Tohle jako konzultant na prodejně poslouchám celkem častovitut píše:Tak o zakaznicke lince Kysliku bych mohl vypravet. Na tehle lince naprosto selhava moje primocare systemy pristupu k nekomu zivemu - napr. bezmyslenkovite mackat klavesy, nebo mackat stale za sebou jen jednu. Maji tam od toho specialni protifunkci - prepnou Te na nejakeho debila, ktery nevi uz vubec nic (ostatne ostatni toho nevi o moc vice ...), nebo Ti rovnou zavesi. Nocni volani nema smysl, pocet "operatoru" klesa k nule, takze se stejne nic nedozvis. Na strediscich pracuji zasadne jen lidi, kteri nicemu nerozumi, k nikomu dalsimu nemas sanci se propracovat. Co firma ovlada skvele, je firemni hierarchie. Se zakaznikem (jakkoli vazenym) se ma sanci potkat jen jejich nejnizsi nymand, ktery ma presne instrukce, jak ho odbyt. Hlasit poruchy nema smysl, firma o nich vi a v podstate je svym pristupem generuje. Nahrazuje dosluhujici kvalitni systemy Eurotelu cinskymi smejdy, ktere jsou elektroodpadem uz pri montazi. Nic kvalitniho monteri v poslednich letech nevideli a podle toho to vypada. Vypadky mobilnich siti i na dalnicich, nefunkcnost 3G, atp. O pevnych sitich ani nemluve. Je verejnym tajemstvim, ze to tihle smejdi budou jeste chvili udrzovat a pak zmizi z CR. Uz se nemuzu dockat, az to nastane. Nebyt firemniho tarifu, uz bych u nich davno nebyl (a to jsem u nich rok) ...

