Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
martyG
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 812
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín

Re: Studený motor

Příspěvek od martyG » 19.06.2008 20:39

Tak môžem s potešením konštatovať, že sa mi pravdepodobne podarilo aj vďaka tomuto fóru a skúsenostiach tunajších fofo harcovníkov vyriešiť môj problém so štartovaním studeného motoru. Dnes popoludní (vonku 27 st. Celzia) a hlavne zopár raňajších štartov predtým mi zase fofo štartoval horko ťažko a pri štarte sa triasol ako hrom. Takže som sa pustil do demontáže štartéra a jeho kompletného rozobrania Vo vnútri bol celkom slušný bordel a len veľmi poriedko vazelíny. takže nasledovala dôkladná očista tech. benzínom a namazanie všetkých pohyblivých častí a ložisiek. Po jeho namontovaní do auta fofo TDCI štartuje ako benziňák, štartér točí ako divý a motor chytá skoro okamžite. :lol: :lol: :lol: Som neuveriteľne rád, že mi konečne auto štartuje tak, ako si predstavujem..... :D :D :D
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS

roman082
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 16.05.2009 22:33
Bydliště: Bratislava

Re:

Příspěvek od roman082 » 01.10.2009 12:22

pelen píše:Tezky start, benzin: Obrázek
nevie mi niekto prosim prelozit tuto cast so studenym startom? akosi mi to zacina blbnut, ked mi to stoji celu noc a rano chcem nastartovat hrkoce to na 400 otackach a vacsinou skape a na 2. krat uz je vsetko OK, len mi mierne kolisaju otacky kym sa mi motor nezohreje na volnobehu... zajtra idem pozriet vahu vzduchu atd. (sviecky mam cca 6 mesiacov a doteraz bez problemov) tak nejaka rada by pomohla :( pozeral som aj ine temy na fore, ale nic ine ma nenapada co by to mohlo byt... vdaka :|
FORD Focus Mk1 1.6 Combi vybava GHIA a par doplnkov: Alu, siska, parkovacie senzory, subak + menic, angely, palubak, kozeny interier po FL, zmena podsvietenia interieru...
FORD Fiesta Mk4 1.3 -> 50 konovy drak, takmer socka :D

Uživatelský avatar
lukyfa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 14.01.2009 23:29
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Re:

Příspěvek od lukyfa » 03.01.2011 14:26

roman082 píše:
pelen píše:Tezky start, benzin: Obrázek
nevie mi niekto prosim prelozit tuto cast so studenym startom? akosi mi to zacina blbnut, ked mi to stoji celu noc a rano chcem nastartovat hrkoce to na 400 otackach a vacsinou skape a na 2. krat uz je vsetko OK, len mi mierne kolisaju otacky kym sa mi motor nezohreje na volnobehu... zajtra idem pozriet vahu vzduchu atd. (sviecky mam cca 6 mesiacov a doteraz bez problemov) tak nejaka rada by pomohla :( pozeral som aj ine temy na fore, ale nic ine ma nenapada co by to mohlo byt... vdaka :|

to roman082-Jak jsi dopadl? Přišli jste na něco? Já začínam mít ten samý problém.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW (115 PS), r.v. 10/2001, zelená metla


"Lidé si nezaslouží žít." -"Ale zaslouží si udělat tohle rozhodnutí sami."

roman082
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 16.05.2009 22:33
Bydliště: Bratislava

Re: Studený motor

Příspěvek od roman082 » 03.01.2011 14:39

mne stacilo na mojom benzine vymenit hadicku odvetrania klukovky a vsetko ide ako ma :perfect:
FORD Focus Mk1 1.6 Combi vybava GHIA a par doplnkov: Alu, siska, parkovacie senzory, subak + menic, angely, palubak, kozeny interier po FL, zmena podsvietenia interieru...
FORD Fiesta Mk4 1.3 -> 50 konovy drak, takmer socka :D

Uživatelský avatar
lukyfa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 14.01.2009 23:29
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený motor

Příspěvek od lukyfa » 03.01.2011 22:35

Jo tak to jsi měl v klidu......paráda.
U mě už nevím čím by to mohlo být. Dneska bylo -2,5, ráno startuju a všechno v pohodě, žádný pokles otáček,prostě jako hodinky. A včera, -3 a start na 2x - auto chytlo napoprvý, otáčky lítali mezi 800-1100 a auto chcíplo, druhý star byl bez problémů. Startování je bez problémů-jedno žhavení a na první druhý brnknutí. Jen to chcípnutí a lítání otáček. A když bylo těch -17, tak otáčky držely až na 4tý nastartování a to už jsem musel šlápnout na plyn. Po chvilce cca 400m je to OK, auto neškube, jede plynule. Baterka ok, žhaviče sice rok a půl starý, ale test na baterce taky ok. Nevím,ve čtvrtek jdu na diagnostiku, tak uvidíme. Chci si nechat i zkontrolovat hodnoty jednotlivých vstřiků. Jo a tankuju už cca rok je Verva diesel na Benzině. Nevím.....
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW (115 PS), r.v. 10/2001, zelená metla


"Lidé si nezaslouží žít." -"Ale zaslouží si udělat tohle rozhodnutí sami."

roman082
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 16.05.2009 22:33
Bydliště: Bratislava

Re: Studený motor

Příspěvek od roman082 » 03.01.2011 22:46

a hadice mas vsetky v poriadku - mne to sosalo falosny vzduch a robilo mi to presne to iste... po zohriati ziadny problem, sekanie nic :|
FORD Focus Mk1 1.6 Combi vybava GHIA a par doplnkov: Alu, siska, parkovacie senzory, subak + menic, angely, palubak, kozeny interier po FL, zmena podsvietenia interieru...
FORD Fiesta Mk4 1.3 -> 50 konovy drak, takmer socka :D

Uživatelský avatar
lukyfa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 14.01.2009 23:29
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený motor

Příspěvek od lukyfa » 03.01.2011 22:56

Hadice a celej motorovej prostor prohlédl kluk, co se mi stará o auto-pár let dělal v autorizovaným servisu, takže hoch od fochu. Tobě to dělalo i při vyšších teplotách nebo jenom když se ochladilo?
Ford Focus 1.8 TDCi, 85 kW (115 PS), r.v. 10/2001, zelená metla


"Lidé si nezaslouží žít." -"Ale zaslouží si udělat tohle rozhodnutí sami."

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů