aktualizacia software riadiacej jednotky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
paulus33
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR, Košice

aktualizacia software riadiacej jednotky

Příspěvek od paulus33 » 09.09.2008 23:47

ahojte, ako casto riesite aktualizaciu riadíacej jednotky u vasho fordu. pri poslednej navsteve servisu ma upozornili, ze ford priebezne aktualizuje soft a autorizovane servisy ho pri prehliadke po suhlase majitel automaticky preinstaluju.
Ako casto sa to deje napr u mojho 1,8TDDI? Ma s tym niekto skusenosti? ja viem urcite ze minimalne dva roky nebol software mojej jednotky aktualizovany.

PS: prebehol som forum (motor), ale tuto temu som nejak nepostrehol...
HOME BOLO: FF combi, r.v.2000, 1,8 TDDI, 66kW (90PS), 6,0 l/100km. Zlaté auto, predané funkčné ako 16r.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: aktualizacia software riadiacej jednotky

Příspěvek od vitut » 10.09.2008 09:27

Cca pred pul rokem jsem dostal inovaci sw pro 1,8 TDCi pres WDS. Inovace se ohlasila sama pri pripojeni diagnostiky a vypsal se seznam opravenych dat. V mym pripade to bylo jakesi vylepseni pro rizeni volnobehu, ale stejne jsem zadne zmeny nepocitil. Pokud za to nic nebudou chtit, tak bych to asi nechal udelat, jinak asi ne (teda pokud nemas nejake problemy, ktere by inovace resila).

Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
paulus33
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR, Košice

Re: aktualizacia software riadiacej jednotky

Příspěvek od paulus33 » 10.09.2008 14:08

1,8TDDI ma trosku nekulturny chod motoru. Napr. pri rychlosti 40km/h je treti prevodovy stupen vela a stvrty malo....Obdobne je to okolo 60km/h so stvrtym a piatym stupnom...
Ale toto by skor asi doriesil chiptuning...
HOME BOLO: FF combi, r.v.2000, 1,8 TDDI, 66kW (90PS), 6,0 l/100km. Zlaté auto, predané funkčné ako 16r.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: aktualizacia software riadiacej jednotky

Příspěvek od vitut » 10.09.2008 15:09

hmm, ale pochybuju, ze to nejaka aktualizace vyresi. TDCi je na to podobne, predpokladam, ze nejvic za to muze prevodovka a staly prevod. Aktualizace asi nedopadne tak, ze to bude zivejsi kolem 1300 otacek, abys mohl jezdit 40 na 4.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host