Spotřeba
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Piráte, musis trosku i cist. RVS sytem nejsou zadna aditiva:
http://www.rvsspeed.cz/rvs-master-produkty/
http://www.rvsspeed.cz/rvs-master-produkty/
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
A ti blazni v servisoch menia suciastky za nove ... pritom staci takato vodicka s ktorej pomocou vznikne "kovokeramika" 
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Bud si to das do sveho tesne po zajeti nebo tesne pred prodejem a prodas ho jako malo jete.
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Na to aby som si to dal do auta tesne po zabehu nie som dost velky blazon, a na to aby som to tam lial pred predajom zase nemam zaludok 
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
-
Pirát
- Nováček

- Příspěvky: 80
- Registrován: 30.03.2008 19:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Spotřeba
To pelen,já takovejm přípravkům prostě nevěřím a většina mechaniků co se vyzná v motorech Ti řekne do motoru kromě oleje nic nedávat asi vědí proč a nebude to z důvodu,že by ztratili práci.
Ford focus 1,8i 11/2002 black panther.
-
PeS
- Pokročilý

- Příspěvky: 836
- Registrován: 01.08.2008 20:07
Re: Spotřeba
Píšou tam že vznikne kovokeramika FeSi (železo+křemík) ale já myslel žepelen píše:Piráte, musis trosku i cist. RVS sytem nejsou zadna aditiva:
http://www.rvsspeed.cz/rvs-master-produkty/
motor je hliníkový ??
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
S hlinikovym motorem bys neujel. Pistni krouzky a vlozky valcu prece nejsou z hliniku.
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Peléne zdar, je to tady těžký něco vysvětlovat. Většina si něco přečte, a to mezi řádky a dělají závěry. Pánové, je třeba trochu této problematice věnovat více času přečtením odborných pojednání ne jenom , je to tableta do nádrže a je to nefunkční. Je třeba se dopátrat , jak to má fungovat a co to podporuje a pak si udělat svůj názor na který stačí základy chemie a fyziky. Je pravda, že takových "super" přípravků na odrbání a vytáhání peněz z lidí je dost, ale výzkum jde dál , nebo doléváte u motoru petrolej do předních světel?
Nyní konkrétně k RVS.
Tento přípravek funguje přesně jak píší se všema účinkama. Spolupracovník tento přípravek letos dál do 1,8 benzínu Seata na dovolenou do Chorvatska. V obsazeném autě 4-ma osobama a plným kufrem vyjel z Brna. Během cesty do Vídně žádná změna a auto se chovalo stále stejně . Asi tak 50 km za Vídní / celkově od aplikace najeto kolem 2000 km/ jako by motor něco nakoplo a při zachování stejné polohy plynu , začalo auto z ničeho nic zrychlovat /pro Matěje se stupidníma poznámkama/ nejel z kopce. Musel ubrat a znovu nasadit sešlápnutí pedálu plynu ale o mnoho méně Došlo k ukončení aplikace a tím vlastně zaběhnutí motoru. Je to vlastně dřívější zabíhání nového motoru kdy výkonově se motor úměrně k naběhnutými km zlepšoval jak na výkon , tak i spotřebu.
Jako šéf dílen, kde se opravuje naše těžká technika, jsem byl u toho a múj podřízený - garážmistr tuto firmu objednával. Tato metoda oprav jak u motorů tak i u pístnic hydrauliky se může provádět na dílně a i přímo na stavbě, kdy rameno je ve výkopu. Na pístnici byly vydřený velký škrábance od kamenů, přes které utíkal olej ven přes gufera.
Přejeli na dílnu s jednim kufříkem . Podrápané místa / hloubka někde i 0,5mm/ natřeli štětcem koncentrát , pak napojily elektrodu na konec a druhou tato místá přejížděl. toto několikrát opakoval a za hodinu jsem nepoznal ve kterém místě byla oprava provedena.
Toto pro rýpaly snat stačí.
Jinak to zahřívání místo elektrody nahrazuje místo největšího tření , a když se vše řádně přečte, tak olej je jen dopravník a při aplikaci se nemění žádná jeho hodnota a složka
RVS zdar, zdar, zdar.
Nyní konkrétně k RVS.
Tento přípravek funguje přesně jak píší se všema účinkama. Spolupracovník tento přípravek letos dál do 1,8 benzínu Seata na dovolenou do Chorvatska. V obsazeném autě 4-ma osobama a plným kufrem vyjel z Brna. Během cesty do Vídně žádná změna a auto se chovalo stále stejně . Asi tak 50 km za Vídní / celkově od aplikace najeto kolem 2000 km/ jako by motor něco nakoplo a při zachování stejné polohy plynu , začalo auto z ničeho nic zrychlovat /pro Matěje se stupidníma poznámkama/ nejel z kopce. Musel ubrat a znovu nasadit sešlápnutí pedálu plynu ale o mnoho méně Došlo k ukončení aplikace a tím vlastně zaběhnutí motoru. Je to vlastně dřívější zabíhání nového motoru kdy výkonově se motor úměrně k naběhnutými km zlepšoval jak na výkon , tak i spotřebu.
Jako šéf dílen, kde se opravuje naše těžká technika, jsem byl u toho a múj podřízený - garážmistr tuto firmu objednával. Tato metoda oprav jak u motorů tak i u pístnic hydrauliky se může provádět na dílně a i přímo na stavbě, kdy rameno je ve výkopu. Na pístnici byly vydřený velký škrábance od kamenů, přes které utíkal olej ven přes gufera.
Přejeli na dílnu s jednim kufříkem . Podrápané místa / hloubka někde i 0,5mm/ natřeli štětcem koncentrát , pak napojily elektrodu na konec a druhou tato místá přejížděl. toto několikrát opakoval a za hodinu jsem nepoznal ve kterém místě byla oprava provedena.
Toto pro rýpaly snat stačí.
Jinak to zahřívání místo elektrody nahrazuje místo největšího tření , a když se vše řádně přečte, tak olej je jen dopravník a při aplikaci se nemění žádná jeho hodnota a složka
RVS zdar, zdar, zdar.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- kaminek
- Pokročilý

- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Spotřeba
No,já jsem podlehl reklamě v roce 1989 nebo 90 ,tenkrát to tu byla novinka, a koupil jsem do svý ŠKODA 120, kterou jsem koupil jako novou, aditiva do oleje SLICK 50 a můžu říct,že když jsem jí prodával,tak měla najeto 113 000 km (na ŠKODU celkem dost)tak motor šlapal stále jako nový,bez jediný chybičky.Aditiva SLICK 50 na mě udělali tak dobrý dojem,že jsem je začal dávat do každýho dalšího auta co jsem měl, a mám je i teď ve svým FoFo a nikdy jsem neměl u žádného z těch aut sebemenší problém s motorem a u všech šlapal jak hodinky.To je moje vlastní zkušenost s aditivy.Pirát píše:Hoši,do oleje nepřidávejte žádné zázračné vodičky jestli chcete dlouho jezdit,protože olej má své aditiva a přidáním něčeho s jinými aditivy se může stát pěknej průser!!!
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Navrhujem pokec o RVS presunut sem: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=14 Je tam takych veci viac.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
-
Pirát
- Nováček

- Příspěvky: 80
- Registrován: 30.03.2008 19:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Spotřeba
No a já zase použil do bývalého auta nějaky ekolube byl to escort 1,6 16v a po dvou letech od aplikace jsem měl podpálený skoro všechny ventily,protože se přidřely hydroštely,když jsem se mechanika co to spravoval zeptal proč a řekl jsem mu,že jsem tam tenkrát něco přidal tak mi zaklepal na čelo a řekl,že jsem už po takové zkušenosti vyléčen a at do oleje nic nepřidávám a od té doby se toho držím,kdyby to bylo tak super,tak by to ve velkém rvaly do olejů všichni velcí výrobci a řádně by si to nechali zaplatit a neprodávalo by se to jako ted po nějakejch lahvičkách a po otravných dealerech,kteří by prodali klidně i svoji mámu,kdyby z toho něco káplo,takže at si každej přidá třeba ho...,ale já do motoru krom oleje nic nedám,na zázraky nevěřím.
Ford focus 1,8i 11/2002 black panther.
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Piráte, to ti ekolube nezadrel. Ja jsem ho aplikoval do R19 jak do motoroveho oleje tak do prevodoveho. U fika ho mam v prevodovem. 
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Spotřeba FFII kombi 1.8 TDCI
Za 5 nádrží sem na 6,09 to sem nikdá neměl dálnice max.120km/h většinou škoda,že nemohu mít v zimě 15kola kolik by to udělalo dolu
Jen Agip a Verva .
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Filous
- Nováček

- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.08.2009 17:23
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Já jsem v životě do oleje nic nedával a když jsem prodával kamarádovi Fiat Tipo 1.4 benzín mělo nalítáno přes 250000 km a motor šlapal jako hodinky měl jsem ho sedm let a teď mám na mém fofo už 200000 a také zatím šlape řekl bych víc než dobře kvalitní olej a pravidelné víměny podle mě stačí a to motory zrovna moc nešetřím největší dosažená rychlost 210 km a někdy při rozjezdech k 6000 otáček takže já pro nějaké zázračné vodičky moc nejsem ale když na to má nikdo jiný názor nebo nedej bože zkušenosti tak mu to neberu !!! Při cestě do zahraničí jsem mu dával na dálnici v kuse kolem 150-180 km a ještě dobrý benzín !!!
1.8 16v Ghia combi 1999
-
rva
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 17.07.2009 19:39
Re: Spotřeba
Obdobné prostředky občas testujeme na motorové brzdě. Zadavatelé mají subjektivní pocit, že ten jejich prostředek funguje, ale objektivní měření to nepotvrzuje. Možná to zkoušíme na špatných motorech.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti




