Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Saip
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26.03.2009 00:03

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Saip » 29.03.2009 13:29

P.S. k fotce - ridil jsem ja a fotil to kamos pres moji ruku na volantu a dodnes nechapu, jak tim mobilem dokazal, ze ta znacka kilometru na dalnici jde precist ;)

Uživatelský avatar
yozefb
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 521
Registrován: 27.10.2008 07:41
Bydliště: TV

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od yozefb » 29.03.2009 16:55

jj, myslim, ze nasich autach je najdolezitejsia prave maximalka. To ze ja na Fabii II 1.2 HTP po 300 km a 140 kmh po dialnici nepocujem este hodinu dobre... to je vedlasie :mrgreen:
Focus 1.6 16V HB 2003 silver

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 29.03.2009 21:43

osobne som sa nikdy na 1.2 htp nedostal na 5tke na 6100 otacok. myslel som si, ze to nie je vobec mozne :mrgreen:
vzdy ked som siel na plny kotol nejake rovinky, bud boli prilis kratke, alebo neviem preco som vzdy zostal niekde tesne nad 5000 :mrgreen:
teda gratulujem a uprimne zavidim :idea: :twisted:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 29.03.2009 21:55

ty si sa ju bal tocit, priznaj sa! :D
Ved max. vykon bol v 5500 ot. ak sa nemylim.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 29.03.2009 22:06

to nie :!: :!: :!:
nebal, 2, 3, 4 som stale tocil do cerveneho. sak inak sa na tom ani jazdit nedalo :mrgreen:
ale 5ku na 6100 vidim prvykrat v zivote 8O
hovorim, ja som 5tku drzal na rovinkach na podlahe casto a cez 5500 som sa v zivote nedostal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
asi mam nejake lenive HTP :idea: 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 29.03.2009 22:22

MK2 píše:Tak já si taky zaspamuju... Příšte už jedině ST s motorem 2,5 Turbo :D
tak 2.5T je navykovka :idea:
...mne hovor 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 29.03.2009 22:31

Možná by jsme to mohli stočit zpět k tématu. Eviduju si spotřebu na http://www.spotreby.cz, protože se mi nezdálo to co mi ukazoval palubní počítač. Původní majitel jezdil za 6,5l/100km. Mně to ukazuje od začátku roku 8.1l/100km. Přitom se snažím jezdit úsporně. Šlápnu tomu za krk jen málo kdy, protože pořád vozím manželku, prcka a tchýni. Po zapisování stavu kilometrů a načepovaného paliva jsem dnes podle výpočtu na netu na pěkných 6,01l/100km, coč by odpovídalo mému dlouhodobému stylu jízdy. Průměrná rychlost od začátku roku je 38km/h (jezdím po Brně a okolí). Myslím, že na auto které má 85kW v benzínu je spotřeba dobrá. Asi se projevil vzduchový filtr K&N a V-power Racing. Už tomu nemusím tolik šlapat a pořád to jede dobře... :wink: 8) Mé srdce závodníka sice trpí, ale zjistil jsem, že na to popojíždění mi tenhle motor bohatě stačí. Solidní spotřeba je takový bonus navíc...
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 30.03.2009 10:37

Jel sem trasu cca 300 Km většinou okresky a sem tam nějaké město či obec. Podle počítače sem měl průměrnou spotřebu 6,7 l což je myslím fajn 8) Když to bude jezdit do 7 litrů tak sem v klidu :)
Chtěl sem taky natakovat V-Power racing, ale když sem viděl tu cenu oproti Nat 95 tak sem to odložil na jindy :roll: :D
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 30.03.2009 17:44

Jak ho jednou zkusíš (V-Power Racing), už nikdy nebudeš chtít jinak. Ono to fakt jede. Cenu řeším momentálně tak, že se snažím čepovat v neděli, kdy dávají 6 bonusových bodů za litr a za 8 bodů mám 2Kč slevu/ litr. Takže když jsem naposledy bral 45l, měl jsem slevu 90Kč a Fokusek přede jako za mlada. Stejně je mi jedno kolik stojí. Koupil jsem si auto, aby jezdilo pořádně a dopřávám mu to nejlepší. Nechápu ty, kdo berou nějakej ředěnej šmejd u soukromníka a pak tomu šlapou na plný kule, aby to jelo. Ve výsledku jsme na tom cenově stejně - já dražší benzín on větší spotřeba, akorát já si tak brzo neoddělám motor a mám mnohem větší radost, když tomu sem tam naložím. :wink:
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 30.03.2009 17:57

ja som nasiel kompromis a natankjem vpower 95
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 30.03.2009 19:39

V Power 95 už sem tankoval, ale nějaké subjektivní či objektivní zlepšení sem nezaznamenal, ale moc sem se tomu nevěnoval a navíc se s Focusem teprve seznamuju takže ani nevím jak by mělo všechno "normálně" fungovat. Nicmémě kámoš nedávno taky vyzkoušel V Power Racing a říkal že to bylo rozhodně poznat. Motor byl klidnější a cítíl i nějaký ten koník (spíš poník :lol: ) navíc.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 30.03.2009 19:42

A nepisali nedavno u vas, ze v CR Shell tie "power" benziny vlastne nijako neaditivuje?
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 30.03.2009 20:02

Cože? 8O Tak o tom nic nevím :roll:

Tute něco píší :arrow: Paliva Shell
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 30.03.2009 20:45

tutok je test (ale iba nafty). Vychadza tam, ze vpower v nemecku a cesku nie je vpower rovnaky.
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv

bohvie ako je to s benzinmi
tu je tiez nejaka diskusia:
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... ell+vpower
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od bee » 30.03.2009 22:00

ja som VPower racing skusil a nic som necitil, nejaku zmenu.. auto malo este celkom malo najazdene, a ani brzda nepotvrdila rozdiel proti 95 natural-u. Akurat ma ten racing nutil viac "to skusat" a dal som donedavna rekordnu spotrebu 10/100.
Ono aj cisto teoreticky by to nemalo mat ziadny vplyv na vykon, ak sa neupravi motor (nezvysi kompresny pomer alebo plniace tlaky u turba - mozno odtial ten mytus pochadza) ale to je o inom. tam naozaj nie je z coho vyzmykat tie kone pri vyssom oktane (lebo oktanove cislo hovori o odolnosti voci samovznieteniu, nie "sile" alebo "vydatnosti" paliva), co myslite, nie je to placebo efekt :?: :idea:
Inak trojka si pekne sadla, uz nedrhne (tuk-tuk) a poslednou dobou tam vzdy vklzne pekne hladko 8)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů