Olej v sání motoru
- Kalimero18
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.09.2009 19:40
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Olej v sání motoru
Zdravím mam problém s olejem v sání .. vypadá to že se tam bere z odvětrávání olejových par na krytu hlavy válců nevím jestli tam něco nechybí ale zatím jsem nic nezjistil nevíte co stím ?? Děkuji
Ford Focus 1,8 TDdi, 66 kw ( 90 HP ) Ghia, červená metalíza r.v. 08/2000
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Olej v sání motoru
Zalezi,kolko ho tam je,lebo ak iba trosku a je v rohu vzduchoveho filtra,kde je prave preto osadena molitanova kocka,tak je to normalne
- Kalimero18
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.09.2009 19:40
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v sání motoru
je ho hodne cely systém sání od vzduchového filtru az po přírubu sání k motoru !
Ford Focus 1,8 TDdi, 66 kw ( 90 HP ) Ghia, červená metalíza r.v. 08/2000
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Olej v sání motoru
A mas tam v rohu tu molitanovu kocku?
- Kalimero18
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.09.2009 19:40
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v sání motoru
nemam
Ford Focus 1,8 TDdi, 66 kw ( 90 HP ) Ghia, červená metalíza r.v. 08/2000
- Kalimero18
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.09.2009 19:40
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v sání motoru
tak mam jsem si toho nevsiml ! ale rekl bych ze je to tam zbytecne protoze ta hadice co vede z krytu hlavy motoru usti mezi vzduchovym filtrem a turbem takze to s filtrem nema nic spolecneho !
Ford Focus 1,8 TDdi, 66 kw ( 90 HP ) Ghia, červená metalíza r.v. 08/2000
- Lukynho
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 11.06.2009 20:32
Re: Olej v sání motoru
olej v sání je u turbodieselů normální.
Otázka je jak moc ho tam máš?
Velké množství oleje v sání může být způsobené netěsností
turba. myslim tim hřídel která je mazaná motorovým olejem
z motoru.
Proto je vždy dobré po skončení jízdy nechat cca 2 minuty
běžet motor na volnoběh. Aby se nestalo že turbo se bude
dotáčet ale nebude tam olej protože bez spuštěného motoru
nejde mazání.
Otázka je jak moc ho tam máš?
Velké množství oleje v sání může být způsobené netěsností
turba. myslim tim hřídel která je mazaná motorovým olejem
z motoru.
Proto je vždy dobré po skončení jízdy nechat cca 2 minuty
běžet motor na volnoběh. Aby se nestalo že turbo se bude
dotáčet ale nebude tam olej protože bez spuštěného motoru
nejde mazání.
Ford Focus II SPORT 2.0 TDCi combi. 12/06
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v sání motoru
Ty dvě minuty jsou trochu přehnaný ne? Myslim že bohatě bude stačit tak 20vteřin
Jde hlavně o to aby jsi nepřilít z dálnice např. k čerpačce a ihned nevipnul motor když před tim si prohnal turbo.
Jiank olej v těch hadicích je naprosto běžná věc. Jen jde o to kolik ho tam je, jak psali kluci. Pokud máš olej i ve vzducháči, tak bych až tak v klidu nebyl. Když jsem nedávno jednu tu hadici měnil, tak jsem tam měl oleje tak na otření prstem. Spíš by to měla bejt jen olejová mlha.

Jiank olej v těch hadicích je naprosto běžná věc. Jen jde o to kolik ho tam je, jak psali kluci. Pokud máš olej i ve vzducháči, tak bych až tak v klidu nebyl. Když jsem nedávno jednu tu hadici měnil, tak jsem tam měl oleje tak na otření prstem. Spíš by to měla bejt jen olejová mlha.

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti