TDCi 2,0 (100kw)
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.11.2010 18:32
TDCi 2,0 (100kw)
Dobrý den,
chystáme se koupit Ford Focus. Rozhodujeme se mezi 1,6 (80kw)a 2,0 (100kw). Rok výroby 2005.
Oceníme jakékoli zkušenosti, rady a náměty.
Díky!!!
chystáme se koupit Ford Focus. Rozhodujeme se mezi 1,6 (80kw)a 2,0 (100kw). Rok výroby 2005.
Oceníme jakékoli zkušenosti, rady a náměty.
Díky!!!
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: TDCi 2,0 (100kw)
2.0TDCI je pre FFII zbytocne silny, hrabe to pri kazdom ostrejsom sliapnuti na plyn aj na dvojke. Ale jazdi paradne, pri predbiehani neriesim ako a kedy podradit, sliapnem a ide. V 90km/h ma na sestke okolo 1600 - 1700 rpm, na tieto otacky zvladne akykolvek kopec na okreske bez nutnosti podradenia. Ak idem na spotrebu, da sa na dlhej trase jazdit za 5.5l/100 km, ked mu riadne sliapes na krk, tak okolo 6.5/100, ale to uz je jazda v style rally s plynom na podlahe a svietiacou kontrolkou ESP v kazdej zakrute.
1.6 TDCI 80 kW je podla mna pre FFII najlepsia motorizacia - vyborny vykon za super spotrebu. Krivka krutiaceho momentu je hladka, takze sa s nim jazdi prijemnejsie, nez s dvojlitrom, ktory v 2000 otackach ide explodovat vykonom a potom konstantne vadne. 1.6 80kW krasne taha od 1600 do 3000 rpm bez nejakeho nakopavania, ma "benzinovu" charakteristiku. Tento motor mame v sluzobnom P307 SW HDI, ktory je hmotnostne porovnatelny s FFII, takze aj vo Focuse sa bude spravat velmi podobne. Ma ale jeden hacik - DPF. Takze ked sa rozhodnes prave pre 1.6 TDCI 80 kW, na sto honov sa vyhni vozu s nim, nech je za akukolvek cenu. DPF je poukaz na pruser. Hodne drahy pruser. Rocniky 2005 az 2006 ho asi este mat nebudu, no v novsich je s velmi vysokou pravdepodobnostou. V autach neexistuje vacsie kurvitko, ako DPF...
Prajem stastnu ruku pri vybere.
1.6 TDCI 80 kW je podla mna pre FFII najlepsia motorizacia - vyborny vykon za super spotrebu. Krivka krutiaceho momentu je hladka, takze sa s nim jazdi prijemnejsie, nez s dvojlitrom, ktory v 2000 otackach ide explodovat vykonom a potom konstantne vadne. 1.6 80kW krasne taha od 1600 do 3000 rpm bez nejakeho nakopavania, ma "benzinovu" charakteristiku. Tento motor mame v sluzobnom P307 SW HDI, ktory je hmotnostne porovnatelny s FFII, takze aj vo Focuse sa bude spravat velmi podobne. Ma ale jeden hacik - DPF. Takze ked sa rozhodnes prave pre 1.6 TDCI 80 kW, na sto honov sa vyhni vozu s nim, nech je za akukolvek cenu. DPF je poukaz na pruser. Hodne drahy pruser. Rocniky 2005 az 2006 ho asi este mat nebudu, no v novsich je s velmi vysokou pravdepodobnostou. V autach neexistuje vacsie kurvitko, ako DPF...
Prajem stastnu ruku pri vybere.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi 2,0 (100kw)
zato budou mit mars a zpet , ale na tachu tak 10x praha košice .V12 píše:Rocniky 2005 az 2006 ho asi este mat nebudu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: TDCi 2,0 (100kw)
foki :
Komentarov k jazdenkam tu uz bola spusta, nechcel som sa po niekom opakovat
Komentarov k jazdenkam tu uz bola spusta, nechcel som sa po niekom opakovat

