chlazení

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Jezek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Jezek » 08.11.2006 08:09

Zrovna včera jsem měřil kapalinu hustoměrem tatíkovi ve škodovce.Ten tam leje fridex. koukal jsem na stránky Velvany a je na bázi ethylenglykolu.
těch 40 Kč za nový hustoměr bych vůbec neřešil.
Ford focus kombi ZETEC E 1.8 16V, (85kW) r.v.2000,černý
Obrázek

Uživatelský avatar
MK
Junior
Junior
Příspěvky: 284
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MK » 08.11.2006 14:37

Jezek píše:Zrovna včera jsem měřil kapalinu hustoměrem tatíkovi ve škodovce...
Jasne, o penize vubec nejde, spis jsem se ptal z hlediska technickeho, podle informaci na foru by mela byt cervena kapalina na stejne bazi, takze i mereni by melo odpovidat...
Ford Focus Combi 1.6 16V, BlackMetal

Uživatelský avatar
zaba
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad labem

Příspěvek od zaba » 09.11.2006 17:28

Co říkáte na náš fridex z Velvany dal by se bez obav použít?Samozřejmě ten na hliníkové motory.Určitě vyrábějí nějaký,který plní specifikaci Fordu ne?
nevíte označení?
jirka ff 1999 1.8 16v trend combi black pantherObrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 09.11.2006 17:37

Specifikaci mas na flasce a v manualu k autu by mela byt taky.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 09.11.2006 19:04

Ja jsem menil kapalinu loni a pouzil jsem Sheron G48. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
romosch
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2237
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Horní Slavkov. Záp.č.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romosch » 26.11.2006 11:02

pelen píše:
Jairo píše:Mam chladiacu kvapalinu na MIN.Dokupil som cervenu 1liter a vo Forde mi povedali,ze to staci doliat?
Je to vraj do -35 stupnov. Ale zeby som bez kontroly hustoty kvapaliny v nadrzi mohol len tak dolievat novu chl.kvapalinu?
Poradte,ci to tam mozem v pohode priliat.Vdaka
Proc bys nemohl dolit. Nejprve je dobre zmerit hustotu, na stupnici je pak teplota, do ktere smes funguje. Podle toho dolijes bud destilovanou vodu, neredeny nebo redeny koncentrat. Hustomer stoji par kacek.
Kdyz mas smes zbytecne moc do mrazu, tak mene chladi (nejlepe chladi cista voda) a smes je vice agresivni na vsechna tesneni. :lol:
Hustoměrem jsem naměřil -40.
Mám jí trochu zředit destilkou?
Byl 1.8 16v GHIA Combi r.v 99 115PS
Byl 1.6 16v Escort r.v 96 90PS
Je Ford Galaxy 1.9 TDI GHIA

Obrázek

Uživatelský avatar
Peter
Junior
Junior
Příspěvky: 326
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlate Moravce

Příspěvek od Peter » 26.11.2006 11:52

Ja by som to neriedil môžeš tomu hustomeru na 100% verit ? to ze je na -40 vôbec nevadi...
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black
Obrázek

Uživatelský avatar
Jezek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Jezek » 26.11.2006 11:59

Tak,tak, ten hustoměr ukazuje jen orientačně a té hodnotě -40 bych nevěřil. Reálně tam bude určitě míň.
Ford focus kombi ZETEC E 1.8 16V, (85kW) r.v.2000,černý
Obrázek

Uživatelský avatar
romosch
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2237
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Horní Slavkov. Záp.č.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romosch » 26.11.2006 12:09

OK,díky za radu :wink:
Byl 1.8 16v GHIA Combi r.v 99 115PS
Byl 1.6 16v Escort r.v 96 90PS
Je Ford Galaxy 1.9 TDI GHIA

Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 26.11.2006 20:40

Melo by tam byt cca -35, takze bych to urcite nechal, lepsi vice nez mene, urcite na zimu. Nikdo nevi, jak bude, kdyz je tak doblbnute pocasi.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 26.11.2006 20:46

romosch píše:
pelen píše:
Jairo píše:Mam chladiacu kvapalinu na MIN.Dokupil som cervenu 1liter a vo Forde mi povedali,ze to staci doliat?
Je to vraj do -35 stupnov. Ale zeby som bez kontroly hustoty kvapaliny v nadrzi mohol len tak dolievat novu chl.kvapalinu?
Poradte,ci to tam mozem v pohode priliat.Vdaka
Proc bys nemohl dolit. Nejprve je dobre zmerit hustotu, na stupnici je pak teplota, do ktere smes funguje. Podle toho dolijes bud destilovanou vodu, neredeny nebo redeny koncentrat. Hustomer stoji par kacek.
Kdyz mas smes zbytecne moc do mrazu, tak mene chladi (nejlepe chladi cista voda) a smes je vice agresivni na vsechna tesneni. :lol:
Hustoměrem jsem naměřil -40.
Mám jí trochu zředit destilkou?
A to mas teplotu mereni prepoctenou na 20°C?
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 23.06.2007 16:09

Před týdnem mi po odtahu a nejspíše prasklém těsnění za poměrně rychlého úniku chladící kapaliny (mmj. díky Ihrdlick - jsem Tvým dlužníkem) měnil mechanik přírubu a její těsnění, jako bonus jsem dal i nový termostat taktéž s těsněním.

Bude nezbytné koupit i nové těsnění pod hlavou pokud se mi motor cca co třetí krátkou cestu přehřeje do třičtvrtě rozsahu stupnice a pak klesne za normálního provozu? Rovněž při každém zastavení slyším běžet chlazení naplno.

Tj. čtyři otázky.

a, chyba termostatu - 1303374 (tuším 82)?
b, nutná výměna těsnění pod hlavou za 1.1 tis. bez práce?
c, jiná závada
-
d, může se tímto způsobem nějak motor poškodit tj. raději nejezdit?
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 24.06.2007 11:06

Víte to někdo ?
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 24.06.2007 18:49

Nech si natlakovat chladici okruh, neco je v neporadku, mozna je porad zavzdusneno.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 25.06.2007 18:28

Jeden kamarád mechanik mi taky říkal, že mám možná zavzdušněno, ale to je spíše lama teoretik. Můj dvorní mechanik tvrdí, že není vůbec potřeba cokoli tlakovat a že nejspíše naprasklo těsnění hlavy motoru, nedejbože je poškozená samotná hlava a proto se mi to občas přehřeje do třičtvrtě rozsahu a zase klesne. Každopádně co někde zastavím, tak slyším i na neutrál chladit auto jako o život. Co na to poví lidi od fochu, např. Foki? 8O
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti