1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2008 17:53
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
neviem ci to je realizovatelne v praxi ale napadlo ma ze po tretej reklamacii toho isteho mas narok na vymenu auta, treba tam ist este raz ak povedia to iste treba ist potom na zmeranie vykonu a ak to bude zle dojst tam 3x s papierom ze je to zle a ziadat o vymenu celeho auta...
Bol: Ford Focus II Ghia X 1,6 Ti-VCT 02/2008
Je: Ford mondeo mk5 vignale ecoboost 2.0 240PS 6st. Aut.
Je: Ford mondeo mk5 vignale ecoboost 2.0 240PS 6st. Aut.
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Casto krat u nas je problem v servisoch. Automobilka s vami, ako zakaznikmi nijako nekomunikuje, vzdy len prostrednictvom servisu. A tie su u nas na nic.
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
servis a autorizovany predajca alebo autorizovany servis je dost podstatny rozdiel, to je vec automobilky ze sa necha takto zastupovať, ale zakaznikovi to jeho prava nijako neobmedzuuje ani automobilky nezbavuje jej povinnosti
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Myslel som samozrejme autorizovany, kedze sa jedna o auto v zaruke.
Iste, ze je automobilka zodpovedna za vyber ich zastupcov, ale aj tak je medziclanok servis. A tam u nas byva najvacsi problem.
Iste, ze je automobilka zodpovedna za vyber ich zastupcov, ale aj tak je medziclanok servis. A tam u nas byva najvacsi problem.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
vratim sa k tomu benzinu 98+.
Neviem o tom, ze by niekto meral, ci vyssie oktanove cislo zvysuje vykon. Ale viem o tom, ze sa uz viaceri odvazili porovnat stav motora pred pouzitim 98+ a po a bol tam zasadny rozdiel: usadeniny na piestoch, ventiloch a zvodoch bud zmizli alebo boli minimalizovane (samozrejme hovorime o niekolkych nadrziach za sebou, nie o 2 litroch). Ked niekto citi narast vykonu, tka je to prave tym, ze sa spalia tieto usadeniny a motor lepsie dycha. V tvojom pripade by som nevahal vyskusat tak 2-3 nadrze, ci sa motor rozbehne. Tie vynalozene peniaze na drahsi benzin su uplne minimalne oproti nakladom na neustalu jazdu do servisu.
Druhu vec by som povedal to iste ako bee - motorova brzda. Ak ma mat auto 115 HP a ma len 100 HP tak by som to reklamoval len taky fukot. Ale ked bude mat 115 HP, tak nemusis vobec nic skusat, si na tom dobre.
Ak tretie (a mozno to najjednoduchsie), pozri si sanie, ci tam nieco nemas: filter, privod do plynovej komory (ci ako sa to povie), a pripadne aj nasavaciu trubicu (ta co ide spred chladica do boxu vzduchoveho filtra). Staci, ze tam zdochla mys a hned mas o 10 HP menej.
Neviem o tom, ze by niekto meral, ci vyssie oktanove cislo zvysuje vykon. Ale viem o tom, ze sa uz viaceri odvazili porovnat stav motora pred pouzitim 98+ a po a bol tam zasadny rozdiel: usadeniny na piestoch, ventiloch a zvodoch bud zmizli alebo boli minimalizovane (samozrejme hovorime o niekolkych nadrziach za sebou, nie o 2 litroch). Ked niekto citi narast vykonu, tka je to prave tym, ze sa spalia tieto usadeniny a motor lepsie dycha. V tvojom pripade by som nevahal vyskusat tak 2-3 nadrze, ci sa motor rozbehne. Tie vynalozene peniaze na drahsi benzin su uplne minimalne oproti nakladom na neustalu jazdu do servisu.
Druhu vec by som povedal to iste ako bee - motorova brzda. Ak ma mat auto 115 HP a ma len 100 HP tak by som to reklamoval len taky fukot. Ale ked bude mat 115 HP, tak nemusis vobec nic skusat, si na tom dobre.
Ak tretie (a mozno to najjednoduchsie), pozri si sanie, ci tam nieco nemas: filter, privod do plynovej komory (ci ako sa to povie), a pripadne aj nasavaciu trubicu (ta co ide spred chladica do boxu vzduchoveho filtra). Staci, ze tam zdochla mys a hned mas o 10 HP menej.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
to ma fakt pobavilo a fakt neviem co si tym myslel (mozno plenum na saní?)vcedula píše: privod do plynovej komory (ci ako sa to povie),

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
ako prve by som urobil porovnanie s inou 1.6 alebo 1.6 ti-vct, napis kde byvas a urcite sa tu niekto najde kto si na teba urobi hodinku cas a s tebou porovna svoj focus
alebo dojdi na nejaky zraz v cesku
az potom ked naozaj budes vyrazne pomalsi by som riesil brzdu alebo skumal priciny (to setko stoji peniaze)
a zatial tiez odporucam N98+ alebo racing a agresivne radit 1,2, a 3 nad 5500 ot
alebo dojdi na nejaky zraz v cesku
az potom ked naozaj budes vyrazne pomalsi by som riesil brzdu alebo skumal priciny (to setko stoji peniaze)
a zatial tiez odporucam N98+ alebo racing a agresivne radit 1,2, a 3 nad 5500 ot

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
vidis, som to pisal v zhone a spravil som z roho koncentracny tabor. Myslel som throttle body slovenskybee píše:to ma fakt pobavilo a fakt neviem co si tym myslel (mozno plenum na saní?)vcedula píše: privod do plynovej komory (ci ako sa to povie),


Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů