1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Zdravím vespolek! Od jisté doby motor netáhne nad 3000ot/m. Do této hodnoty je zátah normální, ale nad ni jakoby auto ztratilo výkon a přes 3600 ho vůbec nedostanu. Taky se mi zdá chod motoru nějak "tvrdší" a zvedla se mi ca o litr spotřeba. Starty jsou OK. Nemůže být třeba o zub přeskočený řemen?
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
zkus mrknout sem, pripadne dotaz polozit tam 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
pokud by to bylo preskocene tak by blikalo znahveni protoze by nesouhlasila klika s vackou
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Regulos
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 04.07.2008 14:08
- Bydliště: Liberec
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Takže přeskočené to být nemůže, to jsem rád. S tou hadicí od turba jsi si jist? Protože turbo normálně v 1800 začne tahat (cítím to i slyším), ale pak najednou ve 3000 šmytec.
A pak ještě jeden dotaz: netušíte proč se vždy po výměně vstřiku musí provádět nové nastavení ŘJ? Co ta čísla na vstřiku vlastně určují - parametry piezo členu, nebo vstřikovací "špičky"? Cožpak nejsou z výroby všechny vstřiky stejné?
A pak ještě jeden dotaz: netušíte proč se vždy po výměně vstřiku musí provádět nové nastavení ŘJ? Co ta čísla na vstřiku vlastně určují - parametry piezo členu, nebo vstřikovací "špičky"? Cožpak nejsou z výroby všechny vstřiky stejné?
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium
- ondora
- Nováček
- Příspěvky: 134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
mohl by to taky způsobovat měřič hmotnosti nasávaného vzduchu(váha vzduchu) zkus si nechat naměřit "blok hodnot" při určitém zatížení motoru...porovnáním tabulkových hodnot se dá zjistit jestli je špatný
FORD FOCUS KOMBI SPORT TDCi 85kW 02/2006 stříbrná metal
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Vstřikovače se testují na konci výrobní linky na elektrickém zkušebním zařízení. Zde se provedou měření za účelem stanovení korekčních koeficientů. Tyto koeficienty se na vstřikovač zapíšou dvěma způsoby: jednak v datovém maticovém kódu a jednak alfanumerickými znaky na štítku poprodejní sítě. Ve výrobním závodě motorů se pak datové matice načtou a uloží na prozatímní nosič dat. Na tomto prozatímní nosiči dat je již uložena hodnota C2I a číslo válce, na němž je vstřikovač namontován. Hodnoty C2I všech čtyř vstřikovačích se načtou ještě před jejich montáží na motor, a to za účelem usnadnění načtení kódů datových matic pomocí laserové čtečky. Z toho důvodu zákazník musí proto svým postupem garantovat, že neexistuje žádné riziko záměny v pořadí načítání kódu za pořadí válců, na něž se budou vstřikovače montovat. Ve výrobním závodě vozidla se načte obsah výše zmíněného prozatímního nosiče dat a načtené údaje se následně zavedou do DCU vstřikovací soustavy. V organizaci poprodejního servisu je pak při výměně vstřikovače X nutné zavést hodnotu C2I tohoto vstřikovače do DCU.Regulos píše:Takže přeskočené to být nemůže, to jsem rád. S tou hadicí od turba jsi si jist? Protože turbo normálně v 1800 začne tahat (cítím to i slyším), ale pak najednou ve 3000 šmytec.
A pak ještě jeden dotaz: netušíte proč se vždy po výměně vstřiku musí provádět nové nastavení ŘJ? Co ta čísla na vstřiku vlastně určují - parametry piezo členu, nebo vstřikovací "špičky"? Cožpak nejsou z výroby všechny vstřiky stejné?
V případě výměny všech vstřikovačů je tedy nutné provést následující:
· Zavést hodnoty C2I všech vstřikovačů do DCU.
· Znovu obnovit (resetovat) naučené parametry, které charakterizují stav, v němž byla soustava sama naprogramována. Vzhledem k tomu, že soustava začíná znovu s novými součástkami, doporučujeme vrátit naprogramování těchto parametrů na původní hodnoty.
Po provedení výměny DCU se musí provést toto: · Zavedení hodnot C2I a konfigurace vozidla do nové DCU. · Zkopírovat poznané parametry charakterizující stav, v němž se systém právě nachází. Vzhledem k tomu. že je DCU nová, nemůže znát hodnoty těchto parametrů a proto použije neutrální hodnoty. Za účelem zajištění optimálního provozu již od samotného spuštění motoru po provedení výměny je proto nutné zapsat hodnoty těchto nových parametrů do nové DCU. K snadnému provedení těchto nezbytných operací byla v poprodejní dealerské síti vydělena specializovaná servisní pracoviště.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07.05.2008 15:51
Re: 1.8TDCi - netahne nad 3000 ot/m
Asi to nebude ono, ale co když jo.
Podívej se sem
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=9&t=2725
Hodně zdaru k vyřešení problému.
Podívej se sem
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=9&t=2725
Hodně zdaru k vyřešení problému.
FORD Focus 1,8 TDDI, 66kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host