EcoBoost motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od No Name » 15.03.2010 11:46

Tříválcový EcoBoost s obsahem pod jeden litr by se měl objevit v KÁčku... 8O 8O 8O 8O 8O
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od killerhammer » 15.03.2010 11:49

ford utoci na VW pekne z gruntu 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od mehturt » 15.03.2010 11:54

inac, nikde som nezachytil (alebo mozno len prehliadol) ci pojdu na 95-ku
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
No Name
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 676
Registrován: 20.01.2010 09:58
Bydliště: Doma

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od No Name » 15.03.2010 11:56

Já zase nezachytil, že by byla nutná 98ma, takže snad to na tu 95ku pojede... :roll:
Jinak ta nejmenší varianta ideální na motokáru... :wink:
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
Obrázek
BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od killerhammer » 15.03.2010 12:00

ono setky tie nove motory od VW (FSI, TFSI) idu na 95 aj ked maju odporucane 98
TSI tusim uz maju odporucanu len 95
ford sa s tym vobec netrapi odporuca 95, s tym, ze ked tam nalejes 98 alebo 100+ tak ten preplnany motor dost ozije :wink:

preplnane benziny ked do nich nenalejes 98 alebo 100+ nejdu na svoj papierovy vykon. rozpravali sme sa o tom aj s chlapikom na brzde, napr. audi 2.0TFSI na 95 benzine malo o -20k menej ako na papieri :mrgreen:

ford by bolo treba odmerat (teda na 95, na 100ke, a s chipom na 95 a na 100ke), mam to v dlhodobom plane :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Nicco » 15.03.2010 15:37

Vzhladom na to, ze min 2.0eco bude aj v USA, tak to pojde aj na 91ku. :lol:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od killerhammer » 15.03.2010 16:35

v US zevraj sa capuje aj 87 a 89 benzin :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od Dzefer » 15.03.2010 19:56

v usa je nejaka ina norma, takze to neporovnavajte...

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od vcedula » 15.03.2010 20:12

podla mna do toho pojde 98, pretoze oktanove cislo sa zvysuje so zvysovanim tlaku vo valcoch, aby sa predchadzalo samovznieteniu benzinu. Takze ked hovorime o downsizingu a vysokom vykone z malych motorov, tak vysoky tlak (vela vzduchu = velky vykon) je nevyhnutnostou.

Neviem, ako su na to TFSI motory ale viem ze predchodca 1.8T od VW mal minimum 98. U atmosfer to problem nie je, tam tie tlaky vcsiniu nie su az take velke, ale u dofukovanych to moze byt potrebne (dokonca neviem co sa tlaci do 2.5T)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od killerhammer » 15.03.2010 20:32

vcedula, pisal som vyssie ako to je. aj do TFSI, FSI ktore maju predpisane 98 ludia davaju 95 a ide to. len to neda papierovy vykon :wink:
2.5T ma predpisanu 95tku ale tiez sa hovori, ze na 95tke -15k dole :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od vcedula » 15.03.2010 20:53

no, a to je presne to, co pisem. Pri vysokom tlaku vo valci vznika samozapal o trochu skor ako by mala byt iskra a tym padom auto nema taky vykon, ako by malo mat.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od killerhammer » 15.03.2010 21:07

mozebyt ale da sa na tom jazdit :wink:
priklad, mam 3.0 tfsi v audi, na 95 mi to neda tych papierovych 213kW ale len povedzme cca 200-205 kW, radost z toho auta mi to urcite nepokazi :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od vcedula » 15.03.2010 21:12

To nie je pravda KH, tak predzapaly urcite autu nepomahaju. 98 nema v sebe viac energie ako 98, takze povedat, ze ked dam 95 tak budem mat len mensi vykon je hlupost. Motor nebude spravne pracovat. Ake to bude mat dlhodobe nasledky to neviem, ale setrne to k motoru urcite nebude...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od killerhammer » 15.03.2010 21:15

ano, to uznavam, pisalo sa aj o tom, ale nikto o tom nikdy neurobil poriadnu studiu s dokazmi :idea:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: EcoBoost motory

Příspěvek od killerhammer » 15.03.2010 21:28

a este jedna vec, 98 prakticky mizne z pump. je po nej hrozne maly dopyt, zrusil ju uz slovnaft aj shell, zostava 100+, pritom aut z FSI, TFSI motormi bolo predanych mrte, neverim, ze oni capuju do toho len 100+, ked dostupnost takeho benzinu je dost mala, su lokality na slovensku, kde 98 alebo 100+ ani nenajdes. som si isty, ze tam teda davaju 95 bud pravidelne alebo obcas ked su nuteny :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti