Kely píše:isty som si nie ci to ma 140 000km mam ho 4roky najazdil so 40 000km nedaju sa dako zistit skutocne kilaky? som niekde cital ale pri inej znacke auta ze sa to dako da zistit ten skutocny stav nie ten co vidime na tachaci a to tak ze sa vyvola zavada motora a vypise mu chybu pri ktorom kilaku sa to stalo alebo tak nejak
Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km je v haji
pelen: kupoval ho ojety...
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: TR
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
nie ja ho mam od roku 2005 bol dovezeny z nemeckapelen píše:Kely, to jsi mel sveho FoFa od r. 1999?
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
Tak potom nemuzes tvrdit, ze nikdy nejel bez mazani motoru.
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: TR
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
to je pravda tazko povedat co bolo pricinou mozno olej,mozno vada materialu, mozno sa upchali tie kanaliky na lozisku, mozno opotrebenie ten motor nemusi mat 140 000km ale napr. 300 000km neviempelen píše:Tak potom nemuzes tvrdit, ze nikdy nejel bez mazani motoru.

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
Kdyby to bylo normalnim opotrebenim, tak odhaduji, ze by musel mit pres 500000 km.
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
....coz by na 9 let stare auto TDDi nebylo nic extra neobvykleho 

- Palec4
- Test driver
- Příspěvky: 2057
- Registrován: 03.05.2008 23:20
- Bydliště: Svk-Sereď
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
som rad ze mas po starostiach,ale ako mohol mechanik povedat ze mas motor s dobrom stave???ved vid svoj problem...
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
mozno ho chcel utešit pred bližiacou sa krízou





-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: TR
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
Mechanik mi to povedal to je pravda a viem s urcitostou ze je na taketo veci pedant a tak nemam dovod mu neverit tak uz len dufat ze sa mi nic nevysere
- Palec4
- Test driver
- Příspěvky: 2057
- Registrován: 03.05.2008 23:20
- Bydliště: Svk-Sereď
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
tak to mozes len dufat,ale prajem len kopec kilometrov bez problemov 

- palmok
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.12.2008 17:08
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
Ahoj, mám hodně podobný problém.
1.8 DI C9DB / TDDi (1753ccm/66kW/90H r.v srpen 2000 ujeto cca. 150000km, dle tachometru 107000km
Zhruba před 3 týdny mi začalo kouřit hodně auto bílým kouřem, myslel jsem, že to bude turbo, ale v servisu mi řekli, že to bude jen špatná nafta, ať vyjedu nádrž, natankuju třeba u Schellu, což jsem udělal, stále stejné i po zahřátí motoru.
Soustavně jsem kontroloval stav oleje, který neubýval. Zhruba po 3 dnech mi začalo v motoru mírně hlučet, vypadalo to, jako, kdyby nešel jeden válec. Po ujetí zhruba 50 km mi to už nepřipadalo, byl to velký rachot.Odstavil jsem ho do servisu, kde mi řekli, že motor odešel.
Ohnutá ojnice,vytrhaný pouzdra ,vadná ložiska a špony ve vaně.
Otázka je?
Je lepší koupit nový starý motor, nebo udělat generálku?
Generálka vyjde prý na 35 000kč. Je to reálná cena?
Díky za odpovědi.
1.8 DI C9DB / TDDi (1753ccm/66kW/90H r.v srpen 2000 ujeto cca. 150000km, dle tachometru 107000km
Zhruba před 3 týdny mi začalo kouřit hodně auto bílým kouřem, myslel jsem, že to bude turbo, ale v servisu mi řekli, že to bude jen špatná nafta, ať vyjedu nádrž, natankuju třeba u Schellu, což jsem udělal, stále stejné i po zahřátí motoru.
Soustavně jsem kontroloval stav oleje, který neubýval. Zhruba po 3 dnech mi začalo v motoru mírně hlučet, vypadalo to, jako, kdyby nešel jeden válec. Po ujetí zhruba 50 km mi to už nepřipadalo, byl to velký rachot.Odstavil jsem ho do servisu, kde mi řekli, že motor odešel.
Ohnutá ojnice,vytrhaný pouzdra ,vadná ložiska a špony ve vaně.
Otázka je?
Je lepší koupit nový starý motor, nebo udělat generálku?
Generálka vyjde prý na 35 000kč. Je to reálná cena?
Díky za odpovědi.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
ahoj,u nas je zvykom riešit problem iba na jednom mieste, tak to prosím dodržuj a neskušaj spamovat 

- palmok
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.12.2008 17:08
Re: Motor 1.8Tdi r.v.1999 140 000km možno ??? je v haji
Jsem na tomtu fóru jako nováček, tak ještě nevím, jak to tu chodí.
Řeším problém, potřebuji poradit.Díky
Řeším problém, potřebuji poradit.Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů