strašna spotřeba
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Stahnete si servisni knizku Endura TDDi:
- Přílohy
-
- pal_filtr_.jpg
- (33.15 KiB) Staženo 303 x
Naposledy upravil(a) pelen dne 10.01.2008 18:37, celkem upraveno 1 x.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- luko
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: ostrava
to Pelen: V chytré knize je napsáno že vozidla se vznětovým motorem jsou vybavena vyhřívaným zpětným potrubím,které vede okolo palivového filtru a zajišťuje jeho ohřívání. Tak jsem s toho jelen.A v tabulce poruch u vysoké spotřeby je zase,PORUCHA-ucpané vratné vedení. Řešení-profouknout vzduchem vratné vedení,vedoucí od vstřikovacího čerpadla do nádrže. Tak a jsem s toho dabl jelen.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Na horní strane filtru je regulacni ventil, zajisteny pojistnou sverkou.
Regulacni ventil je bimetalovy. Ten uzavira pri nizke teplote zpetne vedeni do nadrze. Ohrate palivo od vstrikovaciho cerpadla pak tece do filtru a opet k cerpadlu. Privody jsou barevne oznaceny:
privod bily, prumer 10 mm
zpetny cerny, prumer 5 mm
Poznamka:
Pri vymene filtru musi byt smer sipky zachovan a filtr musi byt naplnen palivem.
Regulacni ventil je bimetalovy. Ten uzavira pri nizke teplote zpetne vedeni do nadrze. Ohrate palivo od vstrikovaciho cerpadla pak tece do filtru a opet k cerpadlu. Privody jsou barevne oznaceny:
privod bily, prumer 10 mm
zpetny cerny, prumer 5 mm
Poznamka:
Pri vymene filtru musi byt smer sipky zachovan a filtr musi byt naplnen palivem.
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- PavelJ
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pelhrimov ale taky Praha
Prave ze si myslim ze najit slusny servis je problem a takova vec jako filtry ti tam vydrzi i tech dalsich 15t km do pristi vymeny a nemusis ani nic poznat takze bych se moc nedivil ze to obcas delaj. Mozna by ale auto potom vice kourilo kdyz by cerpadlo davalo vic nafty nez motor potrebuje? je to tak? To se teda u me nestalo, kouri porad stejne, teda skoro vubec.luko píše:No nevím jestli by si slušný servis dovolil nafakturovat filtry a nedát je tam.Ale i to se stává.No jak jsem poslouchal mechoše tak něco drmolil že pokud je ta hadice ucpaná tak čerpadlo nastříká naftu pod větším tlakem nebo tak něco.Jako že ji musí zpracovat více.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Tomas_1
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 30.03.2008 08:13
- Bydliště: Hlohovec
Re: strašna spotřeba
Ako to nakoniec dopadlo s tou spotrebou ? Nebolo chybne turbo ?
Mam teraz novu 1.8 a spotrebu mam 6,8l/100km so Shell Diesel extra.
... opravena spotreba
Mam teraz novu 1.8 a spotrebu mam 6,8l/100km so Shell Diesel extra.
... opravena spotreba

Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW
- Majkl001
- Nováček
- Příspěvky: 50
- Registrován: 14.06.2010 09:39
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: strašna spotřeba
Pánové jak to tedy dopadlo??? Kde byla chyba???? Mám ten stejný problém..
Ford Focus r.v. 2000, 1.8 Tddi 66Kw


-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.09.2010 14:14
Re: strašna spotřeba
Taky by mě to zajímalo... Mám naprosto stejný problém... Jel sem dálnici, 300km, nejdříve 130-140kmh a zptáky jen 120kmh a mám spotřebu 7l/100. Sám a nenaloženej...nechápu



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host