Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
No ale to jsou metody pro ty ruské auta
Na našich bych to nezkoušel. Ještě tak V3S se prý startovala třeba s hořícími novinami před sáním a pod., až papír lítal z výfuku, ale to by přešlechtěné CommonTurboChipRailDPF nemuselý přežít 
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Teploty nám porostly nad nulu (konečně, po měsíci
), tak snad už tohle nebudem řešit a přijde to jaro
Hurááá 
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Vratil jsem se z dovolene na sumave a na Filipove Huti tj. asi 1100 m n. m. tam stal zaparkovanej starej Zetor a ten mel pod motorem pripravenou PB bombu s horakem
. Vzhledem k tomu, ze tam teploty nedavno byly az k -30°C tak se ani nedivim tomuto zpusobu.
- moabster
- Nováček

- Příspěvky: 183
- Registrován: 08.07.2008 10:48
- Bydliště: Trnava, SK
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Raz som cital, ze stare Tatrovky na Sibiry nechavali preventivne celu noc nastartovane a do nadrze spustali ziarovku na ohrev nafty

Ford Focus combi 2 Ghia, diamtova biela, 1,6TDCi 80kW 10/2005 

- P2M
- Junior

- Příspěvky: 478
- Registrován: 16.05.2008 14:11
- Bydliště: Praha
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Koukal jsem na nějaký dokument, jak staví novou polární stanici a bagry, které tam měli, byly dovezené letadlem, ve kterém se nastartovaly a pak musely jet nonstop, jinak už by je nanastartovali
Ta stanice se stavěla někdy kolem r 2006 snad.
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Jj, stare dobre T111, tie nemali problem s nicim. Ked vsetko pokusy o nastartovanie zlyhali, zobral sa kolovrat, nahodil na vstrekovacie cerpadlo (malo specialnu spojku, po dotlaceni kolovratku sa odpojilo od pohonu), zatocit 180 otacok, dat dolu, plny predvstrek a plny plyn a motor naskocil. Samozrejme za predpokladu, ze z nafty nebola kasa. Po 2 - 3 minutach pri - 30 sa tomu uz aj dalo nalozit.moabster píše:Raz som cital, ze stare Tatrovky na Sibiry nechavali preventivne celu noc nastartovane a do nadrze spustali ziarovku na ohrev nafty![]()
Novsie vozy uz tuto moznost nemali, ktovie, preco. V kazdom pripade sa ale do verzie Arktida montovali nastrekovace lahkozapalnej zmesi (mali to aj armadne vozy) - hodila sa ampulka, prerazila, 10x zapumpovat a motor isiel. Najvacsia sranda ale bola s armadnymi T813 KOLOS - motory boli osadene 2 startermi, vodic mohol volit starter A, B alebo A+B. Taktiez ziadny problem so startovanim. Okrem toho mali jednu zaujimavu vec - pedal na vypnutie pohonu vstrekovacieho cerpadla - pre pripad poruchy, ked sa motor zacal roztacat do nadlimitnych otacok. Hmmm, vzduchace, hmmm, zlate casy bez elektroniky a podobnych ficur, iba klasicke pump-jety, ziadne turba. Koho trapilo, ze v plnej zatazi zobral 100 na 100 ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Ono vzdy zalezi, co konstrukcia sleduje. Armada potrebovala a potrebuje doraz na co najnizsiu obsluhu, max. robustnost a schopnost nastartovat vzdy a vsade a co najvacsiu neznicitelnost. Ostatne parametre sli bokom.
Mne sa napr vzdy pacilo napr. u Mi 24xx (to je vrtulnik pre niektorych), schopnost prevodovky pracovat (tusim cca 25 min.) aj bez mazacej naplne
.
Cize urobit, postavit sa da vsetko, ale vzdy je to o prioritach
Mne sa napr vzdy pacilo napr. u Mi 24xx (to je vrtulnik pre niektorych), schopnost prevodovky pracovat (tusim cca 25 min.) aj bez mazacej naplne
Cize urobit, postavit sa da vsetko, ale vzdy je to o prioritach
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů




