Tak raději zústaneme se spotřebou u Fordu, který si vezme jak u nafty , tak i u benzínu o trochu více,než konkureční značky ale na druhou stranu je to držák , který bude mít na tachometru 300 tisí což ostatní značky budou mít rosborku a sborku již dávno za sebou.
Spotřeba
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Ma.rt: je to informace přímo od prodejce, který jí měl nejprve jako předváděčku a rychle ji prodali pod cenou po výměně jednoho turba v 8000 km ???
Samozřejmě se koncern tímto chválit nebude. Ta přeturbovaná 1,4 jede, ale do těch 80 tisíc km , když se zadaří, jako by byly naprogramováný, a v těchto naběhaných km je vozí odtahovky do servisu jednu za druhou. Dotyčný /57 roční chlap/ je věrný celý život škodárnám, ale je to dle něj největší kasička , co vyjela z výroby.Nešťasný lidi, koupí si 1,4 solidní výkon, velmi nízká spotřeba k tomuto výkonu a přitom je to past na peněženku. Je zde 100% záruka, že 100 tis. km auto nepřekoná a cena dílů na GO se vyrovná s A6.
Tak raději zústaneme se spotřebou u Fordu, který si vezme jak u nafty , tak i u benzínu o trochu více,než konkureční značky ale na druhou stranu je to držák , který bude mít na tachometru 300 tisí což ostatní značky budou mít rosborku a sborku již dávno za sebou.

Tak raději zústaneme se spotřebou u Fordu, který si vezme jak u nafty , tak i u benzínu o trochu více,než konkureční značky ale na druhou stranu je to držák , který bude mít na tachometru 300 tisí což ostatní značky budou mít rosborku a sborku již dávno za sebou.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Spotřeba
Promiň, ale já teda takovým "povídačkám" že benzin 1,4Turbo od VW nevydrží víc jak 100tis kilometrů neveřím. Chápu že s tím třeba můžou mít nějaké problémy, ale jinak pochybuju že by VW pustil do seriové výroby takové šmejd motory jak říkáš... 
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Jen ventiluji slova člověka, který se věnuje prodeji jedné značky 30 !!! let , toť vše.
Je třeba se zeptat na poruchovost z jiného nezávislého zdroje, co ten na tento mtor řekne.
A to chtějí dát do oktávky motor1,2 turbo.
Je třeba se zeptat na poruchovost z jiného nezávislého zdroje, co ten na tento mtor řekne.
A to chtějí dát do oktávky motor1,2 turbo.
Naposledy upravil(a) ballu dne 17.01.2010 10:35, celkem upraveno 1 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Kolik dalsich stranek se jeste budete hadat (benzin-nafta). Vzdyt to vypada jako by se male decka hadala o hracky. Vyrabeji se jak benzinaky, tak naftaky, aby si kazdy mohl vybrat to, co mu vyhovuje. Tak proc dela natlak ten, co mu vyhovuje benzin, na toho, kteremu vyhovuje nafta a naopak? 
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Spotřeba
Tak tak děcka neserte se navzájem.Já měl vždy benzín poté sem jezdil i na LPG a jezdím ještě dnes Focus je můj první diesel a neměnil bych,protože benzín na dálnici by mě sežral jezdím na tři pohonné hmoty a mám otevřené hledí, každé to palivo má své kouzlo a jak ho kdo dokáže využít ke svému prospěchu je jen jeho věc no ne 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
pelen: máš pravdu, mám služební naftu Trafika/rok starý/ a proč bych psal bludy , po 10 km mně ještě mrznou palce u nohou a mohu točit kolečkama jak chci.
Ohledně spotřeb, je třeba přečíst pár recenzí od majitelú 1,4 jak benálu tak nafty. Při 140 - 150 km/hod není v plném naložení vyjímečná spotřeba 12 L/100km
což s fordama se vlezem jak nafta, tak benál do 10 L. 
Ohledně spotřeb, je třeba přečíst pár recenzí od majitelú 1,4 jak benálu tak nafty. Při 140 - 150 km/hod není v plném naložení vyjímečná spotřeba 12 L/100km
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- sid
- Zkušený

- Příspěvky: 1097
- Registrován: 15.05.2009 00:06
- Bydliště: Brno
Re: Spotřeba
Tady je to docela v pohodě , ale co jsem s druhým autem na jiném foru tak borec chtěl poradit co si má koupit jestli je lepší benzín nebo nafta a pak to byla divočina
Jinak já vím , že to tady na našem foru bude znít blbě , ale když nafta tak se nemužu ubránit tomu obdivovat parametry motorů novějších BMW /spotřeba/výkon/mk/
Jinak já vím , že to tady na našem foru bude znít blbě , ale když nafta tak se nemužu ubránit tomu obdivovat parametry motorů novějších BMW /spotřeba/výkon/mk/
Ford focus II 1,8 HB 2007


-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
ja to taky nevnimam, ze bychom se tu napadali a koneckoncu, jsme chlapi, ne?
se musim zeptat toho znameho, kolik ma na ty 1,4tsi najeto. ale je mi to fakt divny, vw uz dlouho delal 1,8t a to byl slusnej motor. proc by se jim najednou melo neco podobneho sypat, to je mi fakt zahadou. diesely jsou namahany mnohem vic a drzej.
ze diesel hned netopi, to je jasny, proto si kazdej vybere to, co mu vyhovuje. ale nejde rict obecne, ze benziny/diesely jsou nanic.
se musim zeptat toho znameho, kolik ma na ty 1,4tsi najeto. ale je mi to fakt divny, vw uz dlouho delal 1,8t a to byl slusnej motor. proc by se jim najednou melo neco podobneho sypat, to je mi fakt zahadou. diesely jsou namahany mnohem vic a drzej.
ze diesel hned netopi, to je jasny, proto si kazdej vybere to, co mu vyhovuje. ale nejde rict obecne, ze benziny/diesely jsou nanic.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Spotřeba
Fakt že jo, nemá cenu jedno vyzdvihovat a druhé zatracovat, diskuze nafta-benzín se omílají pořád a to nejen tady na fóru.
Každé palivo má svoje pro a proti, já mám benzín, protože najezdím málo za rok(vyšší spotřeba benzínu tolik neudělá), nejezdím většinou dlouhé trasy(benzín topí hned a diesel by na krátkých trasách víc trpěl) a dálnice skoro vůbec(kde nafta žere míň). A v neposlední řadě mi vadí zvukový projev dieselů(vibrace, traktorový zvuk) a to včetně moderních. Tedy benzín je pro mě ideální, ale kvůli tomu určitě turbodiesely nezatracuju, jejich jízdní vlastnosti znám aspoň se služebních(tedy to jsou oktávky). Pokud bych já najezdil hodně za rok, delší trasy a více na dálnici, tak určitě naftu budu zvažovat více.
Každé palivo má svoje pro a proti, já mám benzín, protože najezdím málo za rok(vyšší spotřeba benzínu tolik neudělá), nejezdím většinou dlouhé trasy(benzín topí hned a diesel by na krátkých trasách víc trpěl) a dálnice skoro vůbec(kde nafta žere míň). A v neposlední řadě mi vadí zvukový projev dieselů(vibrace, traktorový zvuk) a to včetně moderních. Tedy benzín je pro mě ideální, ale kvůli tomu určitě turbodiesely nezatracuju, jejich jízdní vlastnosti znám aspoň se služebních(tedy to jsou oktávky). Pokud bych já najezdil hodně za rok, delší trasy a více na dálnici, tak určitě naftu budu zvažovat více.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Člověk je tvor zapřisáhlý, tak nemá cenu se hádat. Každému vyhovuje něco jiné, takže proč to řešit. Akorát na tohle téma jsem už přečetl dost názorů a vždy mě dojme několik věcí. Třeba kilowaty jsou kilowaty
ale to je jen jedna stránka mince, ta druhá jsou otáčky - to pak vypovídá o tom, jak je motor pružný. Takže kilowaty bez otáček nic neřeknou o pružnosti motoru.
Dál většina zapřisáhlých benzíňáků bude hájit zvuk, nejčastěji se setkávám s názory jako traktor, chrochtání atd, ale ta doba už je dávno pryč. Ten kdo má commonrail, tak ví, o čem mluvím.
Topení
Benzín a nafta mají rozdílnou účinnost, nafta má daleko vyšší účinnost spalování, tudíž se účinně spaluje a nemění se ve zbytečné teplo. Já například topím po dvou kilometrech, vlastně ani nemusím jet, většina dnešních díslů má přídavné el. topení.
Benzín se hodí do sporťáků, jinak v nich nevidím žádnou výhodu.
Dál většina zapřisáhlých benzíňáků bude hájit zvuk, nejčastěji se setkávám s názory jako traktor, chrochtání atd, ale ta doba už je dávno pryč. Ten kdo má commonrail, tak ví, o čem mluvím.
Topení
Benzín se hodí do sporťáků, jinak v nich nevidím žádnou výhodu.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
zcasti mas pravdu, prave ze kilowaty uz zohlednuji otacky, coz nezohlednuje tocak. kdyz bude mit benzin 100kw pri 6000ot a diesel 100kw pri 4000ot, znamena to, ze diesel ma pri techto kw 1,5 krat (6000/4000) vetsi tocak a kdyz mu dam 1,5 krat tezsi prevod, budou tato auta (pokud budou jinak identicka - nekamenujte me, ze diesel je tezsi
) mit pri teto rychlosti stejny tocak na kolech.
ale snad si jinak rozumime, prubeh Nm je nesmirne dulezity a motory s turbem jsou na tom mnohem lepe.
ale snad si jinak rozumime, prubeh Nm je nesmirne dulezity a motory s turbem jsou na tom mnohem lepe.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Filous
- Nováček

- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.08.2009 17:23
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Jasný ale kde by byli diesli bez commonreilu ( mimochodem italský patent ) a turba a to že ty nejnovější diesli nechrochtaj jo už ne tolik to je fakt ale vždycky to poznám i po slepu a za roh že je to diesl ale jasný doba jde dopředu tak kdo ví možná že za pár let změním třeba názor takže dieslum zdar a jinak benzín !!! Sorry !!!!!
1.8 16v Ghia combi 1999
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Ma.rt
Otáčky i kilowaty zohledňují i točivý moment, protože platí
výkon (W) = točivý moment * otáčky * PI/30 (koeficient 9550)
V podstatě platí, že největší zrychlení je v otáčkách mezi max krouťákem a max výkonem. Jelikož má "chrochták" nízko krouťák, tak se s ním mnohem lépe jezdí, ale je limitující malý rozsah otáček. Nový commonrail už je na tom lépe, na trojku se dá jet 30 nebo i 140, klidně se nechá vytočit i za pět tisíc a nevadne jak předchozí td motory. Převodovka už je věc jiná, protože bereme v potaz krouťák motoru, ne krouťák na kolech.
výkon (W) = točivý moment * otáčky * PI/30 (koeficient 9550)
V podstatě platí, že největší zrychlení je v otáčkách mezi max krouťákem a max výkonem. Jelikož má "chrochták" nízko krouťák, tak se s ním mnohem lépe jezdí, ale je limitující malý rozsah otáček. Nový commonrail už je na tom lépe, na trojku se dá jet 30 nebo i 140, klidně se nechá vytočit i za pět tisíc a nevadne jak předchozí td motory. Převodovka už je věc jiná, protože bereme v potaz krouťák motoru, ne krouťák na kolech.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
no tohle jsem se ti snazil vysvetlit
vykon je zavisly na kroutaku a otackach, pricemz kroutak je zavisly na otackach. zrychleni je nejvetsi prave v maximu tociveho momentu a to jednoduse proto, ze motor ma v techto otackach nejvetsi silu.
mimochodem kroutak na kolech je nejdulezitejsi, co je na motoru, je celkem putna.
vykon je zavisly na kroutaku a otackach, pricemz kroutak je zavisly na otackach. zrychleni je nejvetsi prave v maximu tociveho momentu a to jednoduse proto, ze motor ma v techto otackach nejvetsi silu.
mimochodem kroutak na kolech je nejdulezitejsi, co je na motoru, je celkem putna.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Točivý moment krát otáčky dává výkon, takže krouťák není závislý na otáčkách, ale síle na páce. Ta je u různých motorů jiná, palivo, kompresní poměr, systém spalování, přeplňování.....a dle "síly" motoru se určuje převodový poměr.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




