Vykon ti hovori ako rychlo sa tam dostanes a krutiaci , aku velku vahu tam utiahnes
115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
Zjednodusene to poviem asi takto:
Vykon ti hovori ako rychlo sa tam dostanes a krutiaci , aku velku vahu tam utiahnes
Vykon ti hovori ako rychlo sa tam dostanes a krutiaci , aku velku vahu tam utiahnes
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
kua chlapi, zasa kecate
vykon = krutiak * otacky / nejaka konstanta
to znamena, ze 115k benzin potiahne rovnako naklad ako 115k dizel ale pri vyssich otackach motora (lebo ma nizsi krutak)
priklad, ak sa xces vykonom vyrovnat dizlu povedzme na 3000 ot kde on ma maximum krutiaku povedzme 300Nm, na benzine musis dat 6000 otacok ak tam ma povedzme on maximum krutiaku 150 Nm.
v tejto chvili motory budu generovat rovnaky vykon !!!
do toho este zapoj prevodovku, ktora ten vykon nejako transformuje na kolesa. auta maju prevody do tazka alebo do lahka (podobne ako na bicykli). na benzine su do tazka zvycajne prve prevody 1,2,3. na dizli to mozu byt aj tie vyssie (kedze ma vacsi krutiak) povedzme 3,4,5
teda na benzine budes ten naklad davat na vytocenej dvojke a naopak na dizly to budes davat na 3000 ot na trojke alebo stvorke a pod
to je cela fyzika
vykon = krutiak * otacky / nejaka konstanta
to znamena, ze 115k benzin potiahne rovnako naklad ako 115k dizel ale pri vyssich otackach motora (lebo ma nizsi krutak)
priklad, ak sa xces vykonom vyrovnat dizlu povedzme na 3000 ot kde on ma maximum krutiaku povedzme 300Nm, na benzine musis dat 6000 otacok ak tam ma povedzme on maximum krutiaku 150 Nm.
v tejto chvili motory budu generovat rovnaky vykon !!!
do toho este zapoj prevodovku, ktora ten vykon nejako transformuje na kolesa. auta maju prevody do tazka alebo do lahka (podobne ako na bicykli). na benzine su do tazka zvycajne prve prevody 1,2,3. na dizli to mozu byt aj tie vyssie (kedze ma vacsi krutiak) povedzme 3,4,5
teda na benzine budes ten naklad davat na vytocenej dvojke a naopak na dizly to budes davat na 3000 ot na trojke alebo stvorke a pod
to je cela fyzika
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 02.07.2009 13:26, celkem upraveno 1 x.
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
to je blbost, lebo sprevodovanie ti aj tak data taky isty krutiak ako na benzine. Skus sa nad tym zamysliet a pochopis, ze krutiak sa meria preto, aby sa vypocital vykon. Ked mas velky krutiak, ams velky aj vykon a naopak. Potom je to uz len o otackach.misoka píše:Zjednodusene to poviem asi takto:
Vykon ti hovori ako rychlo sa tam dostanes a krutiaci , aku velku vahu tam utiahnes
Tiez som mal dost dlho predstavu, ze diesel bude pri vacsich vahach silnejsi a rychlejsi, ale je to mytus a nie je to pravda. Ked na benzine budes rozmyslat, tak budds tak isto rychly (rozmyslanie = pri 90 km/hod tam najprv hodim trojku).
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
Ja tu nevravim o prevodovke , ja len vravim zjednodusene, vseobecne , co je to vykon a co je to krutiaci moment , odstranme prevodovku a rozpravajme o elektromotore.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
aj na dizli musis rozmyslat 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
zasa zlemisoka píše:Ja tu nevravim o prevodovke , ja len vravim zjednodusene, vseobecne , co je to vykon a co je to krutiaci moment , odstranme prevodovku a rozpravajme o elektromotore.
praca je velicina ktora hovori kolko sily si vynalozil na urcitej drahe. v motore je to teda krutiak (sila) a otacky (draha).
vykon hovori o tom kolko prace si vynalozil v nejakom case
ak mas rovnako vykonne auta (kW), znamena to, ze dokazu vykonat rovnaku velkost prace v rovnakom case (doslova odnesu rovnake bremeno v rovnakom case)
a rozdiel je len v tom ako ju vykonaju:
benzin pracu vykona pri vyssich otackach a nizsej sile (krutiaku),
naopak rovnaku pracu dizel vykona pri nizssich otackach ale vacsej sile (krutiaku)
to je cele
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
KH - prisam fakt, po dlhom case rozumny prispevok

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
to som nexceeeel 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů