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.11.2010 18:32
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Díky moc za názor - pomůže při rozhodování.V12 píše:2.0TDCI je pre FFII zbytocne silny, hrabe to pri kazdom ostrejsom sliapnuti na plyn aj na dvojke. Ale jazdi paradne, pri predbiehani neriesim ako a kedy podradit, sliapnem a ide. V 90km/h ma na sestke okolo 1600 - 1700 rpm, na tieto otacky zvladne akykolvek kopec na okreske bez nutnosti podradenia. Ak idem na spotrebu, da sa na dlhej trase jazdit za 5.5l/100 km, ked mu riadne sliapes na krk, tak okolo 6.5/100, ale to uz je jazda v style rally s plynom na podlahe a svietiacou kontrolkou ESP v kazdej zakrute.
1.6 TDCI 80 kW je podla mna pre FFII najlepsia motorizacia - vyborny vykon za super spotrebu. Krivka krutiaceho momentu je hladka, takze sa s nim jazdi prijemnejsie, nez s dvojlitrom, ktory v 2000 otackach ide explodovat vykonom a potom konstantne vadne. 1.6 80kW krasne taha od 1600 do 3000 rpm bez nejakeho nakopavania, ma "benzinovu" charakteristiku. Tento motor mame v sluzobnom P307 SW HDI, ktory je hmotnostne porovnatelny s FFII, takze aj vo Focuse sa bude spravat velmi podobne. Ma ale jeden hacik - DPF. Takze ked sa rozhodnes prave pre 1.6 TDCI 80 kW, na sto honov sa vyhni vozu s nim, nech je za akukolvek cenu. DPF je poukaz na pruser. Hodne drahy pruser. Rocniky 2005 az 2006 ho asi este mat nebudu, no v novsich je s velmi vysokou pravdepodobnostou. V autach neexistuje vacsie kurvitko, ako DPF...
Prajem stastnu ruku pri vybere.

- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: TDCi 2,0 (100kw)
na bezny provoz je 2.0 tdci zbytecne silny, to je fakt. Ale ja osobne bych za 1.6 uz nemenil. DPF se sice kurvi (uz i me zacalo zlobit), ale neni to vec, ktera by se nedala vykuchat (cena asi 6tis Kc). Takze pokud by jsi narazil na vuz s DPF za dobrou cenu, tak bych se toho az tolik nebal.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Urobit FapOff na 2.0TDCI je jednoduchsie, ako na 1.6 TDCI 80kW, pretoze s tym nie je tolko roboty - DPF je oddeleny od katalyzatora, takze by som sa vobec nerozpakoval ho nahradit obycajnou trubkou.
A ci vymenit 2.0 za 1.6 ?
Nikdy ! Aj ked sa s 1.6 jazdi prijemnejsie, no pocit po sliapnuti na krk dvojlitru je fantasticky
Najprv som sa toho auta bal, potom z neho nechcel vystupit, po 600 km nan nadaval (transplantacia turba) a teraz sa z neho opat tesim, aj ked uz mam odlozene bubaciky na vstrekovace.
A ci vymenit 2.0 za 1.6 ?


DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi 2,0 (100kw)
ja myslel ze auto je pro radost a ne mi sevrenou prdelku kdy se co zase vysere aby si odpocinulo v servise .V12 píše: aj ked uz mam odlozene bubaciky na vstrekovace.

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Ked tie bubaciky uz mam, jazdim s velmi velkou radostou. Z casu na cas dokonca aj taku mensiu gymkhanu
Kym som ich nemal, mal som prdel naozaj zovretu a paranoidne pocuval kazdy zvuk zpod kapoty.

Kym som ich nemal, mal som prdel naozaj zovretu a paranoidne pocuval kazdy zvuk zpod kapoty.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Sice jednodušší, ale o 1000 dražší aspoň ve fapoff. Ale to jen naokraj.V12 píše:Urobit FapOff na 2.0TDCI je jednoduchsie, ako na 1.6 TDCI 80kW
A celkově bych s tím fapem tolik nestrašil. Prostě když chce někdo moderní naftovej motor, tak tam bude tohle nebo jiná podobná vyfikundace, to je realita... a jsou značky co s tím mají i větší problémy. Takže když si na to na začátku nechá rezervu nebo se smíří s kucháním nevidím důvod se tomu vyhýbat.
A k tématu: jednoznačně 2,0. Ale lidi co ha mají ti to objektivně nezhodnotí

FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi 2,0 (100kw)
a jsou lidi co vsechny bubaciky daji do auta a pak .........
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Sobull :
Rezervu u jazdenky kupenej z co len trosku neisteho zdroja treba mat minimalne na okamzitu vymenu rozvodu s prislusenstvom, olejovych naplni a filtrov. Tento ponakupny servis stal v mojom pripade 500€ a menilo sa nasledovne :
- rozvodovy remen, vodiaca a napinacia kladka;
- vodna pumpa
- motorovy olej
- prevodovy olej
- olejovy filter
- palivovy filter
- vzduchovy filter
- pelovy filter
Po najazdeni 600 km sa zacalo ozyvat turbo, kontrola odhalila, ze tlaci olej do IC, verdikt - nutna vymena v cene 970 €, bazar sa podielal polovicou. To je ale uz otazka stastia (v mojom pripade nestastia). Nasledne som este vymenil klepkajuce klby priecneho stabilizatora zadnej napravy (svojpomocne), po dalsich cca 7 tisic km nutna vymena plocheho remena alternatora a klimatizacie v dosledku jeho nacatia kamienkom zatulanym do remenice. Operacia opat doma na kolene McGyverovskym sposobom, popisanym na http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic. ... 70#p188970
Rezervu u jazdenky kupenej z co len trosku neisteho zdroja treba mat minimalne na okamzitu vymenu rozvodu s prislusenstvom, olejovych naplni a filtrov. Tento ponakupny servis stal v mojom pripade 500€ a menilo sa nasledovne :
- rozvodovy remen, vodiaca a napinacia kladka;
- vodna pumpa
- motorovy olej
- prevodovy olej
- olejovy filter
- palivovy filter
- vzduchovy filter
- pelovy filter
Po najazdeni 600 km sa zacalo ozyvat turbo, kontrola odhalila, ze tlaci olej do IC, verdikt - nutna vymena v cene 970 €, bazar sa podielal polovicou. To je ale uz otazka stastia (v mojom pripade nestastia). Nasledne som este vymenil klepkajuce klby priecneho stabilizatora zadnej napravy (svojpomocne), po dalsich cca 7 tisic km nutna vymena plocheho remena alternatora a klimatizacie v dosledku jeho nacatia kamienkom zatulanym do remenice. Operacia opat doma na kolene McGyverovskym sposobom, popisanym na http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic. ... 70#p188970
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Zatim s motorem 2.0 nemam problem (az na zminovane DPF, ktere se umoudrilo
), a to jsem na nem najezdil uz 20 000 km (v soucasne dobe ma neco malo pres 100tis). Je pravda, ze jakmile clovek zkusi ten vykon, tak uz nad 1.6 nebude ani uvazovat. Podle me je 2.0 rozumny kompromis mezi jizdou na spotrebu a jizdou pro zabavu. Jak psal V12, tak kdyz se snazim a jezdim po okreskach jako duchodce s vajickama na zadnim platu, tak zajedu bez problemu za 4.7-5.0l. V pripade rychle jizdy, napr. po dalnici, kde se rychlost pohybuje mezi 160-190, tak je prumerna spotreba 7.7l. Horsi je, kdyz clovek zajede par kratsich tras po meste, motor se nezahreje a spotreba jde bez problemu k 8l, aspon takovou mam zkusenost. Ale na priblizovani po meste ten motor neni urceny - kvuli tomu jsem mel problemy s DPF. Staci myslim, kdyz se 3x nedokonci regenerace (osobne nejsem schopen urcit, kdy probiha) a RJ vyhodi chybu, odstavi turbo...Vetsinou turbo zase naskoci po vypnuti a zapnuti motoru (chyba se asi vymaze?) a clovek jede dal. Stacilo pozmenit styl jizdy a uz mi to 1000km nedelalo zadny problem.

Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: TDCi 2,0 (100kw)
Tak toto si trafil na 100%spoofan píše:Podle me je 2.0 rozumny kompromis mezi jizdou na spotrebu a jizdou pro zabavu.


DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti