Krátkodobé sporadické straty výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 27.03.2011 20:22

ahoj. Dělá Ti to furt nebo občas? Jaký je interval? Díky
Ahmed píše:No, tak já už taky patřím mezi vás. :blee:
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Ahmed » 02.04.2011 17:17

Dělá to pořád, ale poznat je to více méně jenom v záběru, chová se to jako bych pouštěl plyn. Zastaví se to třeba na 2500ot, pak 0,5s pauza a pak zase jede. Ale podle mechanika to prý ani moc nejede :nixw: Já to tak nepoznám, sice se mi to zdálo už dávno, ale jezdím poměrně klidně, takže to tak nejde vypozorovat. A vypadá to, že ani nikdo nezjistí, co tomu je, egr tam zkoušel jiný a tím to není :nixw:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od pavel28 » 02.04.2011 19:15

Ahmed píše:Dělá to pořád, ale poznat je to více méně jenom v záběru, chová se to jako bych pouštěl plyn. Zastaví se to třeba na 2500ot, pak 0,5s pauza a pak zase jede. Ale podle mechanika to prý ani moc nejede :nixw: Já to tak nepoznám, sice se mi to zdálo už dávno, ale jezdím poměrně klidně, takže to tak nejde vypozorovat. A vypadá to, že ani nikdo nezjistí, co tomu je, egr tam zkoušel jiný a tím to není :nixw:
Ahoj,po kolika km.ti to začne cukat.Je to nějak pravidelně?
Mě to auto cuká po různém počtu ujetých km.Ty máš motor 66kw. a já 80kw. bez DPF.
Tak že s odstranění DPF ,to nemá nic společné. :nixw: :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Ahmed » 03.04.2011 17:25

Dělá to pořád, když šlápnu na plyn, tak to je jako by se mě zezadu někdo snažil někam dožduchat :nunu: Škube to při všech rychlostech, jedno jaká je teplota motoru nebo venku.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od pavel28 » 03.04.2011 20:02

Ahmed píše:Dělá to pořád, když šlápnu na plyn, tak to je jako by se mě zezadu někdo snažil někam dožduchat :nunu: Škube to při všech rychlostech, jedno jaká je teplota motoru nebo venku.
A když vypneš motor a znovu nastartuješ,tak to cuká stále??
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 03.04.2011 20:26

třeba u mě ne - po nastartovani to jede uplne normalne. Ale ja stale podeziram tu regeneraci (pro 66kW to neplatí). A při regeneraci bych radši motor nevypínal - turbo by melo byt zahrate vic než obvykle a tim padem by se v nem mohl přepalovat olej a to by nebylo dobré. No však se to časem ukáže s diagnostikou, co by mi mela brzo dojít. Jestli to v regeneracich nebude, tak to bude nová záhada :)

Kolik km vám trvá než cukání přejde? U mě cca 10-15 km. Zkusim přistě lip změřit.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od pavel28 » 03.04.2011 20:48

vita_k píše:třeba u mě ne - po nastartovani to jede uplne normalne. Ale ja stale podeziram tu regeneraci (pro 66kW to neplatí). A při regeneraci bych radši motor nevypínal - turbo by melo byt zahrate vic než obvykle a tim padem by se v nem mohl přepalovat olej a to by nebylo dobré. No však se to časem ukáže s diagnostikou, co by mi mela brzo dojít. Jestli to v regeneracich nebude, tak to bude nová záhada :)

Kolik km vám trvá než cukání přejde? U mě cca 10-15 km. Zkusim přistě lip změřit.
No nějak přesně jsem to neměřil,ale tak do 10ti min.Ale zajímavé je,že když vyhodím rychlost,a přidám plyn,tak to necuká.
A co olej,máte ho furt stejně?Já ano.Upřímě,už mě to auto ser...!! Můj první diesel a asi i poslední. :wallbash:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 03.04.2011 21:00

pavel28 píše:Upřímě,už mě to auto ser...!! Můj první diesel a asi i poslední. :wallbash:
Spraaavne, FFII s 1.8i to isti. Dobry vykon, dobra spotreba, jednoduchy, rozvod retazou, ziadne turbo, vstreky, dvojhmota... Na co som este zabudol ?
Skoda, ze sa uz nedaju kupit nove FFII s 1.8i (iba dychavicne 1.6i a diesle 1.6 s DPF !!!), v bazaroch prakticky nie su a ked aj su, tak iba 24 hodin. To iste 2.0i.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od pavel28 » 03.04.2011 21:40

V12 píše:
pavel28 píše:Upřímě,už mě to auto ser...!! Můj první diesel a asi i poslední. :wallbash:
Spraaavne, FFII s 1.8i to isti. Dobry vykon, dobra spotreba, jednoduchy, rozvod retazou, ziadne turbo, vstreky, dvojhmota... Na co som este zabudol ?
Skoda, ze sa uz nedaju kupit nove FFII s 1.8i (iba dychavicne 1.6i a diesle 1.6 s DPF !!!), v bazaroch prakticky nie su a ked aj su, tak iba 24 hodin. To iste 2.0i.
No já nemyslel motor,ale značku.
Pokud bych sháněl benzín,tak určitě Japonce,nebo Škoda. :palec_nahoru:
Ale to už jsem troch mimo téma.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 04.04.2011 07:31

Zdárek pánové, nechcete obratit svou energii zpět k tématu? Pro v12 by bylo nejlepe založit jeho vlastní téma (název třeba: Ford-diesel je největší katastrofa na zemi) , kde se bude delat na disle toto: :ble2:
Tím se Ti nechci vysmívat - ještě stále Tvé přispěvky (kromě velkého Tvého téma jestli je diesel dobrý nebo špatny napad) jsou přínosné a já si z nich hodně dal dohromady. Všechna čest.

Tento cukaci problém má určitě příčinu, na kterou stačí přijít a vyřešit. S eskortem to bylo podobné, taky jsem to vyrešil (stálo to dlouhé úsilí a asi 2500 korun), tak bych to ani teď nevzdával. Mít auto o které se nemusím starat by byla nuda. :P
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od V12 » 04.04.2011 09:56

Na Escorte som mal zaujimavy problem - z casu na cas isiel naozaj mizerne a to az dovtedy, kym som motor nevypol a opat nenatocil - potom siel normalne. Tiez na to mechanici neprisli. Ja som to tipoval na problem s elektrikou, bolo to nezavisle od teploty a pocasia. Jednalo sa o 51kW TD.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Ahmed » 04.04.2011 18:18

U mě to po nastartování nepřestane a po ujetí 50km taky ne.

Já bych řekl, že u všech aut je to dost podobné a problém je především v ekologii. A benzín? Hmm, propálené svíčky, kabely, vadné cívky, čerpadla v nádrži. Když jedeš chvíli na 3 válce, odděláš kat, pořád nějaké chcípání na volnoběh, atd, skoro o polovinu vyšší spotřeba... Nevím, v čem je to lepší :bravo22: Možná v tom, že když tohle všechno vyměníš, tak tě to vyjde o pár peněz levněji.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od pavel28 » 04.04.2011 18:27

vita_k píše:Zdárek pánové, nechcete obratit svou energii zpět k tématu? Pro v12 by bylo nejlepe založit jeho vlastní téma (název třeba: Ford-diesel je největší katastrofa na zemi) , kde se bude delat na disle toto: :ble2:
Tím se Ti nechci vysmívat - ještě stále Tvé přispěvky (kromě velkého Tvého téma jestli je diesel dobrý nebo špatny napad) jsou přínosné a já si z nich hodně dal dohromady. Všechna čest.

Tento cukaci problém má určitě příčinu, na kterou stačí přijít a vyřešit. S eskortem to bylo podobné, taky jsem to vyrešil (stálo to dlouhé úsilí a asi 2500 korun), tak bych to ani teď nevzdával. Mít auto o které se nemusím starat by byla nuda. :P
Ale to by byla super nuda ,to bych bral. :Dancer: :Dancer: :Dancer: :cooler: :cooler:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od bufer » 07.04.2011 08:41

Včera som sa konečne dostal ku kontrole ukostrenia plynoveho pedálu. Moje podozrenie sa nepotvrdilo. Skrutky sú čisté bez korózie s nulovým odporom na kostru. Takže asi ďaľšia slepá stopa.... :cry:
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Ahmed » 07.04.2011 19:28

Hmm, tak já to mám bratru za 8k. Vadný ventil podtlaku turba nebo něco takového a prasklá trubka od turba. To jde na auto, co má 3,5 roku a 68k najeto. Asi už by to chtělo nové.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host