
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26.03.2009 00:03
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
P.S. k fotce - ridil jsem ja a fotil to kamos pres moji ruku na volantu a dodnes nechapu, jak tim mobilem dokazal, ze ta znacka kilometru na dalnici jde precist 

- yozefb
- Pokročilý
- Příspěvky: 521
- Registrován: 27.10.2008 07:41
- Bydliště: TV
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jj, myslim, ze nasich autach je najdolezitejsia prave maximalka. To ze ja na Fabii II 1.2 HTP po 300 km a 140 kmh po dialnici nepocujem este hodinu dobre... to je vedlasie 

Focus 1.6 16V HB 2003 silver
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
osobne som sa nikdy na 1.2 htp nedostal na 5tke na 6100 otacok. myslel som si, ze to nie je vobec mozne 
vzdy ked som siel na plny kotol nejake rovinky, bud boli prilis kratke, alebo neviem preco som vzdy zostal niekde tesne nad 5000
teda gratulujem a uprimne zavidim


vzdy ked som siel na plny kotol nejake rovinky, bud boli prilis kratke, alebo neviem preco som vzdy zostal niekde tesne nad 5000

teda gratulujem a uprimne zavidim


- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ty si sa ju bal tocit, priznaj sa! 
Ved max. vykon bol v 5500 ot. ak sa nemylim.

Ved max. vykon bol v 5500 ot. ak sa nemylim.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
to nie

nebal, 2, 3, 4 som stale tocil do cerveneho. sak inak sa na tom ani jazdit nedalo
ale 5ku na 6100 vidim prvykrat v zivote
hovorim, ja som 5tku drzal na rovinkach na podlahe casto a cez 5500 som sa v zivote nedostal

asi mam nejake lenive HTP




nebal, 2, 3, 4 som stale tocil do cerveneho. sak inak sa na tom ani jazdit nedalo

ale 5ku na 6100 vidim prvykrat v zivote

hovorim, ja som 5tku drzal na rovinkach na podlahe casto a cez 5500 som sa v zivote nedostal



asi mam nejake lenive HTP


- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak 2.5T je navykovkaMK2 píše:Tak já si taky zaspamuju... Příšte už jedině ST s motorem 2,5 Turbo

...mne hovor

- KERF
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 06.09.2008 14:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Možná by jsme to mohli stočit zpět k tématu. Eviduju si spotřebu na http://www.spotreby.cz, protože se mi nezdálo to co mi ukazoval palubní počítač. Původní majitel jezdil za 6,5l/100km. Mně to ukazuje od začátku roku 8.1l/100km. Přitom se snažím jezdit úsporně. Šlápnu tomu za krk jen málo kdy, protože pořád vozím manželku, prcka a tchýni. Po zapisování stavu kilometrů a načepovaného paliva jsem dnes podle výpočtu na netu na pěkných 6,01l/100km, coč by odpovídalo mému dlouhodobému stylu jízdy. Průměrná rychlost od začátku roku je 38km/h (jezdím po Brně a okolí). Myslím, že na auto které má 85kW v benzínu je spotřeba dobrá. Asi se projevil vzduchový filtr K&N a V-power Racing. Už tomu nemusím tolik šlapat a pořád to jede dobře...
Mé srdce závodníka sice trpí, ale zjistil jsem, že na to popojíždění mi tenhle motor bohatě stačí. Solidní spotřeba je takový bonus navíc...


Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter


-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jel sem trasu cca 300 Km většinou okresky a sem tam nějaké město či obec. Podle počítače sem měl průměrnou spotřebu 6,7 l což je myslím fajn
Když to bude jezdit do 7 litrů tak sem v klidu
Chtěl sem taky natakovat V-Power racing, ale když sem viděl tu cenu oproti Nat 95 tak sem to odložil na jindy



Chtěl sem taky natakovat V-Power racing, ale když sem viděl tu cenu oproti Nat 95 tak sem to odložil na jindy


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- KERF
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 06.09.2008 14:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jak ho jednou zkusíš (V-Power Racing), už nikdy nebudeš chtít jinak. Ono to fakt jede. Cenu řeším momentálně tak, že se snažím čepovat v neděli, kdy dávají 6 bonusových bodů za litr a za 8 bodů mám 2Kč slevu/ litr. Takže když jsem naposledy bral 45l, měl jsem slevu 90Kč a Fokusek přede jako za mlada. Stejně je mi jedno kolik stojí. Koupil jsem si auto, aby jezdilo pořádně a dopřávám mu to nejlepší. Nechápu ty, kdo berou nějakej ředěnej šmejd u soukromníka a pak tomu šlapou na plný kule, aby to jelo. Ve výsledku jsme na tom cenově stejně - já dražší benzín on větší spotřeba, akorát já si tak brzo neoddělám motor a mám mnohem větší radost, když tomu sem tam naložím. 

Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter


- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja som nasiel kompromis a natankjem vpower 95
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
V Power 95 už sem tankoval, ale nějaké subjektivní či objektivní zlepšení sem nezaznamenal, ale moc sem se tomu nevěnoval a navíc se s Focusem teprve seznamuju takže ani nevím jak by mělo všechno "normálně" fungovat. Nicmémě kámoš nedávno taky vyzkoušel V Power Racing a říkal že to bylo rozhodně poznat. Motor byl klidnější a cítíl i nějaký ten koník (spíš poník
) navíc.

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
A nepisali nedavno u vas, ze v CR Shell tie "power" benziny vlastne nijako neaditivuje?
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tutok je test (ale iba nafty). Vychadza tam, ze vpower v nemecku a cesku nie je vpower rovnaky.
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
bohvie ako je to s benzinmi
tu je tiez nejaka diskusia:
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... ell+vpower
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
bohvie ako je to s benzinmi
tu je tiez nejaka diskusia:
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... ell+vpower
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja som VPower racing skusil a nic som necitil, nejaku zmenu.. auto malo este celkom malo najazdene, a ani brzda nepotvrdila rozdiel proti 95 natural-u. Akurat ma ten racing nutil viac "to skusat" a dal som donedavna rekordnu spotrebu 10/100.
Ono aj cisto teoreticky by to nemalo mat ziadny vplyv na vykon, ak sa neupravi motor (nezvysi kompresny pomer alebo plniace tlaky u turba - mozno odtial ten mytus pochadza) ale to je o inom. tam naozaj nie je z coho vyzmykat tie kone pri vyssom oktane (lebo oktanove cislo hovori o odolnosti voci samovznieteniu, nie "sile" alebo "vydatnosti" paliva), co myslite, nie je to placebo efekt
Inak trojka si pekne sadla, uz nedrhne (tuk-tuk) a poslednou dobou tam vzdy vklzne pekne hladko
Ono aj cisto teoreticky by to nemalo mat ziadny vplyv na vykon, ak sa neupravi motor (nezvysi kompresny pomer alebo plniace tlaky u turba - mozno odtial ten mytus pochadza) ale to je o inom. tam naozaj nie je z coho vyzmykat tie kone pri vyssom oktane (lebo oktanove cislo hovori o odolnosti voci samovznieteniu, nie "sile" alebo "vydatnosti" paliva), co myslite, nie je to placebo efekt


Inak trojka si pekne sadla, uz nedrhne (tuk-tuk) a poslednou dobou tam vzdy vklzne pekne hladko

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti