


Noo, jel jsem s ST220 Zlín - Bratislava - Zlín kdy tam jsme jeli za tmy ve 4 + 2 kufry a zpátky ve dvou přes den. V noci jezdím opravdu pomalu a rychlosti kolem 100km/hod se přiblížím málokdy a to hlavně na neznámých cestách. Ve dne jsme se vraceli už za světla a mimo obec jsem jel tempomatových cca 115-120km/hod. Vše to byly pouze okresky a spotřeba po návratu byla 8,4 dle PP a po dlouhodobé zkušenosti mám vypozorované, že mi nekecácoromoro píše:Mno, ze své zkušenosti a zkušenosti dalších dvou známých co mají ST220 musím říct, že na spotřebu 9 litrů si nešáhneme, ani v tom nejdivočejším snu.Párkrát jsem zkoušel udělat co nejlepší spotřebu a jel jsem úseky od 200 do 300 km rychlostí asi 80km za hodinu. Dostal jsem se na 9,2l podle počítače, takže reál mohl být o malinko vyšší.
...jenomže to byla dlouhá štreka mimo město, průměrnou spotřebu za delší dobu sem kdysi dosáhnul 10,4 asi za tři nádrže. (cca 30% město, zbytek okresky)...ale to sem na to dbal.
...a jelikož jezdím zcela normálně, tak se pohybuju ve spotřebě mezi 11-12l.
tak escorta 1.6 combi jsem mel asi 6 let a rozhodne nebyl zivejsi nez 1.8 92 kW v mondeu. ono i papirove je to pitomost, protoze 26kW navic i pres ten rozdil v hmotnosti musi byt znat. spotrebu mel cca stejnou, spise o nejakou desetinku vyssi, mel prijemne dlouhy kvalty - to muze pusobit, ze jede lepe, protoze na jeden kvalt tahnul prijemne dlouho.. ale lepsi akcelerace? to fakt ne..ballu píše:Já jel v 1,8, když jsem se rozhodoval , jaký motor v mondeu, tak mohu porovnat. Ta 1,8 stačí, aby kastli solidně rozhýbala, ale pak ten rozdíl výkonu mezi 1,8 a 2,0 dává možnost i solidního zrychlení, zvláště když je auto naložený což 1,8 strácí dech. Když už manželka při vystoupení prohlásila, že ten náš 1,6 16V escort ve kterém jsme přijeli, jede svižněji, to už je co říci.
coromoro píše:Co to je za číslo?Tady mi něco nehraje, nechybí tam ještě nějaká číslice?...třeba jednička před tou první čtverkou?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host