LPG - montáže a zkušenosti sem...
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
mi to zase jako takova palba neprijde .... navic mas nove a vis ze nejakou dobu urcite vydrzi ... nez davat starsi z vrkace .... nejdrzsi bude stejne vymena ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
Co se tyka cen, ktere jsem postoval, tak ty jsou uz snesitelne a do fora jsem je dal proto, abych se zeptal, jestli nemate zkusenosti s temi eshopy. Na jinych jsou prave znatelne drazsi 5tis. a vyse.
Vymenu cerpadla budu delat ja.
Vymenu cerpadla budu delat ja.
- JohnDoe
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09.03.2009 16:01
- Bydliště: Písek, JČ
Re: LPG - výrobce AC
Plyn úspěšně nainstalován, krátký report po prvních 250km:
- montáž - Autogascentrum Strakonice, max spokojenost, jsou to profíci.
- systém - říd. jednotka AC Stag 300+, nádrž Atrama (44 litrů paliva), reduktor Tomasetto, ochrana sedel VapSaver
- jízda - přepíná automaticky a nejde to téměř postřehnout, volnoběh nekolísá. Motor akceleruje stejně jako na benz, nechá se stejně vytočit, nezaznamenal jsem žádný pokles výkonu, spíš se mi zdá, jako by to na ten plyn táhlo ještě o něco lépe (nevím jestli je to fyzikálně vůbec možné).
Náklady - 26000,- Kč, včetně té ochrany sedel s půllitrovou náplní a plnou nádrží LPG k tomu.
Zatím tedy maximální spokojenost, uvidíme jak se to bude chovat dále.
Rezervu jsem prozatím vyřešil tak, že ji vozím za sedadlem řidiče a časem asi koupím nějakou tu sadu na opravy s kompresorem. Případné dotazy rád zodpovím, asi i foto bych sem zvládl dát.
- montáž - Autogascentrum Strakonice, max spokojenost, jsou to profíci.
- systém - říd. jednotka AC Stag 300+, nádrž Atrama (44 litrů paliva), reduktor Tomasetto, ochrana sedel VapSaver
- jízda - přepíná automaticky a nejde to téměř postřehnout, volnoběh nekolísá. Motor akceleruje stejně jako na benz, nechá se stejně vytočit, nezaznamenal jsem žádný pokles výkonu, spíš se mi zdá, jako by to na ten plyn táhlo ještě o něco lépe (nevím jestli je to fyzikálně vůbec možné).
Náklady - 26000,- Kč, včetně té ochrany sedel s půllitrovou náplní a plnou nádrží LPG k tomu.
Zatím tedy maximální spokojenost, uvidíme jak se to bude chovat dále.
Rezervu jsem prozatím vyřešil tak, že ji vozím za sedadlem řidiče a časem asi koupím nějakou tu sadu na opravy s kompresorem. Případné dotazy rád zodpovím, asi i foto bych sem zvládl dát.
Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG

Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG


- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
Vitej mezi nami, plynari!
Jedine, co bych ti vsak vytknul je ta rezerva na zadnim sedadle. I docasne bych ji radeji vozil v kufru kvuli bezpeci

Jedine, co bych ti vsak vytknul je ta rezerva na zadnim sedadle. I docasne bych ji radeji vozil v kufru kvuli bezpeci

-
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 30.06.2009 19:13
Re: LPG - výrobce AC
Jak to tak pročítám - svého času (před asi 12-ti lety) jsem si nechal předělat na LPG Felicii. A tenkrát mi namontovali nad toroid pevný držák rezervy. Bylo to prý povinné. Předpokládám, že tím, že už rezerva není nutná, tak už nějaké její uchycení nikdo neřeší.
F1 2003 1,6 combi Silver Mondust
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.11.2010 00:35
Re: LPG - výrobce AC
chci se zeptat na par veci tech co pouzivaji system AC AUTOGAZ - STAG
1.stav kdy zacne kontrolka ukazatele plynu ze stavu neprerusovanyho sviceni rychle blikat, znamena, ze jedu jeste na plyn a plyn dochazi, nebo ze uz plyn dosel a preplo se to na benzin? pri startu a pocatecni jizde na benzin blika pomalu, tak mi neni jasny jak to presne je a v manualnu jsem k tomu nic nenasel
2.kolik km ujedete na rezervu(az zacne svitit posledni cerveny pole) ja jsem na ni ujel 200km(skoro pulku nadrze), coz me prijde sakra moc, asi to nemam moc dobre serizeny a v aute mam lpg nove, takze je mozny, ze si to jeste sedne
1.stav kdy zacne kontrolka ukazatele plynu ze stavu neprerusovanyho sviceni rychle blikat, znamena, ze jedu jeste na plyn a plyn dochazi, nebo ze uz plyn dosel a preplo se to na benzin? pri startu a pocatecni jizde na benzin blika pomalu, tak mi neni jasny jak to presne je a v manualnu jsem k tomu nic nenasel
2.kolik km ujedete na rezervu(az zacne svitit posledni cerveny pole) ja jsem na ni ujel 200km(skoro pulku nadrze), coz me prijde sakra moc, asi to nemam moc dobre serizeny a v aute mam lpg nove, takze je mozny, ze si to jeste sedne
- JohnDoe
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09.03.2009 16:01
- Bydliště: Písek, JČ
Re: LPG - výrobce AC
Vzhledem k tomu, že jsem se zatím do stavu prázdné nádrže nedostal, umím odpovědět jen na druhou otázku - mě když začala svítit červená rezerva, tak jsem zajel na pumpu a natankoval 20 litrů (z celkových 44 litrů). Tak jsem volal na firmu co se děje a tam mi vysvětlili, že ukazatel je orientační. Přenos "signálu" od plováku uvnitř nádrže ke snímači venku se děje přes dva magnety, které jezdí z obou stran nádrže, proto ta "drobná odchylka od reality". Takže stejně jako kdysi u feliny - vezmu plnou, vynuluju denní počítadlo km a vím, že těch 400 - 450 km bych měl v pohodě urazit.
Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG

Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG


-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.11.2010 00:35
Re: LPG - výrobce AC
tak jsem nakonec nasel oficialni manual kde je vsecko popsany http://www.ac.com.pl/en/doc/346/instruc ... nd-manuals
The LED – shows current operating status:
- off – the engine runs on petrol
- slow blinking (once per second) – awaiting engine temperature reading
- normal blinking (twice per second) – the controller is in the auto‐mode
(waiting for required rpm before switching to LPG)
- fast blinking (4 times per second) – controller error (no LPG in the tank)
- on – the engine runs on LPG
navic jsem tu nasel zajimavou vec, ze se da nouzove nastartovat i na plyn, ac mi pri instalaci rekli, ze to nejde:
In order to start the engine on LPG (e.g. when the petrol pump is damaged), press in and hold the
button on the LED switchboard while turning the ignition on. The LED should come on. When the
engine revolutions are detected, the controller turns the solenoid valves on and the engine starts on
LPG.
In this mode, it is not possible to turn back to petrol. Turn the ignition off to turn this special mode
off.
The LED – shows current operating status:
- off – the engine runs on petrol
- slow blinking (once per second) – awaiting engine temperature reading
- normal blinking (twice per second) – the controller is in the auto‐mode
(waiting for required rpm before switching to LPG)
- fast blinking (4 times per second) – controller error (no LPG in the tank)
- on – the engine runs on LPG
navic jsem tu nasel zajimavou vec, ze se da nouzove nastartovat i na plyn, ac mi pri instalaci rekli, ze to nejde:
In order to start the engine on LPG (e.g. when the petrol pump is damaged), press in and hold the
button on the LED switchboard while turning the ignition on. The LED should come on. When the
engine revolutions are detected, the controller turns the solenoid valves on and the engine starts on
LPG.
In this mode, it is not possible to turn back to petrol. Turn the ignition off to turn this special mode
off.
- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
Kontrolka paliva je opravdu orientacni a nelze se na ni zcela spolehat ale spis se ridit podle pocitadla. Podarilo se mi vsak parkrat ukazatel zkrotit tak, aby ukazoval korektni stav paliva a to, kdyz jsem Forda nijak nehnal. Radil plynule ( pri 2000 ot/m), nevytacel ho. Ale jak rikam, radeji si vynuluju pocitadlo
4x za vterinu se mi jeste nepodarilo rozsvitit LEDku
Jen pri vyjete rezerve rozpipat ten protivny bzucak. Po jeho utiseni by auto melo ujet jeste cca 5 km (info z doslechu). Ja uz radeji jedu jen na benzin k nejblizsi c.s. LPG 
Nouzove startovani jsem mel uz moznost vyzkouset, bohuzel.
Odeslo mi palivove cerpadlo a nez jsem jej opravil, startoval jsem tyden na plyn.
Ovsem uz podle zvuku motoru se to Fordovi moc nelibilo (za studena).
- Klicek do polohy II
- Podrzet stisknute tlacitko prepinani benzin/plyn dokud se nerozsviti zelena LED (plyn)
- Nastartovat

4x za vterinu se mi jeste nepodarilo rozsvitit LEDku


Nouzove startovani jsem mel uz moznost vyzkouset, bohuzel.
Odeslo mi palivove cerpadlo a nez jsem jej opravil, startoval jsem tyden na plyn.
Ovsem uz podle zvuku motoru se to Fordovi moc nelibilo (za studena).
- Klicek do polohy II
- Podrzet stisknute tlacitko prepinani benzin/plyn dokud se nerozsviti zelena LED (plyn)
- Nastartovat
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: LPG - výrobce AC
Ahoj,
plynaři pište svoje zkušenosti s lpg. Nájezd km, seřizování ventilových vůlí, případné problémy.
30 000 km na lpg, po 25 tis. km seřízení, no problem.

plynaři pište svoje zkušenosti s lpg. Nájezd km, seřizování ventilových vůlí, případné problémy.
30 000 km na lpg, po 25 tis. km seřízení, no problem.

FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
- JohnDoe
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09.03.2009 16:01
- Bydliště: Písek, JČ
Re: LPG - výrobce AC
U mě zatím vše v nejlepším pořádku
Najeto za měsíc 2tkm, spotřeba 9l/100km, litr plynu u OMV za 13,40. Auto je živý jak na benzín, není poznat že jede na plyn. Na plnou nádrž ujedu 460 km, červená rezerva se rozsvěcí cca po ujetých 300km. Jinak ty dílky na ukazateli paliva mizí zhruba po 100km.
Shrnuto a podtrženo - zatím maximální spokojenost

Shrnuto a podtrženo - zatím maximální spokojenost

Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG

Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG


- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Že zatím reagujeme my, co to máme chvilku ...
Mám najeto cca 3tis. bez problémů, spotřeba padla pod 9l a očekávám dlouhodobou někde kolem 8,5l. Žádné seřízení dosud nebylo nutné. Tankuju za vyšší ceny než JohnDoe průměr cca 14,50Kč (Tankuju 99% VITOGAZ na Benzině v OL) Poslední tankování dokonce přes 15,- ale pořád za 1/2 proti N95
JohnDoe: uprav si odkaz na spotřebu v podpisu, jsem tě dlouho hledal ....

Mám najeto cca 3tis. bez problémů, spotřeba padla pod 9l a očekávám dlouhodobou někde kolem 8,5l. Žádné seřízení dosud nebylo nutné. Tankuju za vyšší ceny než JohnDoe průměr cca 14,50Kč (Tankuju 99% VITOGAZ na Benzině v OL) Poslední tankování dokonce přes 15,- ale pořád za 1/2 proti N95

JohnDoe: uprav si odkaz na spotřebu v podpisu, jsem tě dlouho hledal ....

- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
S plynem najeto 35 tis km
Tankuju vyhradne VITOGAZ (nejdostupnejsi pro me na cs Shell Brno).
Dvakrat do mesice tankuju Slovnaft ECO+ na ktery ujedu o 70km (!) vice.
Poruchy:
1. Pri akceleraci se auto dusilo, motor zhasnul --> reseni v servise pana Cadka: nastavili mi vyssi teplotu spinani benzin/plyn --> nepomohlo --> vymenil jsem termostat, potom vse ok.
2. Litaly mi volnobezne otacky cca 600 - 1800 --> reseni v servise pana Cadka: vymenili mi zapalovaci svicky --> nepomohlo --> zjistil jsem lehce uvolneny vlnovec, navaril novy, vse ok.
3. Zniceny alternator --> Lahev FL umistena pred/za ventylatorem, v nejmenovanem servise potvrdili, ze se kapalina z netesnici nadoby dostala do altiku --> vymena alternatoru.
Jinak zatim vse ok.
Tankuju vyhradne VITOGAZ (nejdostupnejsi pro me na cs Shell Brno).
Dvakrat do mesice tankuju Slovnaft ECO+ na ktery ujedu o 70km (!) vice.
Poruchy:
1. Pri akceleraci se auto dusilo, motor zhasnul --> reseni v servise pana Cadka: nastavili mi vyssi teplotu spinani benzin/plyn --> nepomohlo --> vymenil jsem termostat, potom vse ok.
2. Litaly mi volnobezne otacky cca 600 - 1800 --> reseni v servise pana Cadka: vymenili mi zapalovaci svicky --> nepomohlo --> zjistil jsem lehce uvolneny vlnovec, navaril novy, vse ok.
3. Zniceny alternator --> Lahev FL umistena pred/za ventylatorem, v nejmenovanem servise potvrdili, ze se kapalina z netesnici nadoby dostala do altiku --> vymena alternatoru.
Jinak zatim vse ok.
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
zbyndatvrd: škoda, že nepokračuješ v evidenci spotřeby
která firma zaváží LPG pro ten Slovnaft?
Jinak plánuji v rámci možností tankovat za "výhodnější" cenu u Makra v Brně jakožto zákazník Ing. Čadka, který tam někde zkolaudoval svoji LPG ČS a brzy otevírá ...

Jinak plánuji v rámci možností tankovat za "výhodnější" cenu u Makra v Brně jakožto zákazník Ing. Čadka, který tam někde zkolaudoval svoji LPG ČS a brzy otevírá ...
- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
[quote="Mira"]Že zatím reagujeme my, co to máme chvilku ...
Mira: Mnojo, já to mám taky chvilku. Tedy mi to tak připadá, jinak za rok a čtyry měsíce mám lehce přes 60000 jenom na plynu. Na to počítání spotřeby už taky nelezu, ono se to za ten rok prostě ustálilo na 7,3-7,5/100 a je to furt stejný, dlouhodobě. Problémy s plynem nemám za tu dobu žádné, akorát při příští revizi asi vyreklamuju tu pixlu s tím mazáním, neb se mi zdá, že nějak zchátrala a dávkuje si, jak se jí zlíbí
Jinak plyn tankuju dlouhodobě na Shelce v Malíně u Kutné hory, ( Vitogas ), momentálně 13,4 /litr, což je fajn, ale oni musej, mají ve městě konkurenci
. Podle stavu plynového filtru při revizích můžu potvrdit, že plyn tam mají dost kvalitní. A jede to pěkně.

Mira: Mnojo, já to mám taky chvilku. Tedy mi to tak připadá, jinak za rok a čtyry měsíce mám lehce přes 60000 jenom na plynu. Na to počítání spotřeby už taky nelezu, ono se to za ten rok prostě ustálilo na 7,3-7,5/100 a je to furt stejný, dlouhodobě. Problémy s plynem nemám za tu dobu žádné, akorát při příští revizi asi vyreklamuju tu pixlu s tím mazáním, neb se mi zdá, že nějak zchátrala a dávkuje si, jak se jí zlíbí


Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti