1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

resetko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 01.04.2008 17:53

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od resetko » 30.09.2009 12:41

neviem ci to je realizovatelne v praxi ale napadlo ma ze po tretej reklamacii toho isteho mas narok na vymenu auta, treba tam ist este raz ak povedia to iste treba ist potom na zmeranie vykonu a ak to bude zle dojst tam 3x s papierom ze je to zle a ziadat o vymenu celeho auta...
Bol: Ford Focus II Ghia X 1,6 Ti-VCT 02/2008
Je: Ford mondeo mk5 vignale ecoboost 2.0 240PS 6st. Aut.

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od Anndy » 30.09.2009 12:50

Casto krat u nas je problem v servisoch. Automobilka s vami, ako zakaznikmi nijako nekomunikuje, vzdy len prostrednictvom servisu. A tie su u nas na nic.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od bee » 30.09.2009 12:57

servis a autorizovany predajca alebo autorizovany servis je dost podstatny rozdiel, to je vec automobilky ze sa necha takto zastupovať, ale zakaznikovi to jeho prava nijako neobmedzuuje ani automobilky nezbavuje jej povinnosti

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od Anndy » 30.09.2009 13:08

Myslel som samozrejme autorizovany, kedze sa jedna o auto v zaruke.
Iste, ze je automobilka zodpovedna za vyber ich zastupcov, ale aj tak je medziclanok servis. A tam u nas byva najvacsi problem.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od vcedula » 30.09.2009 13:09

vratim sa k tomu benzinu 98+.
Neviem o tom, ze by niekto meral, ci vyssie oktanove cislo zvysuje vykon. Ale viem o tom, ze sa uz viaceri odvazili porovnat stav motora pred pouzitim 98+ a po a bol tam zasadny rozdiel: usadeniny na piestoch, ventiloch a zvodoch bud zmizli alebo boli minimalizovane (samozrejme hovorime o niekolkych nadrziach za sebou, nie o 2 litroch). Ked niekto citi narast vykonu, tka je to prave tym, ze sa spalia tieto usadeniny a motor lepsie dycha. V tvojom pripade by som nevahal vyskusat tak 2-3 nadrze, ci sa motor rozbehne. Tie vynalozene peniaze na drahsi benzin su uplne minimalne oproti nakladom na neustalu jazdu do servisu.

Druhu vec by som povedal to iste ako bee - motorova brzda. Ak ma mat auto 115 HP a ma len 100 HP tak by som to reklamoval len taky fukot. Ale ked bude mat 115 HP, tak nemusis vobec nic skusat, si na tom dobre.

Ak tretie (a mozno to najjednoduchsie), pozri si sanie, ci tam nieco nemas: filter, privod do plynovej komory (ci ako sa to povie), a pripadne aj nasavaciu trubicu (ta co ide spred chladica do boxu vzduchoveho filtra). Staci, ze tam zdochla mys a hned mas o 10 HP menej.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od bee » 30.09.2009 13:29

vcedula píše: privod do plynovej komory (ci ako sa to povie),
to ma fakt pobavilo a fakt neviem co si tym myslel (mozno plenum na saní?) :lol:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od killerhammer » 30.09.2009 13:43

ako prve by som urobil porovnanie s inou 1.6 alebo 1.6 ti-vct, napis kde byvas a urcite sa tu niekto najde kto si na teba urobi hodinku cas a s tebou porovna svoj focus
alebo dojdi na nejaky zraz v cesku

az potom ked naozaj budes vyrazne pomalsi by som riesil brzdu alebo skumal priciny (to setko stoji peniaze)

a zatial tiez odporucam N98+ alebo racing a agresivne radit 1,2, a 3 nad 5500 ot 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání

Příspěvek od vcedula » 30.09.2009 13:55

bee píše:
vcedula píše: privod do plynovej komory (ci ako sa to povie),
to ma fakt pobavilo a fakt neviem co si tym myslel (mozno plenum na saní?) :lol:
vidis, som to pisal v zhone a spravil som z roho koncentracny tabor. Myslel som throttle body slovensky :oops: sorry :oops:
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů