Extrémní úpravy motorů
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Extrémní úpravy motorů
stigi: pokracuj prosim Te v upravach Tveho prispevku dal... Jsem zvedavej jak nakonec bude vypadat.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
sem mel vcera v kuli, kdyz jsem to psalStehnak píše:stigi: pokracuj prosim Te v upravach Tveho prispevku dal... Jsem zvedavej jak nakonec bude vypadat.


- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Extrémní úpravy motorů
Par okruhu ("zavodnich") na vyblbnuti tady "okolo" je:Marťas píše:Tomu rikam super hracka na vikendove blbnuti. Jeste tak mit za barakem zavodni okruh. Kolik ho ta sranda celkove vysla, jestli muzu vedet??
http://www.netikka.net/ville.vieri/e127t_19.htm
http://www.netikka.net/ville.vieri/e127t_12.htm
Kolik ?? Nevim a ani se ho na to ptat nebudu... to se preci u takovychhle projektu nerika


Ty "koncerne", poznal jsi vubec o jakem aute je recstigi píše:nic proti, ale co ma debata o koncernovych motorech spolecnyho s upravama fordackych motoru, natoz pak extremnimatrochu OT



...I bought an intercooler (grafted from a turbodiesel Ford)...
... Remote filter stand and filter (from Ford Sierra DOHC)...
Sak si projdi celou story... Vzal motor bez turba (podobne motory se montovaly s turbem), pridal turbo atd...bee píše:no ja myslim ze turbo konverzia je dost extremna uprava. ci tam len prehodil iny motor ?
Jinak teda z:
Power: 75bhp @ 5500RPM
Torque: 110Nm @ 3000RPM
na:
The engine gave 231bhp @ 6000 RPM and 270 Nm @ 5200 RPM
-> 3 x vice koni
-> 2,45 x vice Nm
Spotreba (long jurney) 9l/100.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Stehnak píše:pokracuj prosim Te v upravach Tveho prispevku dal... Jsem zvedavej jak nakonec bude vypadat.
Stehnak: rad bych Te pozadal, aby jsi se choval ke me korektne; ja tady na Tebe taky neutocim, takze si zachovejme nejakou uroven... vcera jsem nepouzil "citaci" a mel jsem, bylo by to asi jasnejsi. Nereagoval jsem na Tvuj prispevek z Stř Čer 24, 2009 21:42 pmStehnak píše:Ty "koncerne", poznal jsi vubec o jakem aute je rec Prosel jsi alespon par stranek, pouzil jsi funkci hledat ...
ale na prispevky tomuto predchazejici... opravdu tam nejsou prispevky o VW motorech? trochu Ti to ulehcim, at to nemusis hledatStehnak píše:Druha moznost je, namontovat si Turbo do auta sam. Memu kolegovi z prace se to povedlo...
Stehnak píše:Motor roku 2009Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
A kde je Ford... buhuzel je s motorama tam kde vsichni vime ze je - vcetne KH![]()
zirafak píše:To je sice fajn motor,len VW pekne zavádza s tou udavanou spotrebou,lebo uzivatelom sa ju ani pri max uspornom rezime jazdenia nedari dosiahnut.
bee píše:Naopak![]()
![]()
Ford ma genialnu tajnu trategiu ako prelomit krizu, rozhodol sa vynechat celu generaciu downsize turbo benzinov a coskoro prestavi cisto elektricke auto
co maji spolecneho s extremnima upravama motoru ve Fordu... nickillerhammer píše:v podstate mas pravdu, ked sa na to pozries limitne do nekonencnej buducnostitak nema zmysel vyrabat ziadny motor, lebo cokolvek vyrobis bude v buducnosti nahradene lepsim
ja si aj tak myslim, ze Ford nakoniec kupi 1.6T 128kW od PSA/BMW![]()
tak ako to urobil aj s 1.6, 2.2 TDCI od PSA
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Ten fiat je pijánko.Muj soused nacpal do škoda 100R motor z audi R8.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Extrémní úpravy motorů
Luuker píše:Ten fiat je pijánko.Muj soused nacpal do škoda 100R motor z audi R8.


Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Extrémní úpravy motorů
To stigi:
Toz ta chybejici citace vse vysvetluje... opravdu jsem si myslel ze to je reakce na Fiata a zbytek uvnitr odkazu... Sorry.
Toz ta chybejici citace vse vysvetluje... opravdu jsem si myslel ze to je reakce na Fiata a zbytek uvnitr odkazu... Sorry.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Extrémní úpravy motorů
No ale to nic nemeni na faktu ze jsem trubka a mluvim v Obsah fóra » Vše o Focusu » Tuning » Tuning - 1998-2004: Extrémní úpravy motorů o koncernovym TFSíčku 

Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Tak se pokochej,pak to smažu,to 420 je obsah 4,2l
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: Extrémní úpravy motorů
A fotky toho motoru vevnitř? Jinak vypadá slušně
A ten nasávač na střeše 


Naposledy upravil(a) HmerX dne 25.06.2009 20:57, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Skoda toho tuzingoveho zadku 

- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Ten nasávač je na přívod vzduchu ke chladiči.Motor vyfotím až s tím monstrem přijede příště.Chlapy ale fakt nekecám,já tomu sám nechtěl věřit,ale když přijel a slyšel jsem ten motor,tak jsem málem roztál a nechyběla i husí kúže.Dělal na tom 5 let.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Viděl jsem osobně ve V.Mýtě - pěkná práce!!!
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Zas bych to neviděl tak kritickyStehnak píše:No ale to nic nemeni na faktu ze jsem trubka a mluvim v Obsah fóra » Vše o Focusu » Tuning » Tuning - 1998-2004: Extrémní úpravy motorů o koncernovym TFSíčku

- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
stigi:
A potvrdíš ten motor?
A potvrdíš ten motor?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů