Ahoj, před týdnem jsem tu psal ohledně problému s poklesnutím otáček na volnoběhu, je to pouze jedno poklesnutí cca o 100ot/min, kdy se auto jakoby přidusí, včera mi dokonce při vyřazení na neutrál před kruháčem chcíplo.Přesný projev problému je asi takový: vůz je zahřátý na provozní teplotu cca 90C, při dojezdu ke křižovatce,parkovišti atd....vymáčknu spojku, nebo vyřadim a volnoběžné otáčky padají plynule k 700ot/min, bohužel tuto hranici o cca 100ot/podhoupnou a zastaví se na cca 600ot/min na cca 1s, kde je viditelný pokles proudu a je cítit krátkodobé zadušení motoru,zakvičí klíňák...něco jako zaklepání ventilů (související s nízkejma otáčkama).
Napadají mě 2 věci: Až bude trochu tepleji, zkusim pročistit škrt. klapku (nejspíš bude na mých 155tis již slušně zanešená) nebo zkusim vyčistit volnoběžný ventil?Hadice na podtlak kliky jsem kontroloval a jsou jak nové = nespuchřelé a plně zasunuté.
Má to smysl napojovat ve fordu za cca 1.000,- na počítač, nebo někdo pomůže problém identifikovat,popřípadě co to dělá,začlo to z ničeho nic v zimě.
Zkuste pánové zkušení vytáhnout nějáké moudro, mam forda krátce, vždy jsem měl VW, jak to tak pozoruji, brzo bude návrat
