Problémy s topením u nafťáků řeší skoro všichni, ať už je to Ford, VW, opel atd. Ford dává navíc na chladící okruh pod motor na stranu řidiče žhavící svíčky, které mají ohřívat vodu. Mělo by to fungovat ,když je okolní teplota nižší než 5 °C(rozsvítí se vločka na přístrojích) a teplota hlavy válců klesne pod 71 °C ,ale bohužel topný výkon žhavicích svíček je 750 W,takže je to náročnější na akumulátor,když člověk provozuje vůz na krátkých tratích,protože se to nedá vypnout ovládá to totiž PCM. Pokud máte termostaty v pořádku, tak už je to poslední věc, která má vliv na teplotu chladící kapaliny. Ten karton před chladič je taky dobrá věc, ale ne před celý a spíš jen, když je teplota opravdu dlouhodobě pod nulou.

- pedehev.jpg (2.12 KiB) Zobrazeno 3322 x