Jo mam to teprve v zabehu, pac mam najeto 25000km (ja jsem najel necelych 8tis. Km).
Spotreba pri 80kW
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Spotreba pri 80kW
To mas teda pekne tezkou nohu na plynu
. Ja kdyz pojedu 110km/h po dalnici a budu v aute sam s minimalnim nakladem, obcas predjedu neco pomalejsi a tak zrychlim cca na 130km/h tak jsem v pohode na 4,5l. Pokud budes jezdit jen okresky 90-100km/h (plynule!) tak taky neni problem i pod 4,5l. Rekord mam 4,1 litru na 100km na trase Strakonice - Praha kdyz jsem jel na letnich gumach sam kolem dalnice po okreskach. 5 litrovou spotrebu mam uplne bezne - proklikni si muj ukazatel spotreby. Kdyz tam hodim Prahu tak se dostavam pres 5. Je to o lehky noze na plynu, nic jinyho. Pri 134GPS jedes tacho tak 140-145 a to si myslim, ze 6 litru odpovida. Ja jezdim okresky 90-100, mesto dle predpisu a dalnici 110-120 a spotrebu jsem uvadel...
Jo mam to teprve v zabehu, pac mam najeto 25000km (ja jsem najel necelych 8tis. Km).
Jo mam to teprve v zabehu, pac mam najeto 25000km (ja jsem najel necelych 8tis. Km).
- Norbert
- Junior

- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smolník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba pri 80kW
Ja už som to tu niekde písal, keď som mal pred dvoma rokmi najazdených 60tis.km, môj rekord bol na trase Rožňava-Zvolen-Drietoma-Brno 3,8l po vynulovaní počítadla. Bola nedeľa, cesta bez aut, min. radenie a jazda max. 90km/h. To sa mi už bohužial viac nepodarilo, ale ani jazdiť tak bežne nejde. Teraz(128t.km) som na podobnej trase SNV-Žilina-Brno-Praha na 5,3l. Inak po okreskách a u nás v kopcovitom teréne a v zime na prevažne fakt krátkych tratiach max. 5,8l. Viac som tam ešte nemal. VIF a Shell dávam pravidelne. No všeobecne pri jazde okolo 1800-2000 otáčok sa dá úsporne jazdiť.
Inak sa budeme motať furt dookola tak ako tu už bolo x-krát popísane.
Inak sa budeme motať furt dookola tak ako tu už bolo x-krát popísane.
- kadlo
- Junior

- Příspěvky: 237
- Registrován: 08.02.2008 15:07
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba pri 80kW
já když jezdím těch 90 jak se má, tak sem na 4 taky... jenže to musí být ideál podmínky... kámoš s oktou TDI dojede do Brna za 3,4... jenže když to dá průměru s motáním se po městě, tak má dlouhodobej průměr 6,5 +/- ... a tak je to i snama, teď mám dlouhodobej průměr 5,99... dojel sem do brna za 3,8 nejmíň... ale běžně kolem 5 i pod 5... jenže to je ideální stav, když jedu mimo město... když se pak motáš 45 minut až hodinu po městě, tak nemůžeš mít spotřebu 5... jel sem v sobotu kolem poledne po Praze a dobrou spotřebu můžeš mít leda v noci, neubráníš se tomu, že musíš kvůli někomu přibrzdit a pak zase přidat a tak...
- P2M
- Junior

- Příspěvky: 478
- Registrován: 16.05.2008 14:11
- Bydliště: Praha
Re: Spotreba pri 80kW
Po Praze si o normálním stylu jízdy můžu nechat jen zdát a aditivem nemíním DPF nijak pokoušet, tankoval jsem jen Shell, pak po testu chvíli ÖMV a pak už jen Benzina Verva D a pokud není, tak Top Q (prostě pouze u pump Benzina Plus, žádný vidlákov apod..) a prostě po 6.0 to jde jen chvilkově, spíše při výletech mimo Prahu. Rozhodně mi to za těch pár korun na 100 km nestojí si hlídat jak moc na to šlapu, tolik s tím zase nenajedu. 
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Spotreba pri 80kW
Tak povedz prosím dojmy z tej nafty čo vyhrala test Verva D - je to rozdiel - akustický, pocitový, výkonový???P2M píše:Po Praze si o normálním stylu jízdy můžu nechat jen zdát a aditivem nemíním DPF nijak pokoušet, tankoval jsem jen Shell, pak po testu chvíli ÖMV a pak už jen Benzina Verva D a pokud není, tak Top Q (prostě pouze u pump Benzina Plus, žádný vidlákov apod..) a prostě po 6.0 to jde jen chvilkově, spíše při výletech mimo Prahu. Rozhodně mi to za těch pár korun na 100 km nestojí si hlídat jak moc na to šlapu, tolik s tím zase nenajedu.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Norbert
- Junior

- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smolník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba pri 80kW
Benzínu som tankoval 2x pred týždňom v Ríčanech, cena pod 25Kč, rozdiel oproti Shellu som nebádal, ale to snaď ani hneď nejde.
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Spotreba pri 80kW
Hmm malo by to poznať - ja keď som zobral kedysi Shell Diesel extra bol to rozdiel - ten motor šiel tichšie a trochu ochotnejšie sa "bral" a neskôr Power diesel tiež - tam som mal dojem tichšieho chodu po zopár km - keď som bral do plna z asi 1/4 nádrže.Norbert píše:Benzínu som tankoval 2x pred týždňom v Ríčanech, cena pod 25Kč, rozdiel oproti Shellu som nebádal, ale to snaď ani hneď nejde.
To hovorievali i ľudia čo natankovali v nemecku. Jeden známy mi spomínal jednu jazdu tuším do Mníchova /na Citroene BX 1.7TD vtedy ešte starý "komôrkový" diesel - doma nabral plnú a dorazil niekde pred mníchov, kde mal suchoty - vzal plnú zasa - obehal Mníchov a domov a ešte trochu i doma a až potom musel tankovať navyše auto cestou tam malo maximálku/na nem.diaľniciach/ asi 160km/h a cestou domov vyše 180 keď skúsil...
Keď budem mať cestu do ČR určite tú naftu skúsim.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Norbert
- Junior

- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smolník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba pri 80kW
V Nemecku to podľa všetkých informácii bude lepšie. No bežne na SK tankujem klas. Shell + VIf a v ČR Benzínu, takže s VIfom sa to možno vyrovná, ale to môže byť špekulácia. Inak v minulosti ak sa tankoval Shell bez VIF a občas som natankoval V-Power D tak to bolo poznať asi hlavne v kultúre chodu motora.
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Spotreba pri 80kW
Takže to potom dáva logiku - ak dávaš VIF (v teste mal tuším najlepší príspevok v zvyšovaní cetánového čísla a jeden z najlepších príspevkov k mazivosti) - tak potom je to už iba logický výsledok.Norbert píše:V Nemecku to podľa všetkých informácii bude lepšie. No bežne na SK tankujem klas. Shell + VIf a v ČR Benzínu, takže s VIfom sa to možno vyrovná, ale to môže byť špekulácia. Inak v minulosti ak sa tankoval Shell bez VIF a občas som natankoval V-Power D tak to bolo poznať asi hlavne v kultúre chodu motora.
Keď Shell začal Shell Diesel Extra - tak dovtedy som neaditivoval naftu ničím - mal som vtedy buď Clio 1.5dCi, alebo Mégane II 1.5dCi - a preto to bolo viditeľné i počuťeľné i cítiteľné na plyne.
Na auto.cz som sa na Mondeo fóre dočítal o tom ako niekto pridal aditívum /Stanadyne - ktorý inak v teste pohorel/ a začal mať problémy s kultúrou chodu motora. PO vyjazdení nádrže a natankovaní novej nafty to prešlo - takže TDA /podľa testu ani neublíži, ale ani veľmi nepomôže/ pridávam iba do základného S-D extra do Power D. nie.
No a teraz asi prejdem i ja na VIF.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- P2M
- Junior

- Příspěvky: 478
- Registrován: 16.05.2008 14:11
- Bydliště: Praha
Re: Spotreba pri 80kW
Přijde mi, že oproti Shell, kterej vlastně nenabízí naprosto nic navíc, jak v podobě V-power D, tak ani klasika D, má motor na Top Q a Verva D takovej měkčí chod, to hlavně a možná spotřeba šla malinko dolů. Každopádně po tom testu mě u Shellu v CZ nikdo neuvidí už. Něco jiného je to v DE, ale tady fakt ne.BobTDCi píše:Tak povedz prosím dojmy z tej nafty čo vyhrala test Verva D - je to rozdiel - akustický, pocitový, výkonový???![]()
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Spotreba pri 80kW
No u mňa temer podobne - problémom je, že na slovensku, nepoznám alternatívu - čo by som mal brať.P2M píše:Přijde mi, že oproti Shell, kterej vlastně nenabízí naprosto nic navíc, jak v podobě V-power D, tak ani klasika D, má motor na Top Q a Verva D takovej měkčí chod, to hlavně a možná spotřeba šla malinko dolů. Každopádně po tom testu mě u Shellu v CZ nikdo neuvidí už. Něco jiného je to v DE, ale tady fakt ne.
Mám dojem, že základný Shell diesel s TDA mi ide lepšie ako OMV s TDA.
Slovnafťácku extranaftu som vzal ešte v Renaulte iba raz - nebolo cítiť ani počuť vôbec žiadnu zmenu - takže je to tu naozaj "zapeklitá" situácia...
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Spotreba pri 80kW
Ja teda nepoznam, zda naberu naftu u Benziny nebo u Tank -Ona, Makra apod. Vzdy davam VIF a to je mozna ta pricina, proc mam spotrebu stejnou, hlucnost atd. Mozna je to taky tim, ze motor ma nalitano jen 25tis. km. Nevim, ale proste mi to jede na kazdou naftu, kterou jsem tankoval stejne.
- P2M
- Junior

- Příspěvky: 478
- Registrován: 16.05.2008 14:11
- Bydliště: Praha
Re: Spotreba pri 80kW
Ten VIF je určitě znát, ale já si to prostě nelajsknu když mám DPF. Najeto mám asi o 8tis km víc než ty (33tis cca) a auto o půl roku mladší, takže chovat se to musí +/- stejně, bude to taky o subjektivních vjemech samozřejmě. 
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Spotreba pri 80kW
No uvidime jak si to bude motor pochvalovat. Ja predpokladam, ze kolem 100tis. km auto prodam a koupim neco novejsiho. To by mohlo nastat cca za 4 roky.
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Spotreba pri 80kW
Pro vsechny, kteri by si chteli koupit levne VIF (letni, zimni) tak doporucuju objednavku pres webovy stranky auto stangl. VIF zimni maji na webu a letni jde individualne dohodnout. Kazda varianta stoji kolem 166Kc za 0,65litrovou plechovku. Levnejsi jsem to nikde nevidel. Pri objednavce nad 500Kc je doprava zdarma.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti



