strašna spotřeba

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
luko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrava

Příspěvek od luko » 10.01.2008 18:23

to Pelen:ja měl celou dobu za to že se nafta vrací do nádrže

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.01.2008 18:33

Stahnete si servisni knizku Endura TDDi:
Přílohy
pal_filtr_.jpg
(33.15 KiB) Staženo 303 x
Naposledy upravil(a) pelen dne 10.01.2008 18:37, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
luko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrava

Příspěvek od luko » 10.01.2008 18:37

Ha obrázek pěkný.Problém je že neumím ani slovo německy.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.01.2008 18:39

Prepis si to do translatoru. Je tam rec o bimetalovem ventilu, ktery otevira a zavira "zpetny prepad" podle teploty - pokud funguje.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
luko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrava

Příspěvek od luko » 10.01.2008 18:49

Jo jo.Ono je to i v chytré knížce.Mělo by to sloužit jako ohřívání nafty když je zima.Nebo tak něco.Asi kuknu pořádně do knížky a za dne pod kapotu.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.01.2008 18:55

Neni tam vyhrivani. Ja ten princip chapu jako automaticky sytic.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
luko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrava

Příspěvek od luko » 10.01.2008 19:32

to Pelen: V chytré knize je napsáno že vozidla se vznětovým motorem jsou vybavena vyhřívaným zpětným potrubím,které vede okolo palivového filtru a zajišťuje jeho ohřívání. Tak jsem s toho jelen.A v tabulce poruch u vysoké spotřeby je zase,PORUCHA-ucpané vratné vedení. Řešení-profouknout vzduchem vratné vedení,vedoucí od vstřikovacího čerpadla do nádrže. Tak a jsem s toho dabl jelen.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.01.2008 20:07

Na horní strane filtru je regulacni ventil, zajisteny pojistnou sverkou.
Regulacni ventil je bimetalovy. Ten uzavira pri nizke teplote zpetne vedeni do nadrze. Ohrate palivo od vstrikovaciho cerpadla pak tece do filtru a opet k cerpadlu. Privody jsou barevne oznaceny:
privod bily, prumer 10 mm
zpetny cerny, prumer 5 mm

Poznamka:
Pri vymene filtru musi byt smer sipky zachovan a filtr musi byt naplnen palivem.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
luko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrava

Příspěvek od luko » 10.01.2008 20:14

No zítra na to kouknu.Profuk hadice nechám mechanikovi.Odborník je jistější.

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 11.01.2008 02:01

luko: pokud jsi z toho jelen, poradi ti pelen :lol: :lol: Hej sorry, mam popito a tohle me napadlo jako prvni :lol:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
PavelJ
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pelhrimov ale taky Praha

Příspěvek od PavelJ » 11.01.2008 08:28

luko píše:No nevím jestli by si slušný servis dovolil nafakturovat filtry a nedát je tam.Ale i to se stává.No jak jsem poslouchal mechoše tak něco drmolil že pokud je ta hadice ucpaná tak čerpadlo nastříká naftu pod větším tlakem nebo tak něco.Jako že ji musí zpracovat více.
Prave ze si myslim ze najit slusny servis je problem a takova vec jako filtry ti tam vydrzi i tech dalsich 15t km do pristi vymeny a nemusis ani nic poznat takze bych se moc nedivil ze to obcas delaj. Mozna by ale auto potom vice kourilo kdyz by cerpadlo davalo vic nafty nez motor potrebuje? je to tak? To se teda u me nestalo, kouri porad stejne, teda skoro vubec.

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 11.01.2008 08:38

dovolim si tvrdit, že 99% servisov ta nejako ošuli..ked to je len nafakturovanych viac hod, beriem to,
ked ti ale nafakturuju diely, ktore nevymenili, alebo ešte horšie, vymenili ti zdrave za načate, aby si tam do mesiace bol znova, je už velký pruser.. :evil:

Uživatelský avatar
Tomas_1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 30.03.2008 08:13
Bydliště: Hlohovec

Re: strašna spotřeba

Příspěvek od Tomas_1 » 01.04.2008 22:16

Ako to nakoniec dopadlo s tou spotrebou ? Nebolo chybne turbo ?

Mam teraz novu 1.8 a spotrebu mam 6,8l/100km so Shell Diesel extra.

... opravena spotreba :)
Ford S-Max II 2.0 TDCI, 2017, 110kW
Ford Focus II Combi 1.8 TDCI, 2006, 85kW

Uživatelský avatar
Majkl001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 14.06.2010 09:39
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: strašna spotřeba

Příspěvek od Majkl001 » 12.10.2010 14:57

Pánové jak to tedy dopadlo??? Kde byla chyba???? Mám ten stejný problém..
Ford Focus r.v. 2000, 1.8 Tddi 66Kw
Obrázek

Haaantr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19.09.2010 14:14

Re: strašna spotřeba

Příspěvek od Haaantr » 09.11.2010 18:30

Taky by mě to zajímalo... Mám naprosto stejný problém... Jel sem dálnici, 300km, nejdříve 130-140kmh a zptáky jen 120kmh a mám spotřebu 7l/100. Sám a nenaloženej...nechápu :bebng: :bebng:

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host