Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Quickie » 07.12.2010 11:53

maxo111 píše:Quickie, to mas skoro ako ja na 5. :) Kolko ma 4st automat pisane 0-100 km/h ?
fuha... to neviem.. v technicaku to nemam napisane a auto mam v garazi aj s manualom a v pdf-kovej verzii tento udaj akosi neviem najst :bebng:

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od maxo111 » 07.12.2010 12:02

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Quickie » 07.12.2010 12:27

to neeee... to je mooooc :nunu: :mrgreen:
neviem či to neni 50-100 km/h :roll:
lebo jeden udaj tam chyba.. bud 0-100 alebo 50-100

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od maxo111 » 07.12.2010 13:48

No ja mam v reale tiez okolo 14s (nepresne meranie stopkami) :wink: Musim to odmerat nejakym sofistikovanym gps softikom do mobilu :mrgreen:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od V12 » 08.12.2010 10:57

maxo111 :
GPSkom to neodmerias, ma sekundovy lag. To uz radsej merat s niekym v aute. Nepresnost bude urcite mensia, ako v pripade GPS.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
ihornak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 116
Registrován: 14.08.2009 13:49

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od ihornak » 09.12.2010 09:00

1.4 Duratec
Objem: 1388
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 59(80)
Max. krútiaci moment Nm: 124
Max. rýchlosť: 164-166
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 14,1-14,2
Kombinovaná spotreba (l/100km): 6,6

1.6 Duratec / Durashift
Objem: 1596
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 74 (100)
Max. krútiaci moment Nm: 150
Max. rýchlosť: 180-182/172-174
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 11,9-12,2/13,6-13,9
Kombinovaná spotreba (l/100km): 6,7/7,5-7,7

1.6 Duratec Ti-VCT
Objem: 1399
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 85 (115)
Max. krútiaci moment Nm: 155
Max. rýchlosť: 190-193
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 10,8-11,0
Kombinovaná spotreba (l/100km): 6,6

1.8 Duratec
Objem: 13991
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 92 (125)
Max. krútiaci moment Nm: 165
Max. rýchlosť: 198
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 10,3-10,5
Kombinovaná spotreba (l/100km): 7,0

2.0 Duratec / Durashift
Objem: 1399
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 107 (145)
Max. krútiaci moment Nm: 185
Max. rýchlosť: 206-210/195-198
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 9,2-9,4/10,7-10,9
Kombinovaná spotreba (l/100km): 7,1/8,0

1.6 Duratorq TDCi
Objem: 1399
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 66 (90)
Max. krútiaci moment Nm: 215
Max. rýchlosť: 177-179
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 12,6-12,9
Kombinovaná spotreba (l/100km): 4,7

1.6 Duratorq TDCi
Objem: 1399
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 80 (109)
Max. krútiaci moment Nm: 240/260
Max. rýchlosť: 188-190
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 10,9-11,1
Kombinovaná spotreba (l/100km): 4,8

1.8 Duratorq TDCi
Objem: 1399
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 85 (115)
Max. krútiaci moment Nm: 280/300
Max. rýchlosť: 190-193
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 10,8-10,9
Kombinovaná spotreba (l/100km): 5,2-5,3

2.0 Duratorq TDCi / Ford Power Shift
Objem: 1399
Max. výkon kW (k) pri 1/min: 100 (136)
Max. krútiaci moment Nm: 320/340
Max. rýchlosť: 203-205
Zrýchlenie 0-100 km/h v s: 9,3-9,5
Kombinovaná spotreba (l/100km): 5,6-5,7
Ford Focus 2008 Collection, Combi, 1.8 Duratec HE, 92kW (125HP) Obrázek :)

Norinco
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25.11.2010 16:18

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Norinco » 09.12.2010 18:22

Tak jsem se včera vrátil z Popradu a asi se něco s fofou děje :-( Občas problikává kontrolka motoru. Sakryš, najeto cca 90tis. Doufám, že neodchází Ti-vct.
Ford Focus II Combi 1.6 Ti-VCT 85kw 2008

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od V12 » 10.12.2010 18:05

Nevydava to pri startovani studeneho motoru nejake nepristojne zvuky ? Problem TiVCT je charakteristicky ostrym kovovym klepotom 2 - 3 sekundy po nastartovani dlho stojaceho motora. No moze to byt spusta inych veci - lambdy, snimace pozicie vaciek, zanesena skrtiaca klapka, EGR atd. Treba to supnut na diagnostiku a podla toho postupovat dalej.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Norinco
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25.11.2010 16:18

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Norinco » 11.12.2010 12:36

Tak jsem byl u člověka, který dělá fordy a má podezření na ti-vct. Už když se ptal, co v tom je za motor, tak mi říkal, že se tahle věc fordu zrovna dvakrát nepovedla. Prej nejsem první, koho už s tímhle opravoval.
Ford Focus II Combi 1.6 Ti-VCT 85kw 2008

Uživatelský avatar
ihornak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 116
Registrován: 14.08.2009 13:49

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od ihornak » 11.12.2010 16:18

Novy Focus III bude mat benziny iba 1.6 Ti-VCT :bebng:
Ford Focus 2008 Collection, Combi, 1.8 Duratec HE, 92kW (125HP) Obrázek :)

Uživatelský avatar
hirvonen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 05.12.2010 13:47
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od hirvonen » 11.12.2010 19:50

Norinco:
Nestraš já taky přemýšlím o verzi 1,6 ti-vct .Ale četl jsem tady na foru že u téhle verze je normální výměna rozvodů při 100t.
Napiš jak to dopadlo.
Ford focus combi 1.6 74kw 2009 červená metal.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od foki » 12.12.2010 07:31

hirvonen píše:Norinco:
Nestraš já taky přemýšlím o verzi 1,6 ti-vct .Ale četl jsem tady na foru že u téhle verze je normální výměna rozvodů při 100t.
Napiš jak to dopadlo.
protoze pri 100t km se meni kolo a pri tom se delaji rozvody .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
hirvonen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 05.12.2010 13:47
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od hirvonen » 12.12.2010 10:34

Jak jsem to tady pročítal http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 68&t=16534 tak to není zas tak veliký zázrak ten systém ti- vct kdyby byl alespon ještě víc usporný.
Ford focus combi 1.6 74kw 2009 červená metal.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od V12 » 12.12.2010 19:58

hirvonen :
Praveze TiVCT je maly zazrak. V casoch mojho najvacsieho hnevu na Plechaca som sa povozil v 2 FFII 1.6 74 kW a jednom TiVCT. Ani klasika, ani TiVCT do 4000 otacok este netahaju, nad tymito otackami 74 kW uz netaha, no TiVCT fakt vyrazne oziva a az do obmedzovaca ide ako cert bez vyraznej straty tahu. Ta sa sice po 5500 rpm sice dostavi, no nie je to take citelne, ako po prekroceni 4500 rpm 74 kW motora s pevnymi vackami. Skratka radost s nim jazdit na plny plyn. Ja osobne mam rad tah hned z nizkych otacok a to tento motor nevie. Preto som ho nakoniec nebral a stale jazdim s ropakom.
Jedno je ale 100% pravda, TiVCT sa Fordu jednoducho nepodaril, menit kolesa rozvodu po 100 tisic km znamena konstrukcnu vadu.

ihornak :
Snad to uz bude vylepsene. BTW, ST ma tiez TiVCT...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
hirvonen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 05.12.2010 13:47
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od hirvonen » 12.12.2010 20:14

Nevíte na kolik příjde ta oprava rozvodů.
Ford focus combi 1.6 74kw 2009 červená metal.

Zamčeno

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host