
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Lopik@Trance
- Zkušený
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 21.04.2009 20:59
- Bydliště: Žilina
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
to u mna niekedy najvacsi problem tam vrazit spiatocku .. strasne vela krat ide len do polovice a tak musim zaradit najskor stvorku a potom skusit znova .. jak na autoskole 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jo, jo. so spiatockou je to na nic. nie ze by to v inych autach nerobilo sem-tam problem, ale na ford nemaju 
Ja uz inak ako cez trojku, spiatocku neradim. Proste spojka, do 3 a potom do R a na 99% to tam padne vzdy a hned. Plus treba radit pomaly.

Ja uz inak ako cez trojku, spiatocku neradim. Proste spojka, do 3 a potom do R a na 99% to tam padne vzdy a hned. Plus treba radit pomaly.
- Gromik
- Pokročilý
- Příspěvky: 930
- Registrován: 22.07.2008 08:46
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jo jo - zpátečka, to je dílo
... nejhorší je, když pomalu přijíždím a chci parkovat, tak z "jedničky" prostě "zpátečku" tak v 8 případech z 10 nedám. ... musím z jedničky vyřadit, pustit spojku, sešlápnout spojku, 3sec počkat (jinak to půjde přes zuby) a pak až zpátečku ... zvyknul jsem si, ale
Občas mě tak při parkování vytroubí nějaký ferda co hrozně spěchá, že jako zdržuju, ale jinak pohoda


Občas mě tak při parkování vytroubí nějaký ferda co hrozně spěchá, že jako zdržuju, ale jinak pohoda

- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Neni to idealni ,ale zvyknul jsem si. S trojkou problem nemam, sem tam ta zpatecka jde spatne.
Nicmene na fiatu mi casto nesla ani jednicka (na krizovatce vetsinou:), takze s fordem jsem spokojen
Nicmene na fiatu mi casto nesla ani jednicka (na krizovatce vetsinou:), takze s fordem jsem spokojen

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nedávno jsem se točil na takové velmi úzké cestičce o 180° Tak jsem asi 10krát po sobě řadil z jedničky na zpátečku než jsem se otočil. A neměl jsem absolutně žádný problém z řazením, šlo to tam jak po másle
Ale je taky pravda že v některých situacích tam jde spátečka hůř zařadit. Nijak mě to ale neobtěžuje
Totok by se mělo spíš přesunout do sekce převodovka

Ale je taky pravda že v některých situacích tam jde spátečka hůř zařadit. Nijak mě to ale neobtěžuje
Totok by se mělo spíš přesunout do sekce převodovka

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Sice jsem nechtěl dělat zbytečně vlákno (mám 1,6Ti-VCT pár měsíců a přicházím na různé odlišnosti od FF1 a měl jsem jen dotaz, jestli je to normální a nebo čím to je), ale jak to tak vypadá, nové vlékno by tohle téma uživilo.MK2 píše:Totok by se mělo spíš přesunout do sekce převodovka
Budu dál testovat. Jinak já se zpátečkou nemám vůbec problém, zatím jen jednou jedinkrát nezapadla, jinak couvám úplně každý den několikrát. Oproti FF1 je tady zpátečka lepší. Teď se snažím soustředit při řazení 2->3, třeba si zvyknu.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak ja musim rict ze zpatecka me taky prekvapila, i kdyz je prakticky bezproblemu. Prekvapila me ptz pokud auto opravdu nestoji tak jde vzdycky pres zuby. kdyz se napr chci otocit, byl jsem zvykly zastavovat a jeste pred uplnym zastavenim ji tak hodit a pak az auto zastavi se proste rozjed dozadu, ted musim vzdycky cekat az uplne vsechna energie z auta opadne...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ak ma pamäť neklame tak fofo nemá celkom synchronnu spiatočku a tak sa doporučuje počkať s vyšliapnutou spojkou 0,5 až 1 sec. pred zaradením... aby nešla cez zuby... (aj tak sa mi to nie vždy podarí...)
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tomu sa hovori technologicky naskok
Ja to riesim, ako som pisal, automaticky spojka, "za tri" a R.



Ja to riesim, ako som pisal, automaticky spojka, "za tri" a R.
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
pekny bordel teda...
btw jeste to strasne dela kdyz se necha motor bezet na volnobeh delsi dobu a pak hned sup zpatecka a HRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRK je tam
btw jeste to strasne dela kdyz se necha motor bezet na volnobeh delsi dobu a pak hned sup zpatecka a HRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRK je tam

FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zdravím pánové,
měl bych dotaz ohledně vyřazování rychlosti např při jízdě z kopce a nechat tak pracovat pouze kinetickou energii vozu společně se zemskou přitažlivostí.Někde jsem se dočetl,že u moderních motorů se vyřazovat rychlost nevyplatí protože při brzdění motorem ŘJ automaticky sama uzavře přívod paliva a tím má auto nulovou spotřebu oproti neutálu kdy do motoru pořád nějaké palivo teče.Jaké máte zkušenosti?
Mám Focuse II combi jen krátce (asi 1000km) ale PP ukazuje při netrálu snižování spotřeby.On ten palubní počítač není zrovna etalonem přesnosti tak třeba jestli nějak nezkresluje.
měl bych dotaz ohledně vyřazování rychlosti např při jízdě z kopce a nechat tak pracovat pouze kinetickou energii vozu společně se zemskou přitažlivostí.Někde jsem se dočetl,že u moderních motorů se vyřazovat rychlost nevyplatí protože při brzdění motorem ŘJ automaticky sama uzavře přívod paliva a tím má auto nulovou spotřebu oproti neutálu kdy do motoru pořád nějaké palivo teče.Jaké máte zkušenosti?
Mám Focuse II combi jen krátce (asi 1000km) ale PP ukazuje při netrálu snižování spotřeby.On ten palubní počítač není zrovna etalonem přesnosti tak třeba jestli nějak nezkresluje.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Pri vhodne zarazene rychlosti a jizde, kdy neni treba vykon motoru, napr. z kopce, to opravdu vetsinou jede za 0.0. Na neutral to musi davat nejake palivo, aby motor bezel. V prvnim pripade je pohanen koly. Pri neutralu z kopce mi to vetsinou ukazuje neco kolem 2l/100.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já jen dodám, že při takové jízdě s kopce při zařazené rychlosti nesmí otáčky motoru klesnout pod 1800 ot/min. Pod tyto otáčky už si motor zase nějaké to palivo vezme (takové mám skušenosti vysledované podle ukazatele aktuální spotřeby PP) 

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Dnes jsem to zkousel a pri jizde z kopce se zarazenou 5kou PP ukazoval 0l/100 i pri 1300ot. Ono asi zavisi i na jinych podminkach.
- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
že oné že taktok...
pri jazde so zaradenou rýchlosťou ale bez "plynu" prípadne s brzdením, počítač odpája prívod paliva a spotreba musí ukazovať 0,0 l až do cca 1300 - 1500 otáčok kde už automaticky začne pridávať aby motor neskapal a vtedy je aj dobre zasa pridať plyn resp. vyhodiť rýchlosť (t.j. neliezť s tým pod 1500)
využíva sa to pri zjazdoch kopcov - brzdenie motorom, alebo pri dojazdoch na križovatkách a podobne... motor sa chladí nasávaným vzduchom a robí mu to dobre (teda ak nerátame nejaký alpský 10 km zjazd kde by sa už mohol podchladiť ale v ČR SR také asi nemáme...)
nevýhoda je že auto "brzdí"
ak ideme s vyradenou rýchlosťou dole kopcom tak motor beží na neutrále a priemerná spotreba závisí od rýchlosti v 60 ke cca 2 l na sto a v 90 cca 1,2 l na sto (teda u mojej benzinovej 1,6ky)
nevýhoda je že motor sa nechladí a žerie nejaké to palivo, výhoda zasa že nebrzdí a tým pádom je dlhší dojazd
tak si vyberte...
ja používam najčastejšie zaradenú pri dojazde na križovatku prípadne ked vchádzam do mesta na spomalenie a zasa pri zjazdoch kopcov väčšinou bez rýchlosti aby to nebrzdilo ked je strmší tak s rýchlosťou ale tuto na trnafsku tých kopcov no skôr kopčekov nie je vela...
pri jazde so zaradenou rýchlosťou ale bez "plynu" prípadne s brzdením, počítač odpája prívod paliva a spotreba musí ukazovať 0,0 l až do cca 1300 - 1500 otáčok kde už automaticky začne pridávať aby motor neskapal a vtedy je aj dobre zasa pridať plyn resp. vyhodiť rýchlosť (t.j. neliezť s tým pod 1500)
využíva sa to pri zjazdoch kopcov - brzdenie motorom, alebo pri dojazdoch na križovatkách a podobne... motor sa chladí nasávaným vzduchom a robí mu to dobre (teda ak nerátame nejaký alpský 10 km zjazd kde by sa už mohol podchladiť ale v ČR SR také asi nemáme...)
nevýhoda je že auto "brzdí"
ak ideme s vyradenou rýchlosťou dole kopcom tak motor beží na neutrále a priemerná spotreba závisí od rýchlosti v 60 ke cca 2 l na sto a v 90 cca 1,2 l na sto (teda u mojej benzinovej 1,6ky)
nevýhoda je že motor sa nechladí a žerie nejaké to palivo, výhoda zasa že nebrzdí a tým pádom je dlhší dojazd
tak si vyberte...

ja používam najčastejšie zaradenú pri dojazde na križovatku prípadne ked vchádzam do mesta na spomalenie a zasa pri zjazdoch kopcov väčšinou bez rýchlosti aby to nebrzdilo ked je strmší tak s rýchlosťou ale tuto na trnafsku tých kopcov no skôr kopčekov nie je vela...

------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů