Horší startování, seklý palivoměr
- herdos
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 06.10.2008 08:32
- Bydliště: Želiezovce
Re: Horší startování, seklý palivoměr
je tam aj nejake tesnenie?a robit to mozem aj pri teplom motore či to nehra rolu?
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16.01.2010 20:31
Re: Horší startování, seklý palivoměr
těsnění je v drážce pod ventilem, nemusíš ho oddělávat...
já měl motor tak nějak napul teply
já měl motor tak nějak napul teply

Ford Focus Combi 1,6 16V Zetec, r.v. 1999
- herdos
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 06.10.2008 08:32
- Bydliště: Želiezovce
Re: Horší startování, seklý palivoměr
no zajtra to skusim a dam vediet vysledok
- herdos
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 06.10.2008 08:32
- Bydliště: Želiezovce
Re: Horší startování, seklý palivoměr
tak ventil vymenneny za cca 15min.auto chytilo na prvy krat.hned po vymene.a aj za studena .po par dnoch dam vediet či to ide stale.super dik za rady:)))
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16.01.2010 20:31
Re: Horší startování, seklý palivoměr
prosimte a mohl bys mi popsat jaký jsi měl problém při tom startování?
Ford Focus Combi 1,6 16V Zetec, r.v. 1999
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.01.2010 12:11
Re: Horší startování, seklý palivoměr
tak mi znečištěný volnoběžný ventil mechanik vyčistil a prostříkal (ten první mechanik se na něj ani nepodíval,i když tvrdil opak) a zatím auto startuje o.k. Je přesvědčenej,že to bylo tímto ventilem. Kdyby to začalo zlobit,pak přistoupím k jeho výměně. Dík všem za rady.
- herdos
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 06.10.2008 08:32
- Bydliště: Želiezovce
Re: Horší startování, seklý palivoměr
tak najprv to začalo tym ze som nastartoval na druhy krat potom 4,5 a uz bez pridania plynoveho pedalu som uz nenastartoval. potom sa za par minut otačky udrzali same.ale neskor uz otačky nedrzalo a ni po prejdeni 30km. pri vyradeni neutralu mi motor zhasol.bol som u jedneho mechanika nahodil na comp ten nič nezistil a povedal ze auto je v poriadku.aj ked som nevedel nastartovat/vymenil sviečky a palivovy filter/
potom som isiel k druhemu mechanikovi ten nahodil na comp /to iste vsetko ok/ale aspon vyčistil nejake filtre sučiastky /aj ventil otačok/a auto fungoval 2dni.potom sa to opakovalo.na čo som isiel na forum a zistil ze by to mohol byt ventil. a ked ma uz chcel mechanik odrbat na cene tak som si ho objednal cez net sam.vymenil ho sam a auto ide.
tak dakujem za rady. este ze je toto forum:)
potom som isiel k druhemu mechanikovi ten nahodil na comp /to iste vsetko ok/ale aspon vyčistil nejake filtre sučiastky /aj ventil otačok/a auto fungoval 2dni.potom sa to opakovalo.na čo som isiel na forum a zistil ze by to mohol byt ventil. a ked ma uz chcel mechanik odrbat na cene tak som si ho objednal cez net sam.vymenil ho sam a auto ide.
tak dakujem za rady. este ze je toto forum:)
- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: Horší startování, seklý palivoměr
Já mám trošku jiný problém, než tady popisujete. Auto svévolně nechcípá, otáčky drží, takže znečištěný volnoběžný ventil vylučuji. Můj problém spočívá v tom, že auto nenastartuji bez plynu. Pokud plyn sešlápnu.....motor naskočí někdy za 3-5sekund. Poté je cítit benzín. Auto naskočí normálně jen v případě, že motor nastartuji těsně po jeho vypnutí do cca 15-20 sekund. Už mě to otravuje cca rok a nebaví mě pokaždé auto startovat s efektem podobným staré šáde 120L a huntovat baterku. Setkal se někdo s podobným problémem? Předem díky za rady.
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Horší startování, seklý palivoměr
Petrucianni........ten ventil bych moc nevylučoval ( práce na 15 - 20 minut ) a přitom bych se podíval na odtrh na svíčkách a dal 1,3 mm .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: Horší startování, seklý palivoměr
No pokud mi po startu smrdí v kabině benzín a nekolísají mi otáčky, auto mi svévolně nechcípá, tak to není volnoběžným ventilem. A svíčky mám nové cca půl roku.
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Horší startování, seklý palivoměr
a co takhle škrtící klapka - nepropouští ? -pak by to nechodilo přez vzduch.ventil .
Naposledy upravil(a) matys dne 19.02.2010 22:10, celkem upraveno 1 x.
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: Horší startování, seklý palivoměr
Až se trochu zlepší počasí, tak se do toho dám. Ale řeknu upřímně, moc se mi do toho sypat nechce, protože peníze jsou potřeba i jinde. Měl bych vyměnit zámek řidiče, spolujezdce (v mrazech jsem nemohl zamknout ani jedny dveře), spojku (jde do kytek), brzdové destičky a kotouče na všech kolech, baterku, filtry a taky se pokusit vyřešit tu záhadu se startováním. Půjdu postupně, ale když jsem četl příběhy některých už téměř zoufalých lidí, kteří vyměnili kde co a stejně bez efektu, tak mám sto chutí to hodit ze skály. 

- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Horší startování, seklý palivoměr
Petrucianni..........tu škr.klapku i ten vzduch.ventil je možné zmáknout svépomocí . To víš , čím starší , tím více se toho najde . Návodů na opravy je na fóru podle vláken dost .
K těm zámkům........v mrazu Ti na nich zatuhla vazelína -stačí odstranit starou vazelínu a stříknout WDčkem nebo silikonovým olejem .
Kotouče změřit ,dle možnosti rozměrů vyhladit soustruhem .
S opravama začni tam , co jsi schopen opravit sám než to vyměníš .
K těm zámkům........v mrazu Ti na nich zatuhla vazelína -stačí odstranit starou vazelínu a stříknout WDčkem nebo silikonovým olejem .
Kotouče změřit ,dle možnosti rozměrů vyhladit soustruhem .
S opravama začni tam , co jsi schopen opravit sám než to vyměníš .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti