Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Po vymene turba vetsi spotreba
Nuž ideálne je urobiť si meranie - reálnu spotrebu - full nádrž+opis km/resp. reset denných km a keď bude takmer prázdna - dotankovať do plna a podeliť kilometrami podľa tacho...výsledok je exaktný údaj ak dodržíš presne km i litre aj desatiny z bloku z benzínky.

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Problémy s turbem
Tak trochu po delší odmlce, ale pro info: poutahoval jsem všechny stahovačky a od té doby se problém neopakoval. Je možné, že jsem trochu lehčí na plynu, ale spíš to vážně dalo pokoj. Snad... (ŤUK, ŤUK na dřevo).
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
zdenekjesenik
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.01.2011 07:52
vynechava turbo tdci
ahoj, procetl jsem forum a muj problem neobjevil, motor 1,6TDCi/80 mi hlasi chybu - turbo netahne, a zaroven se v prave casti motoru ozyva vrceni - po case prestane. Kdyz znovu nastartuji tak se nekdy vynuluje a tahne, nekdy ne. Po zahrati na provozni teplotu vse OK. Mam dojem, ze to ovlivnuje vlhkost a teplota, mel jsem stejny problem minulou zimu a na jare to prestalo a zacalo znovu zase az v prosinci. Mezitim jsem najel cca 10.000 km. Hloupa otazka, ale mohl by to ovlivnovat praskly podbeh leveho kola - vetsi prisun vody?
- B.F.G.
- Nováček

- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: vynechava turbo tdci
Tak hodně štěstí, měl jsem závadu podobného typu na Astře a nepřišel na to nikdo. Nakonec jsem to opravil prodejem 
- novotaa
- Nováček

- Příspěvky: 28
- Registrován: 02.02.2008 03:18
turbo repas ci nove
Ahoj mam dotaz ,odeslo turbo tak ze vrtulka se polamala.za kolik lze poridit repas ci nove.ci repas nebrat?
Naposledy upravil(a) novotaa dne 23.03.2011 17:09, celkem upraveno 1 x.
-
michal.paluzga
- Nováček

- Příspěvky: 83
- Registrován: 13.02.2008 11:30
- Bydliště: Kopřivnice
Re: pomoc s turbem.
Zdarec,mám taky repas turba a zatím šlape.Záleží na tobě,jestli máš na nové,ale repas vyjde levněji.Posílám ti kontakt na fa,která se zabývá repasí a prodávají i nové.Hodně štěstí.http://www.pmnd.wbs.cz/
FFC-Max,1,6TDCi,80 kW,2007.
- novotaa
- Nováček

- Příspěvky: 28
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: pomoc s turbem.
jo abych nezapomenul ford focus 1,6 66kw rok 2006.bylo mi receno od hodne lidi turba jen nova ze se casto rychle pokazej ty repase a zase spousta rika ze repas je taky dobrej
- speedy
- Pokročilý

- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo repas ci nove
Někdo říká že turbo u tohoto vozu neodchází a druhý ti řekne že odcházejí jako na běžícím pásu.
Já bych šel do nového turbodmychadla. Mě stála výměna turba 35tis v aut. servise, tak si to hlavně dej pořádně udělat, ať to pořádně vyčistí a povyměňují(olejové i vzduchové cesty)...jinak se ti to bude opakovat. je to tu už dost opakované téma pro 1.6 TDCi.
Já bych šel do nového turbodmychadla. Mě stála výměna turba 35tis v aut. servise, tak si to hlavně dej pořádně udělat, ať to pořádně vyčistí a povyměňují(olejové i vzduchové cesty)...jinak se ti to bude opakovat. je to tu už dost opakované téma pro 1.6 TDCi.
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: turbo repas ci nove
Su veci, ktore sa oplati repasovat a veci, kde sa repas neodporuca. Ak si auto chces nechat iba rok - dva, daj repas, usetris. Ak dlhsie, rozhodne nove. To iste plati o vstrekoch ci cerpadle.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
tool11
- Nováček

- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.05.2008 06:52
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Zdravim..
mam takovy problem,po nastartovani motoru, kdyz auto stoji dele jak dva dny,se po startu ozve takove šustnutí,jako kdyz se neco roztaci. Dalsi start uz je normalni. Myslite, ze by mohlo jit o nedostatecne mazani turba?
Turbo je po repasi,byl vymenen olej a vsechny filtry atd..
diky za nazory
mam takovy problem,po nastartovani motoru, kdyz auto stoji dele jak dva dny,se po startu ozve takove šustnutí,jako kdyz se neco roztaci. Dalsi start uz je normalni. Myslite, ze by mohlo jit o nedostatecne mazani turba?
Turbo je po repasi,byl vymenen olej a vsechny filtry atd..
diky za nazory
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
tool11 píše: Turbo je po repasi,byl vymenen olej a vsechny filtry atd..
turbo je po repasi z duvodu vylagrovani ? pokud ano tak se menilo jen turbo ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
tool11
- Nováček

- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.05.2008 06:52
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
turbo vydavalo divne zvuky a pak prestalo fungovat uplne,pry bylo vymeneno vse uvnitr turba,plus komplet vymena oleje filtru vcetne proplachu a vycisteni vany..
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
a co jsi menil z tohohle ?
UPOZORNĚNÍ: Každý krok těchto servisních pokynů je nutné provést přesně. Jinak může dojít k chybné diagnostice a opakovani zavady
110PS
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
90PS
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 523 337 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 479 840 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 360 277 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
UPOZORNĚNÍ: Každý krok těchto servisních pokynů je nutné provést přesně. Jinak může dojít k chybné diagnostice a opakovani zavady
110PS
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
90PS
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 523 337 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 479 840 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 360 277 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
tool11
- Nováček

- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.05.2008 06:52
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
nedelal sem to ja,takze nedokazu presne rict co z toho vse bylo meneno
jen sem chtel znat priblizne nazor co by to tak mohlo byt
chova se to proste jakoby mazani nebylo dostatecne a tim ze to stoji pres noc kdy je nizsi teplota,
tak se to pak projevi,protoze kazdy dalsi start uz je pak ok v ten den
jen sem chtel znat priblizne nazor co by to tak mohlo byt
chova se to proste jakoby mazani nebylo dostatecne a tim ze to stoji pres noc kdy je nizsi teplota,
tak se to pak projevi,protoze kazdy dalsi start uz je pak ok v ten den
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
jak se lze k necemu vyjadrit kdyz ani neni znamo jestli to nekdo udelal poradne .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

