Zhasnutí motoru
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Karl3
Založen: Jul 28, 2007
Příspěvky: 1
Zaslal: so červenec 28, 2007 11:44 pm
--------------------------------------------------------------------------------
Takže najskôr chcem všetkých pozdravyť a hned aj požiadať o radu. Jedná sa o Ford Focus 1,8 TDci 85 Kw 2002 Delphi systém. Problém j e taký auto stratilo výkon a chcíplo. Teraz IDe nštartovať na niake šieste pretočenie motora ale do dvoch sekúnd chcípne. Immo je vypnuté kontrolka nesvieti. na trysky nafta ide ale neviem, či v dobrom tlaku. Pred tým ako sa to stalo sa do auta tankovala nafta na nafte sa prešlo asi 25 až 30 km neviem, či to s tým má súvis. Diagnostika bola robená ESI KTS a nášla chybu malého tlaku paliva, po vymazaní sa už neobjavila takže neviem, či tá závada neni z minula , a teraz čo sa s autom robilo ako prvé išli trysky na test tie sú Good dalej Sme vymenili regulátor tlaku paliva a problém je stále. Pproste naštartuje ale hned chcípne. Máte niekdo niaky nápad. V Pondelok idem kúpiť čidlo polohy vačkovej hriadele skúsim ho vymeniť máte niekto ešte niaky nápad alebo nestretol sa niekto s podobnou závadou. Ešte doplním je Nový filter Paliva aj nafta a na Trysky naftu dáva auto dymí. Ale tlak neviem nestretol sa s tým niekto ? Volám Help. PLS Vopred dakujem za odpoved.
Založen: Jul 28, 2007
Příspěvky: 1
Zaslal: so červenec 28, 2007 11:44 pm
--------------------------------------------------------------------------------
Takže najskôr chcem všetkých pozdravyť a hned aj požiadať o radu. Jedná sa o Ford Focus 1,8 TDci 85 Kw 2002 Delphi systém. Problém j e taký auto stratilo výkon a chcíplo. Teraz IDe nštartovať na niake šieste pretočenie motora ale do dvoch sekúnd chcípne. Immo je vypnuté kontrolka nesvieti. na trysky nafta ide ale neviem, či v dobrom tlaku. Pred tým ako sa to stalo sa do auta tankovala nafta na nafte sa prešlo asi 25 až 30 km neviem, či to s tým má súvis. Diagnostika bola robená ESI KTS a nášla chybu malého tlaku paliva, po vymazaní sa už neobjavila takže neviem, či tá závada neni z minula , a teraz čo sa s autom robilo ako prvé išli trysky na test tie sú Good dalej Sme vymenili regulátor tlaku paliva a problém je stále. Pproste naštartuje ale hned chcípne. Máte niekdo niaky nápad. V Pondelok idem kúpiť čidlo polohy vačkovej hriadele skúsim ho vymeniť máte niekto ešte niaky nápad alebo nestretol sa niekto s podobnou závadou. Ešte doplním je Nový filter Paliva aj nafta a na Trysky naftu dáva auto dymí. Ale tlak neviem nestretol sa s tým niekto ? Volám Help. PLS Vopred dakujem za odpoved.
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Re:
Nevim jestli to patří zrovna sem, ale vhodnější téma jsem nenalezl. Stalo se mi už asi 5x, že při brždění motorem, buď z prudkého kopce, nebo z vyšší rychlosti (dálnice 120km/h na čtyřku), se rozblikalo žhavení a motor chcípnul. Budíky přitom normálně ukazují. Nezastavuji, normálně sešlápnu spojku, nastartutju a jedu dál. Zkoušel jsem potom vyvolat kód z registru závad pomocí diagnostického módu přístrojové desky, ale je tam napsáno NONE.
Netušíte co by to mohlo být?
Netušíte co by to mohlo být?
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- m.balas
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 05.02.2009 13:56
- Bydliště: Praha (původem Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zhasnutí motoru
Pozoroval jsem na svém Focusu II 1.6 TDCi 80 kw podobné problémy. Nejprve mi auto dělalo podobné problémy, že zničeho nic chíplo. Pak třeba šlo nešlo nastartovat, pak jezdilo 100 km bez problémů. V sesvisu na to nemohli přijít, ale od začátku bylo podezření na čerpadlo. Čidlo polohy hřídele se měnilo jako jedno z prvních, ale problém se objevil znovu. Pak to vypadalo, že je auto oka, ale začalo skoro permanentně škubat při přidání plynu... a nakonec mi začalo zase chcípat (v souvislosti se škubáním). Jen jsem třeba 130 km/h po D1, když jsem sešlápl plyn, auto škubalo, až po nějaké době (minuta) přestalo reagoval na plynový pedál, až spadly otáčky a motor chcípl! Hned to nastartovat nešlo, ale po par minutách ano... toho se opakovalo zhruba co pár kilometrů (trasa Humpolec - Praha). Ráno když jsem jel asi 40 km do servisu bylo vše v pořádku. Nakonec jsem mel auto v Diesel Servisu v Praze Holesovicich a byla objevena zavada na vstrikovaci rampe. Nastesti to nebylo cerpadlo. Od te doby jsem najel asi 3000 km a nikdy jsem nepozoroval jakykoliv problem!
Snad uz to bude vse oka.
Snad uz to bude vse oka.
Ford Focus II kombi 1.6i 74 kw, rv. 11/2010
Ford Focus II kombi 1.6 TDCi 80 kw, rv. 11/2005
Ford Focus II kombi 1.6 TDCi 80 kw, rv. 11/2005
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Re: Zhasnutí motoru
Mě to zatím vždy chcíplo jen při brždění motorem, ještě to nikdy neudělalo pod plynem - ale co není...
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- majkltje
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.03.2009 17:47
- Bydliště: Praha 4 - Šeberov
Re: Zhasnutí motoru
Všechny zdravím. Mám podobnej problém, v té rychlosti v provozu jsem nestačil zaznamenat detaily, které kontrolky svítili, ale přestal fungovat i posilovač řízení a zdechnul motor, a to ale ve chvíli, kdy jsem měl rychlost vyřazenou, protože jsem dojížděl do křižovatky. Je to jen problém u nafťáků, nebo má někdo zkušenost i u benzíňáka????? Díky. Michael
Michael, Focus 1.6, 16V, 2001
- PHECZ
- Pokročilý
- Příspěvky: 656
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Votice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zhasnutí motoru
Tak tohle se spíš tváří jako volnoběžný ventil, je tady toho o tom napsáno dost, tak pohledejmajkltje píše:Všechny zdravím. Mám podobnej problém, v té rychlosti v provozu jsem nestačil zaznamenat detaily, které kontrolky svítili, ale přestal fungovat i posilovač řízení a zdechnul motor, a to ale ve chvíli, kdy jsem měl rychlost vyřazenou, protože jsem dojížděl do křižovatky. Je to jen problém u nafťáků, nebo má někdo zkušenost i u benzíňáka????? Díky. Michael

Tohle by Ti mohlo pomoct:
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... il#p322104
- majkltje
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.03.2009 17:47
- Bydliště: Praha 4 - Šeberov
Re: Zhasnutí motoru
děkuju, podívám se. Každopádně volnoběh vypadá ok, když stojím třeba na světlech, tak na neutrál nejsou ani žádný výkyvy....
Michael, Focus 1.6, 16V, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti