Ma.rt píše:
...vykon jakztakz...
Vyyyborne ! Prave o toto mi ide.
Vykon jakztakz. Nemam, co by som viac dodal. Takmer si potvrdil to, co ja tvrdim davno. Na prepravu z bodu A do bodu B nepotrebujem auto za 13 tisic EUR, postaci mi aj Sandero za 8 tisic. Kedze ale chcem cosi viac ako obycajny presun z A do B, siahnem po Focuse. No zobrat na tieto ucely 1.6i je krok vedla.
Ako vies, ze ten motor je drzak ? Kto ma s Duratecom 1.6i 200 tisic km ? Uznavam ale, ze je spolahlivejsi, nez TiVCT. Vyhlasene drzaky su Duratec 1.8i v FFII a C-Maxoch.
ballu píše:Na dálnici při rychlosti 160 - 180 km/hod bere 2,0L benzín v průměru 9,5L/100km ve 4 lidech. Do táhlých kopců na D1 při této rychlosti bere mezi 10 - 11L. Vyzkoušeno vynulováním PP přímo v kopci. K 15 L se dostává jen vytáčením 3 a 4 stupně, nebo při mínusových zimních startech první 2-4 km

Skoro na takovou spotřebu se dostane i ta 1,6, ale má problém udržet těch 170km/hod na tachometru.

Mondeo je inak odprevodovane a jeho 2.0i sa neda porovnavat s 1.6i v FFII.
Nie som kamikaze, aby som v 130tke fotil displej PP a zaroven aj soferoval, no tych 15 litrov tam bolo. Na tom istom kopci mi PP na Plechaci ukazoval 6.5/100 pri 2400 rpm. Siel som sam, bez nakladu, gumy Michelin Primacy HP 205/55 R16, zjazdene na 80%, tempomat ON.
Na rovine pri 90 (GPS) podla PP spotreba 4.4/100 (1600 rpm), pri 130 stupne na 5.8/100. Ten motor do 130 skoro nijak nepocituje zataz. Pri 180 je situacia uz samozrejme ina.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO