hvízdání motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: hvízdání motoru

Příspěvek od V12 » 22.12.2010 20:41

Repas moze byt lacny, no aj drahy. Ide o to, co sa tomu turbu stalo. Ak iba zacalo zavijat ako sanitka a tlacit olej do sania, repas moze byt relativne lacny - aj do tych 6 tisc. CzK. Ak sa ale zadrelo, praskla hriadel a doslo k poskodeniu skrine a variabilu, repas bude skoro v cene noveho turba, pretoze zo stareho zostane iba servo variabilu. Skus trochu spresnit, co sa vlastne stalo. Nezabudni ihned vymenit olej a olejovy filter, odporucam aj preplach motora. Pozorne si vsimaj, za aky cas po nastartovani zhasne kontrolka mazania, malo by to byt maximalne za 2 sekundy. Ak je to viac, musi ist dolu vana a treba kompletne precistit mazaci trakt motora vcetne filtra obehoveho cerpadla mazania. Na tuto temu sa tu uz popisalo dost, pre viac info pouzi Vyhladavanie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: hvízdání motoru

Příspěvek od spoofan » 22.12.2010 21:00

Turbo mi taky obcas piskne kolem 2tis otacek. Vsimnul jsem si toho, kdyz mam zarazenou 5ku a zrychluju tak od 1900 do 2100 otacek, tak to trosku piskne.
Snad to teda bude ok. Myslim, ze to dela jen za studena.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: hvízdání motoru

Příspěvek od Dav » 22.12.2010 22:57

To Zdenyvm:
No nechci delat nikomu reklamu :oops: Ale jestli to nemas daleko do Opavy, tak se domluv s Dudikem(kontakt tady na foru), tam jsem si do budoucna domlouval repas.
Nevim, jestli to nekam posilaji, ale je na nej spoleh a zaruka je samozrejmost :wink:
Jestli ti to nabizeli za 10tis, vcetne prace a vsech nutnych ukonu,tak to je dobra cena.
Jinak jsem slysel, ze v nemecku koupis original nove kolem 6tis, rikal mi to prodejce meho vozu, tak to je dalsi varianta. U nas nove origo za 14tis, zalezi kdo ho prodava a jestli ho bude i montovat.
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: hvízdání motoru

Příspěvek od zdenyvm » 23.12.2010 01:14

Zacalo to hvizdat jak sanitka a ztratilo vykon, ale jet se s tim dalo. Ale pro jistotu teda jenom na nizke otacky. Diky za tip do Opavy, uvidime co bude. Auto mam mesic, tak jsem zkusil zavolat do bazaru, za to nic nedam, ze... A k memu prekvapeni se mi ozval dovozce auta (je z Nemecka) a chce to resit! Takze ted domlouvam po novem roce odtahovku do Vyskova jak chtel a uvidime, treba to fakt zatahne on... :roll:
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti