Graf motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Kahn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 28.05.2008 21:28

Graf motoru

Příspěvek od Kahn » 13.08.2009 15:41

Ahoj..snažil sem se to tu najít,ale marně...nemáte někdo graf výkonu a krouťáku motoru 1.6 16v?
díky
Ford Focus combi Trend 1.6 16V Light Sapphire Blue

Culex42

Re: Graf motoru

Příspěvek od Culex42 » 13.08.2009 18:24

chcel som pripojit rovno PDF pre teba, ale je to prilis velke, je tu limit na subor 1MB

takze tu je linka na prezretie aj download:

http://www.rototestinstitute.com/popup/ ... artsID=424

tento aj mnoho inych si mozes nalistovat na adrese:

http://www.rototestinstitute.com/

Kahn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 28.05.2008 21:28

Re: Graf motoru

Příspěvek od Kahn » 13.08.2009 22:03

jj o tomto vím...ale co takhle graf od výrobce...toto mi ani neukazuj nechcu vidětz ře to má horší výkony
Ford Focus combi Trend 1.6 16V Light Sapphire Blue

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Graf motoru

Příspěvek od pbjun » 14.08.2009 07:10

No ja sem to tedka zkoumal protoze mi do auta dali motor ktery by mel byt z tech lepsich 1,6 16V tozn 81kW tak jsem na popud nekoho z fora resil jak to vlastne je jestli se jednotka prizpusobi nebo ne a zjistil sem, ze kazda serie motoru ma sve mapy ktere se aktualizuji u forda jednou za cas a je to dle VIN kodu. Takto mi to rekli u forda kdyz sem se ptal jak to je s RJ a proc nektere 1,6 jedou llip a nektere hur. A rikali ze pro kazdou serii motoru se delaj mapy zvlast - dle toho jak se povedl blok, nektere pisty maji na sobe vyrazenou 1, nektere 2 a nektere i 3 a podle toho se da poznat jak se motor povedl... Dale mi rikali ze cely chiptuning atmosferickych fordu spociva v tom, ze nekdo sehnal tyhle 3 mapy a do vsech aut nahrava tu nejvykonnejsi - proto nekteri maji narust treba o 11kW - nejhorsi 1,6 ma kolem 70 - 72kW a nejlepsi mivaji i 91kW, ale rikal ze nahratim jine mapy nez tam ma byt se vystavuji riziku ze motor nevydrzi tolik jako s origo mapou. Hodnoty ktere jsou uvedeny v TP jsou orientacni a jsou jakymsi prumerem vsech tri map...

Uživatelský avatar
madbugie
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1637
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SK - Trnava

Re: Graf motoru

Příspěvek od madbugie » 14.08.2009 07:25

kahn preco by mal horsie vykony... ??? vykon na kolesovej brzde nikdy nie je rovnaky s "teoretickym" vykonom samotneho motora na brzde...

vzdy musi byt o volaco nizsi nakolko vznikaju straty v prevodoch a samotnom hnacom ustrojensve kolies...

vacsinou byva vykon motora na kolesovej brzde o 10 - 20 % nizsi ako je "realny" vykon motora samotneho, ide o to aky pouzili koeficient prepoctu, alebo co pouzili ako porovnavaci motor...

na tom grafe je aspon krasne vidno ze optimalne otacky (co sa maximalneho vykonu tyka) 100 konovej 1,6ky lezia medzi 3500 - 5500 otackami...

takze nie vzdy to treba "honit" az po cervenu sipku... (povedal by som ze pre predbiehanie je to optimum,... presne zodpoveda podradeniu o jeden stupen kde to stupne na tych 3500 az 4000 a uz len potom stupit tomu na krk :D :D :D )
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta :-) + 100 fordích koníkov
Obrázek
Obrázek

Kahn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 28.05.2008 21:28

Re: Graf motoru

Příspěvek od Kahn » 14.08.2009 13:05

myslíš 70-91kw po chipu nebo už seriově....jinak na válcích se běžně naměří větší hodnoty..
Ford Focus combi Trend 1.6 16V Light Sapphire Blue

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Graf motoru

Příspěvek od pbjun » 14.08.2009 14:52

Seriove... Ford delal jak sem psal tri mapy pro tri 1,6 motory, na pistech jsou vyrazene cisla 1 - 3 a podle toho se davala mapa do rj... Ja sem mel v puvodnim motoru dvojky takze predpoklad je stredne povedeneho motoru tj kolem 80kW...

Culex42

Re: Graf motoru

Příspěvek od Culex42 » 14.08.2009 15:04

no to s tymi cislami je zaujimava informacia, ale kedze ja som mal svoje piestiky vonku a pokial ma moja pamat neklame, tak viem povedat, ze mali vsetky tri cisla. na jednom 1, na druhom 2, na tretom 3 a stvrtom nic... takze to bude asi skor ich cislovanie, aby si to nepoplietol, ked ich nahodou vyberas :o))))) teda aspon dufam, ze si to pamatam dobre krunik :o)) nemam fotky ostatnych :o( ale mam aspon jednu nepodarenu fotku jednotky :o) ak by platila tvoja informacia, znamena to, ze mam najpodarenejsi motor, co ma tesi :o))))
Clipboard01.jpg
takze aj ked to znie doveryhodne, pravda bude asi niekde uprostred. mna osobne inak absolutne nezaujima papierovy vykon, rovnako ako ma ale vobec nezaujima vykon motora samotneho a nejake koeficienty prepoctu straty alebo co. naco by mi to malo byt ?? jedine co je zaujimave, je to, kolko kW sa nakoniec dostane na koleso, lebo na motore samotnom sa nevozim.

mozem mat v golfe stokonovy motor rovnako ako aj vo forde, ale ked sa mi koleso dostane vo golfe 80 a vo forde 90 koni, tak to uz je cislo, s ktorym sa da nieco riesit. matematika automobiuloveho laboratoria nech si zostane v marketingu a v policajnej evidencii.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Graf motoru

Příspěvek od pbjun » 14.08.2009 15:34

A nebo nejmene povedeny, cislo by melo znamenat vybrus tozn cim vyssi tim vetsi obsah... Jinak ja mam rozdelany motor a na vsech ctyrech pistech mam 2 :D A ten co sem mel od romika mel na vsech ctyrech jednicky...

Kahn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 28.05.2008 21:28

Re: Graf motoru

Příspěvek od Kahn » 14.08.2009 15:51

To je zajímavé...ale rozdíl 20kw..se mi zdá brutální!to znamená že pokud je to tak i u 2.0 16v....který má 96kw..a bude to trojka a 1.6 bude 1..tak můžou mít cca stejný výkon... :!:
Ford Focus combi Trend 1.6 16V Light Sapphire Blue

Culex42

Re: Graf motoru

Příspěvek od Culex42 » 14.08.2009 15:58

pbjun píše:A nebo nejmene povedeny, cislo by melo znamenat vybrus tozn cim vyssi tim vetsi obsah... Jinak ja mam rozdelany motor a na vsech ctyrech pistech mam 2 :D A ten co sem mel od romika mel na vsech ctyrech jednicky...
vacsi objem ale nemusi byt vacsi vykon, moze to byt aj vacsia netesnost :o)))))) tak ako to je teda s tymi cislami ? :o)) teraz si ma inak dost zneistel, skusim sa spytat svagra, on to otvaral, ci si nepamata :o( ja som si robil nejake fotky, ale nebol som tam stale a nemam ani vsetko uplne, skoda.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Graf motoru

Příspěvek od pbjun » 14.08.2009 16:28

Prave ja sem jen zjistil, ze se ty motory deli takto a ze k motoru 1 musi prijit jednotka 1 k motoru 2 jednotka 2 a k motoru 3 jednotka 3... A vim ze ty jednotky jsou ruzne odmapovane na jednotlive motory a ze se vykony pohybuji tak jak sem psal...

Uživatelský avatar
maslo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18

graf vykonu motora

Příspěvek od maslo » 07.09.2009 21:31

Ospravedlnujem sa dopredu za "tema" ktore je tu uz mnoho krat, ale ked dostanem odpoved tak ho hned zmazem. Pred par dnami sa mi podarilo najst grafy vykonovom motorov od vyrobcu, ale teraz sa k tomu neviem ani za nic dopracovat, vsade vydim len z motorovej brzdy, alebo co to je. To co hladam boli tusim nejake fotky manualu k autu, alebo nieco take. Uz mi dochadzaju napady co dat do vyhladavaca. Ked to niekto najde tak som mu vdacny. Idem tie udaje pouzit do programu Cartest2000.

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Graf motoru

Příspěvek od Quickie » 07.09.2009 21:59

:arrow: zlúčené témy

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host