canndale píše:mne osobne sa tie zadne nepacia vobec

posobia velmi tenko a nevyvazene, tak isto opticky zmensuju priemer. S tou spinou to nieje celkom pravda, aj ta cierna musi byt cista aby to posobilo dobre
tie predne su uplne super

viac precitia auto a viac dodaju dojem poriadnych kolies s umyvanim nebude problem, nema vela hran, staci standardna vapka a handra a je to umyte za 1/2hod vsetky 4ry

Tak ono taky záleží, na jakém autě (typ, barva) jsou.. Loni jsem dlouho ležel v konfigurátorech a tyhle kola mi vyšly s poměrem cena/vzhled/kvalita jako nejlepší. A zpracování těch Aluteců je fakt dobrý.
A neřekl bych, že opticky zmenšují, spíš naopak, tím jak mají paprsky od maláho středu až k okraji. Navíc za jízdy opticky rozšiřují, paprsky jsou vypouklé směrem ven.
Jenže co je pěkný na světlým HB nemusí být tak dobrý na tmavým kombi, takže tam jsem spíš pro originál stříbrná kola s větším ET.
Co se týká zašpinění, tak oboje jsou na tom podobně - prostě pokud chce čoek, aby vypadaly dobře, musí se to mýt a to nejen na povrchu paprsků, ale i mezi.. No a čím složitější tvar, tím pracnější mytí, tak to bylo vždycky a i bude

Proto pokukuju po těch WSP 950, vypadají jednodušší, takže i na údržbu lepší.. 7.5x17 ET48 je tak akorát nebo spíš maximum, víc vyčnívající ven už bych asi nechtěl a taky pneu 225/45 už jsou moc široké a zbytečné.
Ono stejně u nás není moc lidí, co by mohlo říct, že jim 205/50 na FF nestačí, protože "kolužou" a jdou brzy do smyku. Focus má tak dobrý podvozek, že "jet na hraně" už vyžaduje jezdit jak "čuně"
