Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
kolem 7-10t podle toho jestli se meni jedno kolo nebo obe .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- hirvonen
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 05.12.2010 13:47
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Dík foki ta cena je asi jenom za matroš? mě teda hodně zaráží že ty konstrukční vady neodstranily vždyt ten motor už je nějaký rok na trhu a pořád stejné závady 

Ford focus combi 1.6 74kw 2009 červená metal.
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
tak z tohodle názoru jsem fakt janekV12 píše:...Praveze TiVCT je maly zazrak. V casoch mojho najvacsieho hnevu na Plechaca som sa povozil v 2 FFII 1.6 74 kW a jednom TiVCT. Ani klasika, ani TiVCT do 4000 otacok este netahaju, nad tymito otackami 74 kW uz netaha, no TiVCT fakt vyrazne oziva a az do obmedzovaca ide ako cert bez vyraznej straty tahu. .....

já si myslim že ti vtec je jednoznačně nepovedenej motor
nejede,protože má plochou křivku takže ani vyšší otáčky jsem nepocítil výraznější nárůst
při pokusu o sportovní jízdu mi přijde že pobídnutí motoru pravou nohou tak motor neví jak reagovat,až pak se začne točit
a hlavně strašně řve,což by mi nevadilo ale on má fakt příšernej až naftovej projev
kdo jel někdy s hondou,tak tenhle motor nepochopí,fordův motor je prostě bez života,čekal jsem od něj něco na způsob jak měla puma tu 1.7 vct
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

- ihornak
- Nováček
- Příspěvky: 116
- Registrován: 14.08.2009 13:49
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
no neviem, uvidime, nemam v ten motor doveru, podla mna to robia iba preto, aby splnili emisne normy ...V12 píše:ihornak :
Snad to uz bude vylepsene. BTW, ST ma tiez TiVCT...

inac by zostali aj u obycajneho (aj ked trosku nenazraneho) Duratecu

- hirvonen
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 05.12.2010 13:47
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
Na toto téma se tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =68&t=7093 diskutovalo někdo si ho chválí někdo zatracuje možná záleží co od něho očekáváme výkonostní křivku mají 74kw a ti - vct prakticky totožnou a na 74 kw verzi si lidé nestěžují tak proč ho hned uplně odsuzovat
Ford focus combi 1.6 74kw 2009 červená metal.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
takeshi :
Hodnotit TiVCT podla papierovej krivky nie je najlepsi napad, pretoze podla vysledkov z brzdy ma takmer kazdy o par kW a Nm viac, nez vo Fordackych grafoch. Mozno som mal stastie a narazil na jeden z mala, ktory bol excelentne zabehnuty. Pri akceleracii na 3. 74 kW po 4500 rpm citelne slabli (inymi slovami prestali tlacit do sedacky), no TiVCT udrzuje tah az do 5500 - 5700, az okolo 6000 - 6200 mu vyrazne dochadza dych a zastavuje ho obmedzovac. Samozrejme preplnany ST to nie je, to je uz ina liga.
hirvonen :
74 kW a TiVCT maju takmer totoznu krivku krutiaceho momentu do cca 4000 rpm, potom sa to meni v prospech TiVCT, ktoremu krutiak neklesa tak vyrazne, ako 74 kW :

Nic nie je zadarmo - TiVCT ma problemy so spolahlivostou a po cca 100 tisic je potrebna vymena minimalne kolies, co si ale vynucuje vymenu rozvodoveho remena a tym padom aj kladiek. Povodny interval vymeny remena pre Duratec 74 kW bol 120 tisic km, neskor ho natiahli na 160 tisic, no TiVCT bolo asi navrhnute prave na tych 120 tisic...
Hodnotit TiVCT podla papierovej krivky nie je najlepsi napad, pretoze podla vysledkov z brzdy ma takmer kazdy o par kW a Nm viac, nez vo Fordackych grafoch. Mozno som mal stastie a narazil na jeden z mala, ktory bol excelentne zabehnuty. Pri akceleracii na 3. 74 kW po 4500 rpm citelne slabli (inymi slovami prestali tlacit do sedacky), no TiVCT udrzuje tah az do 5500 - 5700, az okolo 6000 - 6200 mu vyrazne dochadza dych a zastavuje ho obmedzovac. Samozrejme preplnany ST to nie je, to je uz ina liga.
hirvonen :
74 kW a TiVCT maju takmer totoznu krivku krutiaceho momentu do cca 4000 rpm, potom sa to meni v prospech TiVCT, ktoremu krutiak neklesa tak vyrazne, ako 74 kW :

Nic nie je zadarmo - TiVCT ma problemy so spolahlivostou a po cca 100 tisic je potrebna vymena minimalne kolies, co si ale vynucuje vymenu rozvodoveho remena a tym padom aj kladiek. Povodny interval vymeny remena pre Duratec 74 kW bol 120 tisic km, neskor ho natiahli na 160 tisic, no TiVCT bolo asi navrhnute prave na tych 120 tisic...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08
zase tu vsetci pišete niekomu, kto o odpoved nemá ani zaujem, pretože od položenia svojej otázky sa tu neukázal
tému zamykám, ked si niekto bude chciet pozriet porovnavajuce grafy, udaje, tabulky a neviem co ešte, nech klikne na link od hirvonena.. tam by to malo vsetko byt
lock

tému zamykám, ked si niekto bude chciet pozriet porovnavajuce grafy, udaje, tabulky a neviem co ešte, nech klikne na link od hirvonena.. tam by to malo vsetko byt
lock
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti