má určitě příčinu, na kterou stačí přijít a vyřešit. S eskortem to bylo podobné, taky jsem to vyrešil (stálo to dlouhé úsilí a asi 2500 korun), tak bych to ani teď nevzdával. Mít auto o které se nemusím starat by byla nuda.

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Na Escorte som mal zaujimavy problem - z casu na cas isiel naozaj mizerne a to az dovtedy, kym som motor nevypol a opat nenatocil - potom siel normalne. Tiez na to mechanici neprisli. Ja som to tipoval na problem s elektrikou, bolo to nezavisle od teploty a pocasia. Jednalo sa o 51kW TD.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
U mě to po nastartování nepřestane a po ujetí 50km taky ne.
Já bych řekl, že u všech aut je to dost podobné a problém je především v ekologii. A benzín? Hmm, propálené svíčky, kabely, vadné cívky, čerpadla v nádrži. Když jedeš chvíli na 3 válce, odděláš kat, pořád nějaké chcípání na volnoběh, atd, skoro o polovinu vyšší spotřeba... Nevím, v čem je to lepší
Možná v tom, že když tohle všechno vyměníš, tak tě to vyjde o pár peněz levněji.
Já bych řekl, že u všech aut je to dost podobné a problém je především v ekologii. A benzín? Hmm, propálené svíčky, kabely, vadné cívky, čerpadla v nádrži. Když jedeš chvíli na 3 válce, odděláš kat, pořád nějaké chcípání na volnoběh, atd, skoro o polovinu vyšší spotřeba... Nevím, v čem je to lepší

- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Ale to by byla super nuda ,to bych bral.vita_k píše:Zdárek pánové, nechcete obratit svou energii zpět k tématu? Pro v12 by bylo nejlepe založit jeho vlastní téma (název třeba: Ford-diesel je největší katastrofa na zemi) , kde se bude delat na disle toto:![]()
Tím se Ti nechci vysmívat - ještě stále Tvé přispěvky (kromě velkého Tvého téma jestli je diesel dobrý nebo špatny napad) jsou přínosné a já si z nich hodně dal dohromady. Všechna čest.
Tento cukaci problém má určitě příčinu, na kterou stačí přijít a vyřešit. S eskortem to bylo podobné, taky jsem to vyrešil (stálo to dlouhé úsilí a asi 2500 korun), tak bych to ani teď nevzdával. Mít auto o které se nemusím starat by byla nuda.





Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Včera som sa konečne dostal ku kontrole ukostrenia plynoveho pedálu. Moje podozrenie sa nepotvrdilo. Skrutky sú čisté bez korózie s nulovým odporom na kostru. Takže asi ďaľšia slepá stopa.... 

Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Hmm, tak já to mám bratru za 8k. Vadný ventil podtlaku turba nebo něco takového a prasklá trubka od turba. To jde na auto, co má 3,5 roku a 68k najeto. Asi už by to chtělo nové.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů